Kétféle Caddy létezik, sima Caddy és Caddy Kombi néven. Az utóbbi valamivel drágább, de cserében hátul üvegezett és 5 vagy 7 személyes lehet, míg az előbbi zárt kishaszonjármű, tisztességes, 750 kilós teherbírással. Ez az érték ebben a szegmensben roppant jónak számít. A többi hasonszőrű jármű legfeljebb felárért képes ilyen eredményt produkálni.
Szintén elismerésre méltó a 3,2 köbméteres raktérnagyság, amit a nagyon dobozos formájú Fiat Dobló tud csak megközelíteni (a magasított Dobló viszont 3,8 köbméterével felül is múlja). A Caddy-ből egyelőre csak egyféle magasságú és egyféle hosszúságú változat létezik, ezért a Transit Connect és Dobló Cargo nagyított méretű variánsaival már nem tud versenyezni.
A Caddy a Citroën Berlingo és Peugeot Partner által bevezetett építési mód szerint készült, vagyis az autó kissé magasabb az átlagos személykocsiknál, a hátulja pedig egy térben és síkban van az utastérrel. Ennek megfelelően kellemesebb látványt nyújt az új Caddy, a belőle készített személyváltozattal sem ciki megjelenni a normális személyautók között.
Belül is különösen nagy figyelmet szenteltek a személyautós megjelenésnek. Az alkatrészek több mint fele a Golfból és a Touranból származik. Jó vonása a Caddy-nek, hogy a kormány négy irányba állítható, így semmi sem állhat a kényelmes elhelyezkedés útjába.
A Caddy Kombi tökéletesen alkalmas családoknak nagyobb kiránduláshoz, mivel az ötszemélyes utastér mögött plafonig pakolva 1300 literes a csomagtér. Ide felárért további két ülés is szerelhető, még több gyerekkel rendelkező családok esetén.
Motorkínálat terén két benzin és két dízel említhető, mindkét karosszériaváltozatnál. 75 lóerős 1,4, 102 lóerős 1,6-os benzin-, valamint 70 és 104 lóerős 2,0 literes dízelmotorból lehet válogatni. A gyengébbik dízel érdekessége, hogy 2,0 literes adagolófúvókás, de turbó nélkül. A nagyobbik ugyanez turbóval.
Konkurensriogató árakat ad meg a Volkswagen a Caddy beugró modelljeire. A legolcsóbb személyváltozat 3 280 000 forintba kerül, amivel komoly veszélybe sodorja a Volkswagen Touran eladási reményeit a hasonló (némely pontokon jobb, helyenként rosszabb) adottságokkal rendelkező fél-teherautó. A dobozos verzió 2 384 000 forint + áfa összeggel indul az árlistán az 1,4-es motorral. A gyengébb dízel ára is elég jó: 2,5 millió forint + áfa.
Az importőr idén 800 autó értékesítését tervezi, amiből fele-fele arányban fogyna a személy- és haszonjármű változat.