Viszont már most is kapható dízelmotorral a Honda Civic, 4,5 millió forintos áron. Az autóba Isuzu eredetű, 100 lóerős, 1,7 literes dízelmotor kerül. Nagyon kedvező az autó átlagfogyasztása, ami a gyári adatok szerint 5 liter 100 kilométeren.
Áprilistól lesz kapható a megújult négyajtós Honda Civic, mely ezentúl európai gyártásból kerül hazánkba. Kívülről alig módosítnak az autón, inkább csak a belső kialakítás és színvilág változik.
Korábban a Honda Jazz csak egyféle kivitelben volt választható, pazar felszereltséggel, de meglehetősen borsos áron, 3,8 millió forintért. Tavasztól a Jazz LS kivitelben is elérhető lesz, valamivel 3 millió forint alatti összegért. Ez a modell sem nevezhető szegényes felszereltségűnek, mivel a két első légzsák, a központi zár és az elektromos ablakemelő ebben is széria. A légkondis modell 3,3 millió forintba fog kerülni.
Az új Accorddal és a dízel Civic-kel rövid próbakört tehettünk a Magyarországi bemutatón. A 155 lóerős, kétliteres motor is változó szelepvezérléses, és kellően erős az Accord tempós utaztatásához. Mivel ez már i-VTEC szelepvezérlés, ahol nem csak a szelepemelés mértéke, hanem ideje is folyamatosan változik, a teljes fordulatszám-tartományban folyamatosnak érezni a motor nyomatékleadását.
A 2,0 literes motorhoz ötfokozatú, gyorsan kapcsolható, könnyen járó élmény-váltó jár. A 100-ra gyorsulás 9,2 másodpercig tart, a végsebesség 217 km/óra. Rendelhető automata váltóval is a kétliteres motor 6,5 millió forintos áron. Az ötfokozatú automatával 10,6 másodpercre nő a 100-as sprint ideje, de a végsebesség csak 2 km/órával csökken.
Mivel a valódi sport-Accord, a Type-R Európába nem jön, az átmeneti Type-S-sel kell beérnünk. Mivel a Type-S 2,4 literes motorja 192 lóerős, igazi kompromisszumot nem jelent a fél-sport modell, ami más márkáknál már tüzes telivérnek számítana. A 7,4 millió forintba kerülő Type-S vadul veszi a kanyarokat, egyenesben pedig 7,9 másodperc alatt gyorsul százra. Ha van rá hely, 227 km/óráig tud gyorsítani. Szériában hatfokozatú, mesterien megvezetett manuális váltó jár, de ehhez a modellhez is kérhető automata váltó, 400 ezer forinttal több pénzért.
Sokáig a Honda nem adta be a derekát, és nem kínált dízelmotort autóihoz. Ősszel fog megjelenni a gyár első saját fejlesztésű dízelmotorja az Accordban, a Civic viszont az Isuzu és a Honda kooperációjában készülő 1,7 literes dízelmotorral más most megvásárolható. Bíztató, hogy a 100 lóerős dízellel 11,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó, és kedvező a 182 km/órás végsebesség is. A gyakorlatban is a számok mutatta dinamizmusról tanúskodik a dízel Civic, miközben utasterében a benzines modellek praktikumát megtartva teljesít tökéletes közelit.