De nem menekül egy ilyen felkérés elöl a motor sem, a Jazz orrába ugyanis 1496 köbcentis motor került. Igaz, hogy már ez is erősebb, mint a gyári 1,2-es illetve 1,4-es változatok, de igazi csúcsformába a Mugen kezelés után jött. A szakemberek egy kompresszorral növelték a motorba jutó levegő mennyiségét. A végeredmény pedig 145 lóerő 5800-as percenkénti fordulatszám mellett, mialatt a maximális forgatónyomaték 145 newtonméter lett. Mindez a kompresszor visításával és az új sportkipufogó-rendszer dörmögésével társítva.
A legtöbb karosszéria-kiegészítőt kevlárból készítették el és a fölösleges dolgokat eltávolították a kocsiból, így annak tömegét sikerült kerek egy tonnára csökkenteni. Ez az adott teljesítménnyel remek dinamizmussal ruházza fel a Jazz-t. Benne van a száguldásban a fék és a futómű is, mindkettőt a Mugen tervezte a kocsihoz. Míg előbbi nagyobb tárcsákkal, utóbbi keményebb lengéscsillapítókkal és alacsonyabbra ültetett karosszériával „operál”. A japán cég kovácsolt alumínium felnikkel szerelte fel a tanulmányautót, a gumikból 205/ 40 R 17-es került a kocsira.
Az utasteret kevésbé lehengerlően módosították, újra kárpitozták az üléseket és új műszerek kerültek a régiek helyére. A középpontban immár a töltőnyomás van. Az új kiegészítő-órákról a víz és az olaj állapotáról tudhatunk meg többet. Alumíniumra cserélték a váltógombot és a pedálokat.