Egyelőre keveset árulnak el az autóról, de a kiskanállal mért tudás itt tömény adrenalin. Az autóban eredetileg a K20A kódjelzésű 2.0 literes motor volt, a változó szelepvezérléssel és szívócsőhosszússággal működő erőforrás 156 lóerős. A japán mérnökök mechanikus feltöltővel doppingolták az eredeti Honda blokkot, amelynek teljesítménye 296 lóerőre ugrott.
A Dominator névre keresztelt vas továbbra is elsőkerék-hajtású, a pilóta hatsebességes váltót használ. A tapadásról 225/40 R18-as gumik gondoskodnak, amiket a vörös karosszériával remek kontrasztot alkotó fekete felnikre szereltek. A 30 milliméterrel leültetett karosszéria igazán versenyautós, hiszen az első lökhárítóra ugyanúgy került szárny, mint a csomagtartóra. Utóbbi állítható is, aszerint, hogy a nagyobb leszorítóerő vagy a végsebesség a fontos. A hátsó tengely stabilitásáért felel a karbonból készült diffúzor is amelyben csodásan mutat a sport-kipufogórendszer két krómozott vége is.
Belül is a sportos génekre erősített rá a Mugen. Az utasokat négy versenyülés várja, középütt egy masszív merevítés fut végig az utastérben. Alumínium pedálsor és váltógomb valamint egyedi építésű műszerfal fokozza a sportosságot a Dominatorban.