Jelenleg ismét egy igazán különleges járművön dolgoznak, ennek neve Gemballa Mirage GTR. Ahhoz, hogy valaki hazavihesse az autót, potom másfélmillió dollárra (333 millió forint) lesz szüksége. Persze, hozhatja ő is a donorként szolgáló Porsche Carrera GT-t és akkor kevesebbet hagy a német cégnél. A Porsche Carrera GT ára kb. 440 ezer dollár (98 millió forint).
A széria modellekben 5,7 literes motor dolgozik. Teszi is a dolgát rendesen, a pilóta 612 lóerőre számíthat, ami elegendő arra, hogy az autó könnyedén átlépje a 300-as sebességhatárt. Mióta azonban olyan autók vannak a piacon, minta a Bugatti Veyron, a Koenigsegg CCX vagy a Pagani Zonda F, ez már nem elég.
Ezért születhet meg a Mirage GTR, amelyben a V10-es szívómotorhoz két turbófeltöltőt és két töltőlevegő-hűtőt is kapcsolnak. Mindezt megfejelik az amerikai sportautóknál, a versenyautóknál és a speedmotoroknál használt Ram-Air rendszerrel, amely a kocsi felett áramló levegőt a szívórészhez vezeti.
Felmerül a kérdés, mindez hogyan működik, hiszen a Carrera GT targa tetős. A tetőelemek elférnek az orr-részben, súlyuk egyenként csupán 2,4 kilogramm. Na ezt a kedves vevő bebukja, cserébe viszont a hagyományos ajtók helyett sirályszárnyas megoldással szerelik fel a Porschét.
De nemcsak holmi ajtók győzhetik meg a vevőket a GTR megvásárlásáról, hanem a teljesítményadatok is. A Gemballa szakemberei 1000 lóerőt facsarnak ki a motorból, a maximális forgatónyomatékot pedig 1150 newtonméterig pumpálják fel. Emiatt hatfokozatú szekvenciális versenyváltót és dupla, kerámiatárcsás kuplungot alkalmaznak.
A versenysportból érkezik a fékrendszer is, amiben nincs is hiba, kell a zabla a sok pacinak. 400 milliméteres kerámia féktárcsákat és nyolcdugattyús féknyergeket vetnek be a biztos lassulás érdekében. Ha kész lesz a kocsi, a tervek szerint elöl 19×10 illetve hátul 20×13 colos felnik kerülnek rá, amikre 275/30-as, illetve 345/25-ös abroncsokat szerelnek.
Nem véletlenül kerülnek az autóra ezek a borzasztó alkatrészek. A Mirage GTR 3,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, ami nem kiemelkedő, viszont nullától kétszázig csak 8 másodperc telik el. De nem csak ez a kiemelkedő, az autó végsebessége 403 km/óra.
Ehhez az egész karosszériát átépítették a tervezők, hogy javítsanak az autó aerodinamikai viselkedésén. Az eredmény önmagáért beszél, sikerült reprodukálniuk az 1998-as Le Mans-győztes gyári Porsche GT1 értékeit. Ehhez eltüntették a külső tükröket is, helyettük apró kamerák képét látja a műszerfalon a vezető.