A látvány viszont meggyőző. Földig érő spoiler veszi körbe a Signumot, a hátsó lökhárítóba két dupla csövű kipufogónak kellett rést vájni. Szem előtt tartva, hogy a Signumnak azért továbbra is sugallnia kell valamit elegáns mivoltából, hatalmas szárny és új tükrök kerültek az autóra. Számtalan gumi-felni kombinációból lehet választani, az alapnak tekinthető 16 coltól 18-ig. 235/40-es vagy 235/45-is gumik kerülhetnek a felnikre.
A Nürburgringen tesztelték a Steinmetz Signum futóművét, mely a gyári mesterek szerint az ültetés ellenére sem vesztett komfortjából. Ennek ellenére azt ígérik a szakemberek, hogy az autó stabilitása és sportossága sokat fejlődött.
Belül csak szolidan alakult át a Signum. Választhatunk bőr vagy alumínium váltógomb és kézifékkar közül, az alumínium pedál szett és a taposólemez viszont alapból jár. A Steinmetz szerint a beltér csakis a cég emblémájával ellátott padlószőnyeg garnitúrával az igaz. Aki azonban megelégszik a motort érintő változtatásokkal, akár a teljes külső és belső hacacáréról lemondhat.