Látványosan erősebb dízel Signum
125-ről 150 lóerőre nőtt a Steinmetz Signum 2,2 literes dízelmotorjának teljesítménye. Ezt kizárólag új motorvezérlő elektronika beszerelésével sikerült elérni, de a mesterek ígérik, lesz még erősebb változat is. Tisztességes a maximális 320 Nm-es forgatónyomaték, mely 280 Nm-ről hízott meg ennyire. Tuning nélkül a 2,2-es dízel Signum 201 km/órás végsebességet és 11,2 másodperces 100-as sprintidőt képes produkálni. Egyelőre nem tudni, hogy az erősebb és látványosabb Steinmetz változat mit tud.

A látvány viszont meggyőző. Földig érő spoiler veszi körbe a Signumot, a hátsó lökhárítóba két dupla csövű kipufogónak kellett rést vájni. Szem előtt tartva, hogy a Signumnak azért továbbra is sugallnia kell valamit elegáns mivoltából, hatalmas szárny és új tükrök kerültek az autóra. Számtalan gumi-felni kombinációból lehet választani, az alapnak tekinthető 16 coltól 18-ig. 235/40-es vagy 235/45-is gumik kerülhetnek a felnikre.

A Nürburgringen tesztelték a Steinmetz Signum futóművét, mely a gyári mesterek szerint az ültetés ellenére sem vesztett komfortjából. Ennek ellenére azt ígérik a szakemberek, hogy az autó stabilitása és sportossága sokat fejlődött.

Belül csak szolidan alakult át a Signum. Választhatunk bőr vagy alumínium váltógomb és kézifékkar közül, az alumínium pedál szett és a taposólemez viszont alapból jár. A Steinmetz szerint a beltér csakis a cég emblémájával ellátott padlószőnyeg garnitúrával az igaz. Aki azonban megelégszik a motort érintő változtatásokkal, akár a teljes külső és belső hacacáréról lemondhat.