Az optikai csomag része az átalakított első spoiler, amelynél nagyobbra vették a nyílásokat, ezzel adva több levegőt a V10-es erőforrásnak. Másfelől az új alsó résznek hála, az autó stabilabban fekszik az úton nagy tempónál. Látványnak sem utolsó a lökhárító, erről a krómrács gondoskodik. Hátul a csomagtérajtó meghosszabbításával alakítottak ki izgalmas szárnyat, a lökhárító alá pedig karbonból gyártottak diffúzort.
19-20 colos felnikkel szereli az M6-osokat az AC Schnitzer, amik között van klasszikus kivitelű egyrészes, de megtalálható a csavaros, versenysportban használt kivitel is. A csúcsot persze a Tension-ön bemutatott kovácsolt tárcsák jelentik, amik elöl mindössze 10 kilót nyomnak, de a hátsók sem nehezebbek 11 kilogrammnál. Elöl 245/35 R 20-as hátul 285/30 R 20-as abroncsok kerülnek rájuk. Ezúttal motorikusan érintetlen maradt a kocsi, de a szabadabb sportkipufogó dobbal valamelyest élénkebb lett az 507 lovas V10-es.
Ennek ellenére országúton gyorsabb a kocsi, a szélesebb gumik mellett sportosabb felfüggesztést vetettek be. 25 milliméterrel alacsonyabbra került a súlypont, kanyarban pedig az alumínium toronymerevítő és az új stabilizátorok is gyorsabb tempóra ösztönzik a vezetőt. Ha nem teljes átalakításról van szó, nagy varázslatot nem lehet tenni egy M6-os belsejében, de kiegészítőkkel fel lehet dobni. Ezért kerültek kocsiba karbon dekor elemek, háromküllős sportkormány, alumínium pedálok, váltó- és kézifékkar.