Mindez azonban nem hatotta meg a B&B tuningcéget, akik mindig is extrém átalakításaikról voltak híresek. Hat lépcsős csomagot készítettek az RS6 Plushoz, amelyben azután bárki, akinek van elég pénze, szabadon válogathat.
A teljesítmény növelés fokozatai:
1. 515 lóerő / 610Nm, 2. 540 lóerő / 640Nm, 3. 578 lóerő / 690Nm, 4. 625 lóerő / 730Nm, EVO: 650 lóerő / 760Nm, EVO R: 670 lóerő / 795Nm.
A legbrutálisabb változat az EVO R 3,6 másodperc alatt képes átlépni a százas határt, ami jobb mint a Ferrari Enzo gyorsulása. Amennyiben továbbra is padlógázzal gyorsít a pilóta, újabb 9,3 másodperc múlva már 200 km/h-val száguld a kombi.
Ezzel az autóval sem lehet a végtelenségig gyorsítani, itt is megzabolázza a vezetőt az elektronika, csak a sebességhatárt tolták feljebb. A B&B RS6 Plus-szal 320 km/h-val is lehet száguldani, de ennél többet jelenleg nem bírnak ki a gumik.
Ahhoz, hogy a V8-as motor 795 newtonméter nyomatékot teljesítsen, drasztikus átalakításnak vetették alá. Speciális főtengely, kovácsolt dugattyúk és hajtókar került a blokkba. Az átalakított hengerfejbe a cég saját sport-vezérműtengelyeit és új szelepeket szereltek.
Kicserélték a turbókat, a töltőlevegő-hűtőket a vízhűtőket és az olajhűtőket is. A kipufogó helyére fémkatalizátoros verseny rendszer került. Kicserélték a befecskendező rendszer egyes elemeit, majd az egész programot a számítógépes szakemberek hangolták össze.
Mindezek mellé már szélesebb gumikat ajánl a cég. 255/30 ZR 20-as abroncsokat szerelnek a 9×20-as méretű felnikre. Ajánlatos a futóművet még keményebbre hangolni, amellyel a versenyautókhoz hasonló stabilitás érhető el, viszont hazánkba nem ajánlatos utazni. A lengéscsillapítókhoz társított rugók további 30 milliméterrel ültetik lejjebb a karosszériát.
Németországban 101.050 euróba (25,1 millió forint) kerül az RS6 Plus, ami mellé 670 lóerős változat kialakításáért további 98.950 eurót (24,6 millió forintot) kér a B&B.