A fickósan összerakott Puntó alapból kis pörgős gép, rövid váltófokozatokkal, a haladás élményével, de mára azért megkopott a feeling. A kocsi tulaja úgy döntött, hogy a Fiat Puntot áttolja a hobbiautó kategóriába a napi használatból, így aztán mindent szabad, amire éppen telik.
Nem agyaltak sokat, hanem egy gyors rajzolás után elkezdték összerakni az autót. A lökhárítókat Németországból rendelték és rögtön át is alakíttatták Vácon. Mivel a német Lester is üvegszálból gyárt, nem volt ezzel semmi gond. Talán annyi, hogy eredeti alakjában a lökös könnyen repedt, így még egy réteg üvegszállal megerősítették azt. A hátsó lököst az elsőnél is jobban átfaragták, a legfeltűnőbb a spéci egyedi diffúzor.
Hogy funkcionáljon is, és ne szakadjon le az autópályán, alumíniumból készült, könnyű, erős, és jól rögzíthető a kocsi padlólemezéhez. Szinte preciziós munka volt a kettős osztott ovál kipufogóvégek körbeágyazása a lökhárítóval. (A kipufogó egyedileg gyártott munka).
Ezzel messze nem ért véget a műanyagos meló. A küszöbök első és hátsó részén egyaránt nyitottak egy-egy szellőzőt, így egyedi lett a dolog. A hátsó légnyílás formáját egy emelettel feljebb, a hátsó sárvédőn is megismételték. A sárvédő anyagából, fémből alakítottak ki egy mélyedést, amelynek az optikai hatását remekül erősíti, hogy szintén lakatos munkával kiszélesítették a sárvédőket.
A szélesítés elöl 4, hátul 2 centis. De még mindig vissza kell kanyarodnunk az acéllemeztől a műanyaghoz, mert leformázták a motorháztetőt, majd átalakítva újragyártották üvegszálból. Szép nagy levegő-kiömlőket nyitottak rá. Amihez nem nyúlt a váci mester, az a hátsó szárny, a Sparco jókat csinál.
Azért még több apróbb változtatás is történt a kasznin. Így térhetünk vissza ismét a lemezekhez, amelyeket picit kivasaltak. Eltüntették a feliratokat, a kilincseket, zárnyílásokat, antennát és a hátsó ablaktörlőt. Egy két tuning-standard díszt is feltettek, így az alu tankfedél nyílást és az M3-as tükröket. Amikor ezek a dolgok megvoltak, megkapta a kocsi a fent említett színeket és az összhatás kedvéért fóliával lesötétítették az ablakait.
A motortérben különösebb észveszejtő változás nem történt, csupán beillesztettek egy direktszűrőt polírozott levegő-csövekkel, valamint egy rugótorony támaszt, amelyet stílszerűen a karosszéria színére fújtak. Azért újra megemlítjük a sportkipufogórendszert, amely teljes, már a leömlők is cserések. Hagy pörögjön a Fiat-motor.
És elérkeztünk a félkész dolgokhoz. Ilyen a futómű. Most FK rugószett van a kocsi alatt, kicsit fura, hogy az FK szettes autók orra kicsit mindig magasabban van, pedig fordítva kéne lennie.
De nem sokáig lesz így, már megrendelték a jobb H&R készletet. A felnik 17 colos MAK modellek 205/40 R17 Toyo Proxess gumikkal. Most kicsit beesettnek látszanak a szélesítések alatt, ezért előre 2,5, hátra 3 cm vastag pogácsákat illesztenek majd alájuk.
Természetesen az utastér sem hagyományos. Leflokkoltatták a műszerfalat, felül fekete, alul kocsiszínű. Ez sokat dob a belsőn, de a bőrözések nem készültek el.
A zene alakul, Pioneer fejegység hajt JBL eszközöket. Egy látványos mélyláda lakik a csomagtartóban, az erősítővel élettársi viszonyban.
Még keresnek a fiúk valami jól mutató hátsó lámpát, meg készül a chip. Ezekkel, meg a felsorolt tervekkel kerek kis show-tuninggép válik majd a narancsból.