Új turbó, egyedi kipufogórendszer nagyobb töltőlevegő-hűtő, speciális befecskendező rendszer. Mindez pedig megspékelve a motorvezérlő elektronika átprogramozásával. Ennek eredményeként 230 lóerő mozgatja a Volkswagen Multivant. Mivel az autóban turbódízel erőforrás lakozik, fontosabb a forgatónyomaték nagysága. Csalódás nincs: 490 newtonméter vár bevetésre. A motor tartósságát az utólag beépített olajhűtő segíti.

Négy vagy két végződéssel rendelhető a sportkipufogó-rendszer. A nyíltabb rendszernek köszönhetően gyorsabb a gázok áramlása, ami nem csak a motor teljesítményét növeli, hanem a hűtését is javítja. Állítható magasságú sportfutóművel biztosítják hogy a Multivan a kanyarokban is bizonyíthasson. 50 és 80 milliméter közötti süllyedés érhető a B&B futóművével.

Sportkocsivá nem vált ugyan a nagytestű, de figyelemre méltó menetteljesítményekre képes. 9,7 másodperc alatt gyorsul a busz 100 km/h-ra, a végsebessége 202 km/h. Igazán ütőképes lassulásra képes a T5, ezt azonban nem a gyári fékkel érték el. Immár 370 milliméteres tárcsákat és négydugattyús féknyergeket találunk a felnik mögött.

Igazán nagylábon áll a B&B T5, egészen pontosan 9,5×20 colos felniken és 275/30-as gumikon.