Itthon sem megy rosszul
Anettkának nem kell Ferrari 1
Anettkának nem kell Ferrari 37
35 milliós alapár, 450 lóerő

Itt van mindjárt Schobert Norbert fitneszguru, aki a létező legdrágább Audi A8-ast szemelte ki cégautónak és azzal hasít, ha menni kell. Az alaphangon is 35 milliós luxusautót 6 literes, 12 hengeres, 450 lóerős motor hajtja, és mérete ellenére is lehet sietni vele. Mindössze 5,2 másodperc kell, ahhoz, hogy 100 km/órás sebességgel hasítson, de a 250-et is erőlködés nélkül viszi, így Norbinak biztosan előny a rendőr múlt. Mivel Norbi hosszított változatot választott, akkora benne a hátsó lábtér, hogy akár új videóját is leforgathatná ott. Nekünk is bejött.

Kedvese Rubint Réka is szereti a karikákat és a sportos autókat, így ő is ugyanazon  márkánál maradt. Ebből biztosan nincs vita otthon esténként. Réka egy jóval dögösebb, és környezetkímélőbb szekeret használ, egy A4-es Cabriót. Mivel ő is izgága típus, 3 literes dízelmotor kerreg az autóban, ami hat hengerrel már elég kifinomult ahhoz, hogy ne legyen zavaró kabriózás közben sem.

233 lóerővel és 450 newtonméteres nyomatékkal nincs híján a lendületnek az A4-es sem, és fogyasztásban majdnem a felével is beéri, mint férje uráé, hiába az összkerékhajtás és az automata váltó. Az árcédula is jóval szolidabb értéket mutat, alaphelyzetben nincs 15 millió sem. Réka agresszív vezető hírében áll, látták már álló kocsisor elé befurakodni és tilos helyen parkolni is.

Van Lamborghini is

Anettkának nem kell Ferrari 38
Jó üzlet a szexipar

Aki sokat autózik Budapesten – azon belül is Csepelen -, biztosan felfigyelt már egy olasz rendszámos fekete Lamborghini Gallardóra, amivel egy szőke bombázó kerülgeti a kátyúkat, és riogatja a kóbor kutyákat. A hölgyemény Kocsis Brigitta pornószínésznő. Itthon 2004-ben szóltak róla a hírek, mivel a Playmate választáson pornós múltja miatt sokat emlegették.

Főként külföldön dolgozik, azt rebesgetik, hogy a mindössze 24 éves színésznő igen kapós Amerikában, minden híresebb férfimagazin címlapján domborított már, amellett hogy számtalan malackodós filmben szerepelt. Brigitta Bvlgari művésznéven ismert, a wikipedián német és olasz nyelven is szerepel. Valószínűleg jól hoz a konyhára az ipar, mert úgy hírlik, saját pénzén vette a Lambót, ami adók nélkül is 32 millió forintot kóstál.

Az olasz csődört egy V10-es, 500 lóerős motor tolja maga előtt, 4,2 másodperc alatt megy 100-ra, és csak 315-nél fullad ki. Bvlgari kisasszony imádja az autókat, szeret vezetni, úgyhogy valószínűleg meg is kergeti néha a vasat.

Anettka, Kiszel Tünde és a Playmate-lányok a túloldalon
Lányok a címlapról


Nyugodtan általánosíthatunk. A címlapon szereplő lányoknak egyáltalán nem megy rosszul. Ha régebb óta vannak színen, akkor pláne. Bódy Szilvit mostanában ugyan csak korcsolyán és felöltözve láthatjuk, de régebbi pucérkodásai hoztak rendesen a konyhára.

Néhány éve még csak egy nyeremény Mini Cooperrel szerepelt nálunk, de azóta láttuk SL Mercedesben,  legutóbb

Anettkának nem kell Ferrari 39


pedig 6-os BMW-ben. Pedig még csak 25 éves. Sylvinek nem kell sokat autóra költenie, azokat barátjától kapja, aki a 100 leggazdagabb magyar táborát gyarapítja.

Tavaly tűnt fel a Playmate választáson Voksán Virág, aki a közönségdíjat hozhatta el, és ezzel együtt egy Dodge Calibert is egy évre. Virág naponta szeli az utakat Budapesten nyereményautójával, aminek egy nagy Playboy nyuszi figyel az oldalán, így könnyű felismerni. A nyuszilány elmondása szerint 17 éves kora óta vezet, a csajoknál állítólag jobban és elég lendületesen – ahogyan ő mondta. A Caliberrel elégedett, jól fogyaszt a dízelmotor. A mi véleményünk itt olvasható.

Anettkának nem kell Ferrari 40
Volt Ferrarija is Anettkának

Anettka ugyan nem kimondott címlaplány, de őt is láttuk már meztelenkedni. Mostanában űrhajós kiképzése miatt hallhattunk róla sokat, de minket jobban érdekelt, mi lett az ajándékba kapott Ferrari 355-ös sorsa. Anettka imád száguldozni, de elmondása szerint nem tudta kihasználni a Ferrari gyorsaságát, ráadásul még gurulás közben is túlságosan rázott.  Így inkább megvált tőle.

Mostanában egy 2002-es S500-as Mercedest hajt. Nem szokták rajtakapni száguldáson, nagyobb balesete is csak első autójával, egy Daewoo Matizzal volt, így viszonylag szerencsés vezető. Luxus-Mercijének minden sarka ép, jól parkol, ráadásul elöl-hátul tolatóradar pittyeg, ha veszély közeleg.        

Anettkához hasonlóan Ernyei Béla is boldog Ferrari tulajdonos volt, igaz közel 20 évvel ezelőtt. Ráadásul a létező legerősebb Ferrari, egy F40-es volt a birtokában, ami igazi kuriózumnak számított akkor is, sőt még ma is. Keveset járt vele, az autó leginkább egy szalon kirakatát díszítette. A színművész mostanra kicsit visszavett, jelenleg egy Nissan terepjárót nyúz.  

Kiszel Tünde nagyjából 10 éve szerezte meg jogosítványát, de azóta fiókban tartja. Mostanában gondolkozik azon, hogy fel kellene frissítenie vezetési tudását. Jelenleg taxival jár, illetve párján kívül barátai fuvarozzák. A Mercedes a kedvenc márkája, de magának egy olyan kisautót választana, ami gazdaságos és könnyű vele parkolni a belvárosban.  

Talmácsi a kakkuktojás

Anettkának nem kell Ferrari 41
Talmácsi egy dízel S-Max-ot használ

Talmácsi Gábor minden eddiginél nagyobb eséllyel pályázik a vb-címre új csapatával, jelenleg épp vezeti is a tabellát. Gáborral többször is összefutottunk mostanában. Mikor feltettük a kérdést, hogy milyen autóval jár, menedzserével közösen egy Ford S-Max dízelben állapodtak meg, bár egyesek még látni vélték előző autójában, egy új Seat Leonban is. Talma azt állítja magáról, hogy nem vezet gyorsan az utakon, kiéli magát a versenypályán.

A másik magyar MotoGP szereplő, Tóth Imre szerint egyetlen versenyző sem fogja magát vissza az utakon, így Talma lehet az egyedüli kivétel. Valószínűleg neki van igaza. Ő már megjelenése óta egy 507 lóerős M6-os BMW-t hajt, német rendszámmal, így kevesebb büntetés éri utol. Imre szerint az M6-ossal lehetetlen lassan menni, így néha elkapják a rendőrök.

Az alapáron 30 milliós járgányról csak dicsérő szavakat hallottunk, mindössze két apróság bosszantja. Az egyik, hogy 300 kilométerenként tankolni kell, a másik pedig, hogy az elektronikus letiltást kiiktatva sem megy többet az autó 270-nél. Remélhetőleg csak Németországban.