Vajon mi vihette rá a Clarion szakembereit, hogy egy Suzuki Wagon R-t válasszanak demoautójuknak? Talán úgy gondolták, inkább a hifi rendszerre költenek többet és az autó legyen olcsóbb.
Mintegy 20 ezer angol fontot, azaz 7,5 millió forintot költöttek az autó átalakítására. A Suzukit minden földi jóval felszerelték. LCD kijelzőből mindjárt hatot beszereltek, kettőt a csomagtartóba, egyet-egyet az első ajtókba, egyet a műszerfalra, egy 8 colosat pedig a tető középső részébe. Még az előbbieknek talán van is értelműk, de hogy a tetőből kihajthatót ki fogja nézni, azt nem tudjuk. A hátsó ülés ugyanis teljesen eltűnt. A helyén egy amorf formájú „láda” kapott helyet, amely a zárt légteret biztosítja a beépített mélynyomóknak.
A DVD-s fejegységből egyébként hat APX sorozatú erősítőn keresztül kerül a jel a hangszórókra. A hátul látható mélynyomók mellé a kick-basst és a magas tartományt egyetlen szett biztosítja. A 16 centis hangszórót és a csipogót közel egymáshoz az ajtóban kialakított panelbe szerelték. A jobb hangzásért kissé az utasok felé döntve. A 2 centis csipogókat egyébként speciálisan DVD-s rendszerekhez ajánlja a Clarion. A látvány kedvéért a plexifedeles hangváltót is közszemlére tették az ajtóban.
Nem csak a belső értékekre helyezték a hangsúlyt az autó átalakításakor. Kissé vadabbá varázsolták a Wagon R családias karosszériáját. Méretes spoilerekkel vértezték fel az autót, amelyek még egy sportkocsit is a földhöz ragasztanának. Kiszélesítették a sárvédőket, amelyekben immár 17 colos krómozott kerekek feszítenek. A külső hangzásról sportkipufogó rendszer gondoskodik. Belül két versenyülésben kap helyet a vezető és navigátora.