Már 800 euróért (200 ezer forintért) 174 lóerősre erősítik a gyárilag 140 lóerős dízel motort a B&B szakemberei. Akinek ez is kevés lenne, azok tovább mehetnek. A második lépcsőben új kipufogót készítenek, melynek leömlőjéhez már csatlakozhat az új turbófeltöltő. Az átalakított elektronikával, az optimálisabb áramlású szívó- és kipufogórendszerrel és az új töltőlevegő-hűtővel a motor kirobbanó formába került.

Az eredmény 200 lóerő és 410 newtonméteres maximális forgatónyomaték. Mindezt azonban már drágábban méri a cég, mintegy 5000 euróval (1,25 millió forinttal) lesz kevesebb a tárcákban. Mindez 7,8 másodperces 100-as sprinthez illetve 225 km/h-s végsebességhez segíti az A3-ast. A teljesítmény megzabolázásához négydugattyús féknyergekkel és 342 milliméteres féktárcsákkal látták el az autót. Mindezért persze újabb 3300 eurót (825 ezer forintot) kénytelen az ügyfél fizetni.

Sportosságról nem csak a motor, hanem az új rugó-lengéscsillapító kombinációi is gondoskodik. Ezzel ugyanis jóval többet be lehet vállalni kanyarokban.

8,5×19 colos felnik teszik látványossá a B&B A3 megjelenését, a tapadásért pedig 245/30-as gumik felelnek. Leginkább előröl ismerhető fel a megvadított A3-as: fekete fényezéssel az A6-os hoz hasonlóvá tették az autó hűtőmaszkját. A jobb hűtésért felel az új lökhárító, amely leginkább az SLK 55 AMG hasonló elemére emlékeztet. Ezeken kívül egyedi küszöbök és a kétoldali kipufogóknak is helyet biztosító hátsó lökhárító és egy kis tetőspoiler jelent újdonságot. A teljes csomagért 4500 eurót (1,125 millió forint) kell leszurkolnunk a kasszánál.