A Genfi Autószalonon bemutatta a Mercedes a házi boszorkánykonyha, az AMG által készített csúcs 55 SLK-t. Semmiképp sem nevezhető gyengének (360 LE), sem lassúnak (4,1 s 0-100 km/h), mégis vannak olyanok, akik úgy gondolják, hogy jobb lenne, ha még rátennének egy lapáttal. Nekik ajánlja a CM 55 K-t a Carlsson.
Felhasználták az AMG második lépcsőjét, azaz az 5,5 literes motort ellátták egy kompresszorral. Az új egység minden helyzetben több levegőt nyom a motorba, amely emiatt fittebben reagál és igencsak megerősödött. Az új kipufogórendszerrel és az új vezérlőelektronikával az erőforrás immár 480 lóerőt tud. Megemelkedett a nyomatékgörbe is, amelynek maximális pontja 650 newtonméternél és 2800-as fordulatszámnál van.
Az erőkúra alacsonyabb fokozatokban kevésbé, magasabban jobban érezhető, amint a gumik képesek rendesen tapadni. 0-ról 100 km/órára 4,1 másodperc alatt katapultál a kis kétüléses, a száguldás pedig 315 km/óránál fejeződik be. Ezek az adatok pedig önmagukért beszélnek.
Ahogy a bevezetőben is jeleztem, versenyautós lett az SLK, és ez a fékrendszeren is érezteti hatását. Az első tengelyekre 380×32 milliméteres tárcsák kerültek hat dugattyús féknyergekkel. A hajtott kerekeket „csak” 340 milliméteres tárcsák és négydugattyús féknyergek lassítják.
Nemcsak az autópályák szerelmeseinek készül azonban az autó, hanem azoknak is, akik inkább a szerpentint, a nagyobb kanyarsebességet helyezik előtérbe, ezért átalakították a futóművet is. Állítható keménységű illetve magasságú Carlsson felfüggesztés szorítja az útra a kerekeket.
Külsőleg is változtattak az autón, ám elsősorban nem a látvány volt a fontos. Az új lökhárítót illetve küszöböket úgy képezték, hogy több levegő juthasson a fékekhez. A hátsó traktust pedig a stabilitás érdekében alakították át.
De a látványt sem érte csorba, hiszen igen dögösek a Carlsson 19 colos felnijei, amikre 235-ös illetve 265-ös abroncsok kerültek.