Az importőr azért jutott erre az elhatározásra, mert az országban eladott új autók 60 százaléka Budapesten kel el. A prémium kategóriában, ahová az importőr az új Ypsilont pozícionálja, még magasabb ez az arány.
Az Ypsilon prémium termék jellegét a vezérképviselet a prospektusok nyomdai minőségével is hangsúlyozza. A színválasztás ízlésessége és a papírminőség kimagaslóan jó. Az elegancia részeként az Ypsilon – a kisautók esetében szokatlanul – temérdek extrafelszereléssel, gazdag kárpit és színválasztékkal szabható személyre.
Összesen 555-féle különböző változat állítható össze a 11 fényezés, hatféle üléshuzat, nyolcféle színárnyalat és ötféle keréktárcsa kombinációjából. Az Ypsilon két színű bőrkárpitozással is kapható.
A rendelhető extrák köre nagyon bőséges, néhány nagy dobást, például az oldalanként állítható automata klímaberendezést a Fiat Puntóhoz is kapni. Választható 16 colos könnyűfém felni, tolatóradar vagy CD-váltó.
Rendelhető sínen csúsztatható hátsó ülés, Bose autóhifi, esőérzékelő ablaktörlő, menetstabilizáló elektronika, jókora napfénytető és sebességtartó automatika. Az ESP része a visszagurulást megakadályozó fék, ami megkönnyíti az elindulást emelkedőn fölfelé.
Automata váltóval ilyen gond nem merül fel. Hazánkban „Édes Semmit Tevés System”-nek nevezik az automata váltót, amely kizárólag a dízelmotorral párosítható egy 3 940 000 forintos Ypsilonban.
Háromféle modell kapható az elegáns városi autóból. A csúcsmodell a Platino, amely kivitel csak az 1,4 literes, 16 szelepes motorhoz választható. Légkondicionáló az egyszerűen Ypsilonnak nevezett alapváltozathoz nem jár. A 60 lovas motorral 2 920 000 forinttól induló, Argento felszereltségű Ypsilon-hoz viszont igen.
2 690 000 forintba kerül az alapmodell, amely nehezen elégíti ki a luxus kisautókkal szemben támasztott követelményeket. Ahogy az összes hazai Ypsilonból, ebből is hiányzik a széria oldallégzsák, nincs klímaberendezés sem, viszont az alapár tényleg alacsony egy különleges kisautóért.
Hazánkban a 16 szelepes, ezerkettes motort nem forgalmazzák, a motorkínálat három tagú. 60 lóerős a nem új, de takarékos és kiforrott nyolcszelepes ezerkettes, amelynek gyári átlagfogyasztása 6 liter. Átlagban fél literrel fogyaszt többet a módosított Stilóban is megjelenő hengerenként négyszelepes, 1,4 literes benzines. Ezzel a motorral elég 10,9 másodperc a százra gyorsuláshoz, a végsebesség 175 km/óra.
Nem maradt ki a kínálatból az 1,3 literes dízelmotor. A 70 lovas turbódízellel 550 000 forinttal drágábban kapható az Ypsilon, mint egy azonos felszereltségű ezernégyes: az 1.3 Multijet Argento ára 3 740 000 forint.