Az üldözéshez nem árt egy pár plusz lóerő, ezért első lépésként a Hummer V8-as motorját 7,0 literesre hizlalták. Ezután szíjhajtású kompresszorral, valamint egy töltőlevegő-hűtővel is megspékelték.
Különleges, nagy teherbírású dugattyúkra cserélték a gyáriakat, és a főtengelyt is precíziós megmunkálással egyensúlyozták ki. Ennek eredményeképpen 700 lóerős teljesítményre és 904 Nm forgatónyomatékra képes a módosított erőforrás, amit megerősített négyfokozatú automatikus váltó továbbít mind a négy kerék felé. Ezzel a teljesítménnyel a nem éppen szilfid alkatú, 3,1 tonnás batár 6,5 másodperc alatt gyorsul fel százra.
Hogy a törvény keze, helyesebben ökle ne váljon tömegpusztító fegyverré, csúcssebességét elektronikus úton 250 km/órában maximálták. Lecserélték a gyári keréktárcsákat is, a brutális méretű 28 colos krómozott, kovácsolt felniken a Kumho 325/35-ös abroncsai virítanak.
Nem maradtak erősítés nélkül a fékek sem, 38 centiméteres, lyuggatott hűtött tárcsákat kapott az autó, és a felfüggesztése is megváltozott. Keményebb lengéscsillapítókkal, masszívabb stabilizátorokkal és 105 milliméterrel alacsonyabb hasmagassággal próbálják uralhatóbbá tenni a világ legdurvább rendőrautóját.