[bekkep]Ahogy azt már tudni lehetett, 8,0 literes, 16 hengeres, 64 szelepes, négy turbóval lélegeztetett motor került a mindössze 1,2 méter magas autóba. Ez 1001 lóerőt tud 6000-es fordulatszám mellett, legnagyobb nyomatéka pedig 1250 newtonméter 2200-as fordulatszámnál.
Egyes információk szerint az autóknál nem fordulhat elő, hogy a leírtnál kisebb teljesítménnyel kerüljenek forgalomba, mert eleve erősebbre kb 1050 lóerősre gyártják. A bődületes teljesítményt hétsebességes, duplakuplungos DSG váltó viszi át a kerekekhez. Az Veyron összkerék-hajtással készül.
Mostantól hivatalosan is 407 km/óra az autó végsebessége, ellenére minden pletykának, melyek korábban maximum 330 Km/órás végsebességet ígértek. Az autó egy tesztpályán hivatalosan 405-tel ment, ennyivel azonban valószínűleg csak felárért mehetnek majd a vevők.
[bekkep]Ezzel szemben javítottak az autó gyorsulásán, hiszen az eredeti tervek szerint három másodperc alatt kellett volna elérnie a 100 km/órás sebességet, de ehhez immár 2,5 is elég.
De nem csak itt döbben meg az ember, akkor is tátva marad a szája, ha a 0-200-ig terjedő gyorsulás 7,3, vagy a 0-300 között eltelő 16,7 másodpercre gondol. Lassulni sem akárhogy fog az új Bugatti, hiszen az 1888 kilogrammos autónak elegendő 31,4 méter, hogy 100 km/óráról megálljon.
Persze ez sem a véletlen műve, hanem speciális hűtéssel ellátott kompozit, karbon-kerámia féktárcsáknak köszönhető. Ezek elöl 400, hátul 380 milliméter átmérőjűek, lassításukról pedig nyolcdugattyús titánból készült féknyergek gondoskodnak.
Nem csak megvenni, de fenntartani sem egyszerű a Veyront, a tulajdonosoknak elég sűrűn kell majd benzinkúthoz hajtaniuk. Városban 40 liter körül fogyaszt az autó, országúton azonban 15 literrel is megelégszik, átlagosan 25-30 literrel lehet számolni.