Exkluzivitásban nincs hiány, ha a BMW 7-es sorozatára gondolunk, főleg ha egy 760i az alany. Ezt azonban még lehet fokozni amit a G-Power meg is tett. Az eredeti 12 hengeres motor komoly átalakításon ment keresztül, míg elérte jelenlegi 7,1 literes hengerűrtartalmát és a hozzá tartozó 530 lóerőt. Új főtengely került a blokkba, amely a megnövelt hengerekben, kovácsolt hajtókarokat és dugattyúkat mozgat. Rozsdamentes acélból készült és fémkatalizátorokon át négy végződésben fejeződik be az új sportkipufogó-rendszer. Végül pedig, hogy a motor továbbra is teljes simaságban végezze feladatát, újraírták a motorvezérlő elektronikát is.

740 newtonméter garantálja azt, hogy a hatalmas limuzin 5 másodperc alatt gyorsuljon 100 km/h-ra. Mérete és tömege ellenére az autó képes elérni a 315 km/h-s sebességet is, ehhez azonban szükséges a karosszéria módosítása is. Hogy biztonságosan tudjon a vezető lassítani, előre 385, hátra 355 milliméteres féktárcsákat szereltek. Ezeket mindkét tengelyen hatdugattyús féknyergek szorítják.

Highline névre keresztelte a G-Power a 7-es számára kifejlesztett aerodinamikai csomagot, amelyben első- és hátsó lökhárítók, küszöbök és ködlámpák is helyet kaptak. Az átalakítások után az első tengelyen 20, a hátsón 23 kilogrammal nagyobb leszorítóerőt mértek, mint korábban. Ezek mellett az átalakított futómű is jótékonyan befolyásolja a stabilitást, a karosszéria 20 milliméterrel került alacsonyabbra.

Az autó hatásos megjelenésben komoly szerepet kaptak a 15 küllős, 22 colos felnik. De nem aprózták el a gumik méretét sem, 265/30-as illetve 295/25-ös abroncsokat szereltek rájuk.
Az utastér szinte minden szegletét bőr borítja, illetve kevlár betétekkel tették sportosabbá.

Nemcsak a felhasznált anyagok és a kivitelezés teszi exkluzívvá a G-Power 7 7.1 Highline-t, hanem az ára is. Minetgy 214 ezer euróba (54 millió Forint) kerül, de az ár az utastér kivitelének megfelelően még magasabbra is emelkedhet.