A 233 lóerős dízelmotor teljesítményét 300-ra emeleték, míg a maximális forgatónyomaték 600 newtonméterre emelkedett, amit már 2500-as fordulatszámnál tud a blokk. Létezik egy másik program is, ami ugyan kisebb végsebességet eredményez, de jobb rugalmasságot hoz. Ennél a motor csak 275 lóerős, de a 600 newtonméteres csúcsot már 1750-nél tudja.
Akik viszont igazi teljesítményorgiára vágynak, azoknak érdemes a 4,2-es V8-ast választani. Ehhez első lépcsőben egy kompresszort kapcsolnak, amivel a 350 lovas közvetlen befecskendezéses motor teljesítménye 500 lóerőre szökik. Ha valaki nem kedveli a mechanikus feltöltőt, vagy netán egy Porsche Cayenne-nel konkurálna, akkor választhatja a duplaturbós kivitelt is.
Ennél a V8-as hengersoraihoz egy-egy turbófeltöltő csatlakozik, így pedig nem kevesebb, mint 580 paci vár bevetésre. Bár menetdinamikai adatokat nem adott meg a tuningcég, de ezzel a teljesítménnyel valószínűleg 5-5.5 másodperc alatt gyorsulhat százra a 2,2 tonnás monstrum, és a végsebessége is 260 km/óra feletti lehet.
A nagysebességű száguldáshoz átprogramozzák a légrugós felfüggesztés vezérlését, ami így még alacsonyabbra engedi a karosszériát. Jól jönnek az új gumik is, amik 295/30-as méretben kerülnek a kocsira, de látványnak sem rosszak, hiszen 22 colos felnikre szerelik őket. Mindemellett a fékek cseréjét is elvégzik, hogy a lassítással se legyen gond.
Nem feledkeztek meg a csomagolásról sem a Nothelle-nél. Az aero csomagban új első spoiler, átalakított levegőbevezetők, küszöbspoilerek, sárvédő szélesítések is szerepelnek. Hátulra új tetőlégterelő és alsó spoiler kerül, amiben helyet csináltak a négy krómozott kipufogóvégnek is. Igazán morcossá viszont a lámpatakaró szemöldökök teszik a Q7-est. Valószínűleg ezek nélkül is kitérnek a 250-nel száguldó kocsi elől az „ellenfelek”.