Hamilton a vizen
Buknak rá a csajok

Buknak rá a csajok

Buknak rá a csajok


Kétség sem fér hozzá: a Forma-1-pilótákat a világ legirigyeltebb alakjai között tartják számon. Izgalmas versenyek, fényűző partik, és csillogás veszi körbe őket, ráadásul  egy halom pénzt raknak zsebre. Lássuk, hogyan élnek, mit vesznek, mibe fektetik a temérdek dollár- és eurómillióikat.

Schumacher mindörökké

Ugyan idéntől Schumacher már csak a kispadról, a tv-ből, sőt elmondása szerint néha még onnan sem figyeli a futamokat, nem mehetünk el szó nélkül mellette. A hétszeres világbajnokot és számtalan rekord tulajdonosát minden idők legjobban fizetett sportolói között tartották számon. Becslések szerint karrierje alatt 650 millió dollárt kalapált össze fizetéséből és egyéb szerződéseiből, amivel olyan sportolókhoz ért fel mint Michael Jordan, vagy a golfütővel suhintgató Tyger Woods.

Lányok a pályán

Lányok a pályán

Lányok a pályán


Schumi nem szórta két kézzel a pénzt, pedig megtehette volna. Inkább amolyan németes, mindig precíz mentalitássalélte életét, és csak a szükséges dolgok mellett tette le voksát. Így szerezte be 7,2 milliárd forintos áron minden földi jóval felszerelt magánrepülőjét, amivel rengeteg időt és fáradságot tudott megtakarítani rohanó életében. Mivel a lesifotósok állandó szereplők voltak az életében, 2005-ben még a yachtját is eladta, hogy kevésbé legyen szem előtt.
Schumi repülőjénél kicsivel drágábban építteti új házát a Genfi-tó partján, ami közel 9 milliárd forintnyi értéket képvisel, a maga kis 60 hektáros kertjével együtt. Felszabadult idejét családjával tölti, utazással, síeléssel és hajókázással, de rendszeresen adományoz, bemutatja az új Ferrari modelleket, vagy akár szinkronszínészként is fellép, ha úgy adódik. Schumacher szimpatikus és visszafogott életet él.

Aki berobbant a köztudatba – Lewis Hamilton  

Alonso megszívja

Alonso megszívja

Alonso megszívja


Az első színesbőrű Forma-1-es versenyző, Lewis Hamilton szédületes sebességgel robbant be idén a köztudatba. Jött és tarolt, és a pár peches futam és a rossz csapathangulat ellenére még mindig ő az, aki vezeti a világbajnoki pontversenyt. Ha már csak két ponttal is.

Hamilton egyelőre nem engedhet meg magának olyan fényűzést mint a korosabb F-1-sztárok, de nem lehet oka a panaszra. Iszonyatos tehetségként mindenhová meghívást kap, rendszeresen hírességekkel mutatkozik és mindenkinél fényesebb karriert futhat be.

Ugyan csapatától egyelőre meglehetősen szerény ( kb 140 millió Ft évente) fizetést kap, az egyéb reklámszerződésekből és a szponzoroktól csak idén ennek 25-szörösét zsebeli be. Így nem is csoda, hogy smartját

Ikrek

Ikrek

Ikrek


egy GL Mercedesre cserélte, és máris egy SLR McLaren beszerzésén gondolkozik. Azért sem hibáztatjuk, hogy a ködös Angliából a napfényes és fényűző Monte Carlóba készül költözni.
 
A brit csodagyerek idén sem adta már alább, augusztusban a Cote d’Azurön nyaralt egy 72 méteres yacht, a Kogo fedélzetén. A 10 millárdos luxushajó heti 100 millió forintért bérelhető ki, igaz Hamiltonnak egy árva centet sem kellett fizetnie érte. A yacht tulajdonosa ugyanis az a Mansour Ohhej, aki főrészvényes a McLaren Mercedes csapatban. 

Nem kérdés, a 22 éves sztár előtt vakítóan fényes jövő áll, egyesek máris a világ legjobban fizetett sportolóját látják benne. És nem mellesleg ő a marketingesek álma is. Fiatal, tehetséges, fülig ér a mosolya, és szegény családból származik.


A csajozósok: Flavio és David

Érdekes hogy a legnagyobb nőcsábászok mind a korosodó férfiak közül kerülnek ki, már ami a Forma-1-et illeti. A versenyzők között már öregnek számító, 36 éves David Coulthard mindig is szeretett szép nők társaságában mutatkozni, ezzel rendszeres témát adva a pletykamagazinoknak.

Megtanítalak csajozni, ha jó leszel

Megtanítalak csajozni, ha jó leszel

Megtanítalak csajozni, ha jó leszel


Ennek ellenére Coulthard időként megházasodik, majd elválik, de így is lovagias úriembernek tartják. Ehhez hasonló tapasztalt és megfontolt versenyzést produkál a pályán is. David amúgy nem rossz parti, Monacóban saját szállodát üzemeltet, ami valószínűleg F-1-es karrierje után is hoz majd eleget a konyhára.

A skót versenyzőt csak a 60-as éveihez közelítő Renault-főnök, Flavio Briatore képes felülmúlni gavallérságban. Az őszülő és mindig kigombolt inges nőcsábász oldalán olyan szupermodellek fordultak meg, mint Naomi Campbell vagy Heidi Klum. Utóbbi hölgyemény egy lányt is szült a Forma-1 playboyának 2004-ben.

 Akik kiszálltak
  

Hello Flavio

Hello Flavio

Hello Flavio


Nem panaszkodhat a korábbi Forma-1-es sztárok nagy többsége sem, azok, akik már nem a világ legmodernebb versenyautójának kormánya mögött ülve keresik a milliókat. Ők vagy máshol versenyeznek, vagy saját üzletüket igazgatják, miközben az utánpótlás-neveléssel foglalatoskodnak.

A pórul járt Niki Lauda ugyan még aktívan részt vesz a versenyközvetítésben, főállásban egy légitársaság tulajdonosa és irányítója. Visszavonulása után Lauda maga is megszerezte a jogsit repülőre, és megalapította saját légitársaságát, a Lauda Airt. Miután innen kiszorították, újra bevásárolt, kooperált az Air Berlinnel és Niki néven újra a levegőben vannak repülői. Állítólag a mai napig beugrik pilótának, ha úgy adódik.

Ayrton Senna volt riválisa, Alain Prost nem volt ilyen szerencsés az üzleti életben. A suszter maradjon a kaptafánál

Prostnak jobban ment a versenyzés

Prostnak jobban ment a versenyzés

Prostnak jobban ment a versenyzés


alapon Prost megvásárolta a Ligier csapatot, és saját maga után nevezte el. A kezdeti sikerek ellenére a csapatnak egy idő után nem gurult már jól a szekere, így a professzor a 2002-es szezon elején 30 millió dolláros adósággal a háta mögött csődöt jelentett. A francia ezek után rész vett még néhány kerékpárversenyen, ahol meglehetősen szép eredményekkel teljesített.

Sokunk nagy kedvence Nigel Mansell ugyan már 1992-ben kiszállt a Forma-1-ből, a mai napig, 54 éves korában is aktívan versenyzik különböző sorozatokban. Közvetlenül Forma-1-es karrierje után az amerikai Indycar-sorozatban indult, de Ayrton Senna halála után még visszatért három verseny erejéig az F-1-be, az akkoriban még kezdő David Coulthard helyére. Mansell háromszor annyit zsebelt be beugrásával, mint csapattársa Damon Hill. Utolsó F-1-es szereplését a dobogó legfelső fokán fejezte be.