Szex a kocsiban

Szerintem egy férfinál két eset van, amiért autóban akar szexuális aktust folytatni. Az első eset az, amikor még otthon lakik, de rendelkezik saját autóval, rosszabb esetben egy családival. A másik eset, amikor már saját otthona van, de bizonyos okok miatt nem viheti oda a kiszemelt hölgyeményt.

A kezdők

Kezdjük az elsővel. A fiúk nagyjából általános iskolás korszakuk utolsó éveiben kezdenek élénken érdeklődni a szex iránt, általában még hiányos biológiai ismeretekkel. Ebben a korban nagy részük szexújságot rejteget szülei elől a lakásban, vagy legalább sutyiban ilyet lapozgat az iskolában a nagyszünetben, sőt hirtelen rálelnek a szülők által elzárt szexfilmekre is a szekrényben. Ma a szekrény szerepét már az internet tölti be.

Még néhány év, és eljön az idő, amikor valós közelségbe kerül a szex, túl vagyunk a kézenfogós, igazi „együtt járós” eseteken, és már elcsattant az első csók is. A kezdő éles „bevetés” is lezajlott remélhetőleg. Erre semmiképpen sem javasolnám az autót, mint helyszínt, de egyéb esetekben szóba jöhet, mint alternatíva. Aki már túl van ezen a korszakon az jól tudja, hogy a csaj megszerzése után a második legnagyobb problémát a hely kiválasztása okozza. Nem sanyargathatjuk magunkat örökké azért, mert vékonyak otthon a falak, vagy maradiak a szülők.

Ilyenkor vehetjük igazán hasznát anyuci vagy apuci autójának, ha esetleg van saját, akkor igazi királyok vagyunk. Ebben a korban az autó típusa még nagyjából teljesen mindegy, valószínűleg még nem egy pénzéhes barátnőre tettünk szert, bár a diszkók átlagéletkorát nézvén, erre is van esély. Szóval lehet Trabant kombi, vagy Lada, teljesen mindegy, a szükség nagy úr. Persze minél újabb és nagyobb, annál kevésbé leszünk szégyenlősek.

Megvan tehát a vas, felvettük a legdögösebb ruhánkat, magunkra fújtuk a legférfiasabb parfümöt, esetleg felkentük apuci arcszeszét, és elindultunk a randevúra. Van egy dolog, amit tudnunk kell. Hiába hallottunk már számtalan kocsiban szeretkezős történetet, a lányok egy része nem hajlandó erre.

Ennek lehet több oka is, nem kell belőle mélyreható következtetéseket levonni. Lehet, hogy egy korábbi lebukás miatt, de lehet, hogy neveltetése miatt. Nehezebb dolgunk lesz, de ezzel együtt nagyobb sikerélmény is, ha kitartó próbálkozásunk után miénk lesz az áhított nő. Ettől még igazi vadmacska is lehet az ágyban.

Ha előre megbeszéltük már a lánnyal, akkor semmi probléma, de a korai években ilyen inkább csak a filmekben van, ráadásul ezzel kiiktatjuk a spontaneitást, ami sokat dobhat az élményen.

Sajnos a helyszín kérdése még mindig nincs megoldva a kocsival, mert le is kell valahova parkolnunk vele. A legkönnyebb helyzetünk nagy hidegben, késő este van. A sötétséget nem kell magyarázni, a hideg pedig arra jó, hogy könnyebben bepárosodjanak az ablakok, és nem kell többórás elterelő beszélgetést folytatnunk, majd hülye történeteket kitalálnunk, hogy miért nem fűtünk be. Megfagyni nem kell, csak az ablakról kell elterelni a levegőt. Légkondi szigorúan kikapcsolt állapotban.

A helyszínről, a profikról és az időzítés fontosságáról a következő oldalon


Jobb híján parkolók a nagyobb parkok mellett, a kihalt utcák, a dombok-magaslatok teteje vagy a várostól távolabb a mezők jelenthetik a helyszínt. Utóbbit csak azoknak ajánlom, akik már tutira mennek, mert nehéz megindokolni, mit keresünk egy földúton, nyakig sárban. A lényegre térés nehéz, de fontos momentum. Időben nyúljunk ahová kell, a tutyimutyiság ritkán vezet eredményre. Az ülést már menet közben tekerjük, minél lejjebb annál jobb. Sajnos a mostani autókban már nem lehet vízszintbe engedni a háttámlákat, régi autóban erre nagyobb az esély.

Az első eset aktusai általában az elülső ülésen zajlanak, mert egyből hátrapattanni megint csak feltűnő lenne. Ha már bemelegedtünk, határozattan hátrarángathatjuk a partnert, de az szintén illúzióromboló lehet, ha visszafogott a leányzó, így néha jobb ezt hanyagolni.

A hév olyan lehetetlenül szűk helyeken is képes leküzdeni a helyhiányt, mint egy kis Polski vagy egy Fiat Seicentó első ülése. Nem mindig jobb a helyzet a hátsó ülésen sem, bár tény hogy előretolt és -tekert ülésekkel nagyobb küzdőtér alakítható ki.

Lényeges momentum, hogy másnap világosban is vagy még este nagyon alaposan nézzük át az autót, mielőtt visszaszolgáltatjuk, sok kellemetlenségtől kímélhetjük meg magunkat. Jól jöhet a műanyagápoló is, amivel eltávolíthatjuk a csizmával összerugdosott műanyagokat.

A profik

Profik alatt nem a hivatásos futtatókat és leánykereskedőket értem, hanem azokat a szexuálisan túlfűtött férfiakat, akik nem hívei az udvarlásnak, és egy buli vagy már az első randi alkalmával mély benyomást szeretnek tenni partnerükre. Ők azok, akik a kamaszok mellett még gyakran az utasteret választják helyszínként. Már csak ritkább esetben a szülők miatt, inkább a barátnő vagy az egyszeri lehetőség az elterelő körülmény, ami miatt nem szívesen viszik haza a nőket.

Esetükben már a minél nagyobb és minél férfiasabb (és főként minél drágább) autó vagy dzsip a nyerő, ugyanis ezzel lehet igazán jó benyomást tenni az ilyen típusú találkozásokra hajlandó hölgyekre. Azért vannak kivételek is. A lányok még a sportautókat is szeretik, de örömüket helyhiány miatt ilyenkor csak egyféleképpen tudják kifejezni, persze ez sokszor kényelmesebb így.

A méretesebb autók legnagyobb hibája, hogy a két ülés túlságosan távol helyezkedik el egymástól, közötte általában méretes tároló vagy kézifékkar helyezkedik el, így még egy ártalmatlan puszi is fájdalmas lehet.

Még szerencse, hogy ilyen esetekben tudják a lányok a dolgukat, és maguktól is szívesen hátramásznak. A helyválasztást megkönnyíthetjük azzal, ha a hátsó ablakokat lefóliázzuk – ha nincs gyárilag – és így nem kell a lehelésre sem időt pazarolni. Elég a diszkó parkolójába kifáradni, jó eséllyel nem a miénk lesz az egyetlen autó, amelyik furcsán fog egyhelyben billegni.