Nothelle Gladius - Dízel gladiátor
Speciális turbófeltöltővel és nagyobb töltőlevegőhütővel vértezte fel az Audi A3-ast a Nothelle. De nem csak ennyi, hanem a szívórendszer és a kipufogórendszer átalakítása is kellett ahhoz, hogy az eredeti 140-ből 210 lóerő legyen. A 2,0 literes TDI motor a motorvezérlés átprogramozásával érte el végleges teljesítményét. A hangzásról rozsdamentes acélból készült sportkipufogó rendszer gondoskodik.

Gyárilag 320 newtonméter nyomatékkal bírt a motor, ami az átalakítások után 465 newtonméter lett. Ezzel a hatalmas nyomatékkal, azonban nem lett drasztikusan jobb az autó gyorsulása, mert egyszerűen képtelenség rendesen az útra juttatni. Vagy a gumik füstölnek el, vagy a kipörgésgátló fogja vissza az autót.

Pedig rendesen kitettek magukért a tuningolók, kiszélesítették az első sárvédőket, melyekbe 8X19 colos felnik és Kumho Ecsta MX KU15-ös abroncsok kerültek. Ennek a guminak olyan a keveréke, amit igyekeztek a legnagyobb tapadásra kialakítani.

Majd másfél másodperces javulást sikerült, így elérni a gyorsulásban 100 km/óráig, amihez immár elég 8,1 másodperc. Az autó rugalmassága és végsebessége javult sokat, az eredeti 207 helyett akár már 227 km/h-val is lehet száguldani. Javítottak az autó lassulásán is, amihez 342×34 milliméteres féktárcsákat és négydugattyús féknyergeket alkalmaztak.

Állítható magasságú és keménységű futómű került az A3-as alá, melynek legdurvább állapotában maximálisan kiautózható az autó ereje, ellenben a kényelemről le kell mondani.

Külsőleg a felniken kívül, az új első és hátsó spoilerről, az egyedi küszöbökről és kis szárnyról lehet felismerni a Gladiusra keresztelt szörnyeteget. Az utasteret kétszínű és alumínium betétekkel dobták fel.