Startech Crossfire - feltüzelve
Bodo Buschmann a Brabus tulajdonosa és vezetője már akkor látta az amerikai piacban a potenciált, amikor első tuningolt Mercedeseit eladta a tengerentúlon. Azóta nemhogy kereskedő hálózatot, hozott létre autó számára, de külön cég foglalkozik a Daimler-Chrysler család amerikai tagjainak tuningolásával.

Ezúttal a Chrysler Crossfire nyitott változatán volt a sor, amihez új modellpalettát hoztak létre. Az alap 3,2 literes V6-os motort új vezérműtengellyel és szeleprugókkal látták el, ami 15 lóerővel ad többet a gyári teljesítményhez. Akinek ez még nem elég, az a sportkipufogó megvásárlásával újabb 10 lóerővel lehet gazdagabb, így már 243 lóerőt irányíthat.

Azonban, ha ez sem volna kielégítő a vásárló számára rendelkezésre állnak az eszközök, hogy igazán sportossá váljon a roadster. Új főtengely és dugattyúk kerültek a felfúrt blokkba, módosítottak a hengerfejen is, amibe átalakított vezérműtengelyek és új szelepek kerültek.
Így 3,8 liter lett a motor hengerűrtartalma. A V6-os motorhoz fémkatalizátoros sportkipufogó rendszer biztosít agresszív zenei aláfestést.

A maximális teljesítmény eléréséhez módosították a motorvezérlés beállításait is, így immár 5750-es fordulatszám mellett 300 lóerőt tud a motor, legnagyobb nyomatéka pedig 395 newtonméter. Ezzel a felszereléssel 6 másodperc alatt éri el a mutató a 100-as jelzést. A Crossfire legnagyobb sebessége eléri a 255 km/h-t.

Azoknak, akik igazi amerikai feelingre vágynak már készen ál egy 6,1 literes V8-as is. A Mercedes 4966 köbcentis motor lökettérfogatát 6034 köbcentire növelik, új hajtókart és dugattyút szerelnek a blokkba, amivel a teljesítmény 426 lóerőre nő. A 6,1 literes motor nyomatéka félelmetes, 621 Nm.

Természetesen ebben az esetben is módosítják a kipufogórendszert és a motorvezérlő elektronikát is. Az átalakításokkal elért menetteljesítmények igen kedvezők. 100-ra kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul az autó, végsebessége pedig 300 km/óra.

A gyengébb modellek esetében ültetőrugót ajánl a cég amellyel, 25 milliméterrel kerül alacsonyabbra a kocsi. Anélkül, hogy drasztikusan romlana a kényelem, javult az autó stabilitása. A csúcsmodellhez persze ez kevés, oda sportfutómű kell. Mindkét modell esetében méretes kerekek kerülnek az autókra, elöl 225/35 ZR 19, hátul 255/30 ZR 20-as méretű kerekek vannak.

Szolidan nyúltak csak az autó karosszériájához az átalakításánál. Kiegészítő spoilerek kerültek a lökhárítók alá, amelyek elsősorban optikai szerepet töltenek be, de aerodinamikailag is segítik a roadstert. Rendelhetők új tükrök is, amelyek háza az első szélvédő keretéhez hasonlóan alumíniumborítást kap.

Az utastér is bővült könnyűfém illetve carbon kiegészítőkkel. Sportosabb lett a kormány a váltógomb, a kézifékkar és a pedálsor is. A teljes bőrborítás mellé kérhető velúr szőnyeggarnitúra is, és a műszerfalba épített navigációs rendszer is.