Erősen kanbulinak tűnik az esemény, összesen 2 női csapat nevezett, a férjeikkel, és barátaikkal érkező csajokra meg nem ér pályázni. Az is gyorsan lejött, hogy csak olyanok jöttek, akik érzik a vasakat, vagy legalábbis azt gondolják magukról.
Ugyan a szervezők 10 percenként elmondják, hogy idén már nem időre megy a verseny, mégis egyesek elvakultan tapossák a gázpedált, és hajtanak a buszsávban, vagy a leállósávban az autópályán, ha így valamicske előnyre tehetnek szert.
A lézerdetektor és a navigáció szinte minden autóban a szériafelszereltség részét képezi, van is rájuk szükség bőven, mi eddig a szemből érkezők fénykürt jelzéseire hagyatkoztunk, sikeresen.
Se Bentley, se egy öreg Maserati a mezőnyben, van viszont 2 Porsche Boxster, egy Impreza WRX STi, és persze a mi 130i BMW-nk M csomaggal felvértezve a legjobbak között. Van még egy szimpatikus floridai rendszámmal közlekedő új ML500 is, ami nagyon paliban van menetteljesítmény szinten a mi autónkkal, ráadásul ő nem előz záróvonalon, és még az indexet is használja.
Van valami jó érzés abban, amikor konvojban haladnak az autók, és fedezik egymást az előzéseknél, így mi kérdés és megbeszélés nélkül őket választottuk és fordítva. A Lurdy parkolója után az Euroringnek vettük az irányt, ahol mindenki koptathatta néhány kör erejéig abroncsait, majd mielőtt nagyon beleélte volna magát, gyorsan kiintették a pályáról.
A következő állomás Békéscsaba volt, ahol be is fejeztük az első napot és megpróbáltuk este a délelőtti izzadás fáradalmait kipihenni a vacsora és a Portugália – Mexikó meccs egy része alatt.
Ma titkos útvonalon irány Sopron, több checkpoint érintésével. A szervezők ígérete szerint már firmányos feladatok megoldásért osztják majd a pontokat, hogy a végén valamelyikünk elvihesse a 700 ezer forintos fődíjat.