Ez az adu hiányzott gyermekkorunk autós kártyáiból. A Koenigsegg CCR ma is minden kvartettben a „mindenvivő”, ha a menetteljesítményekről és a lóerőkről van szó. Kívülről nem látszik, de a Koenigsegg újdonsága alaposan felülmúlja a korábbi, 655 lóerős szupersportautót. A lámpák, a levegő belépőnyílások és az autó farának módosítása csak sallang a motor erejének növekedéséhez képest.
A 4,7 literes, kompresszoros motorból sikerült kihajtani 806 lóerőt 6900-as fordulatnál és ehhez még 920 Nm nyomatékot is. A szénszálas műanyag, kevlár karosszériás autó ráadásul csupán 1180 kilós, így a menetteljesítmények láttán bármelyik szupersportautó tulajdonosa elsápadna.
Nulláról százra 3,2 másodperc kell, amit a Porsche Carrera GT-k vagy a Ferrari Enzo-k gazdái is irigykedve hallanak. A végsebesség megint csak megalázó sok sportautó gyártónak. Amikor a Bugatti 350 km/órában kénytelen korlátozni a Veyron végsebességét, akkor a Koeningsegg CCR 395 km/órás értéke előtt joggal tisztelgünk mi is.
A svéd autógyár ehhez a tempóhoz méretezett fékkel szereli fel az autót. Nem elég, hogy a féktárcsák átmérője 361 milliméter, ráadásul még hatdugattyús féknyergek semmisítik meg a tempót. A 20 colos kerekekre és elöl 255/35, hátul 335/30-as gumikra vár a nem mindennapi feladat, hogy elviseljék a Koenigsegg CCR iszonyatos gyorsító és lassító erejét.