James Dean autóját, amely hamar kiérdemelte a „Kis Fattyú” gúnynevet, annál a George Barris-nél vásárolta, aki a”Haragban a világgal” című filmjében szereplő 1949-es Mercuryt is szállította.
A végzetes baleset után szintén ő vásárolta meg a roncsokat 2500 dolláros áron. Már akkor megkezdődtek az autó körüli furcsa esetek, amikor a maradványok megérkeztek Barris műhelyébe, a Porsche ugyanis szállítás közben lecsúszott, majd eltörte egy szerelő lábát.
Barris ezután az összeroncsolódott karosszériát a közlekedési balesetek veszélyeire figyelmeztető bemutatóra adta kölcsön, a többi, használható alkatrészt pedig más autókba építette be.
Ettől kezdve a roncs számtalan ember életét keserítette meg.
Szinte minden olyan autóval történt valami katasztrófa, amibe a „Little Bastard”-ból bármit is beépítettek. A motor új tulajdonosa verseny közben lelte halálát, míg a váltó új gazdája sem úszta meg szerencsétlenség nélkül.
A karosszéria is sok balesetet okozott, különösen szeretett emberekre ráesni. Ezek a szerencsétlenségek addig folytatódtak, míg 1960-ban, egy közlekedésbiztonsági kiállításról hazafelé szállítva a roncsnak egyszerűen nyoma veszett, azóta sem tudni, hol lehet.
Barris beleegyezett abba, hogy a felajánlott alkatrészek eredetiségét megvizsgálja. Jelenleg a múzeum csak abban biztos, hogy birtokában van a híres-hírhedt jármű egyik ajtajának.