A KSH adatai szerint Magyarországon jelen pillanatban is Opelből fut a legtöbb az utakon. Ehhez persze jócskán hozzátesznek a demokráciával egyidős vagy annál is régebbi példányok. A hírek jönnek-mennek a válság sújtotta gyár nehézségeiről, idehaza azért az eladási listán még mindig dobogós helyen van. Sőt, idén – hacsak átmeneti időre is – de a Suzukit is maga mögé szorította.

Nemsokára felveszi a Classic nevet
Családias

Családias

Családias


Astra

A családi klasszikus éppen modellváltás előtt áll. Mégsem kell aggódni a H Astráért. A történelem megismétli önmagát: a kifutó modell gyártásban marad, tovább vezetve ezzel az Astra Classic vérvonalát.

A majdani csere nyilván árcsökkenéssel is jár, de ha nem akarunk addig várni, és figyelembe vesszük a hó végén esedékes áfaemelést, akkor már most érdemes lehet elmenni egy Opel-kereskedésig.

Kedvezményes klasszikusok 30


960 000 ezer forint kedvezmény jár most az ötajtós Astrára. Ezzel 3,65 millióra csökken a vételár. Igaz, ez a kedvezmény csak az 1,4 literes, 90 lóerős motor esetén érvényes, de az ember képes megalkudni, ha majdnem egymillióval több maradhat a számláján.

Főleg, hogy a kínált felszereltség az alapszintnél jóval többet nyújtó Enjoy. Ez tartalmaz légkondicionálót, CD-s rádiót hat hangszóróval, légzsákokat, színre fújt tükröket és kilincseket.

Hosszú távra
A német Bild autós szaklap listája alapján a legelégedettebb vásárlók az Opel-tulajdonosok. A lista érdekessége, hogy a teljesítményt 3, illetve 7 évre visszamenőleg vizsgálja a megbízhatóság, a tartós minőség és az ügyfél-elégedettség terén.


Corsa


Az 1982 óta gyártott modell az egyik legsikeresebbnek mondható gyártósori alkotás. A gyártás már másfél évvel ezelőtt túllépte a tízmilliós példányszámot. Atyavilág, tehát minden magyarra jutna egy Corsa! A német kormány támogatásának köszönhetően a válság közepén is megugrott a kereslet a modell iránt.

Corsa

Corsa

Corsa


Idehaza eddig 3 millió felett volt, most 2,5 millióra, épp a Suzuki SX4 alapárára csökkent a Corsa alapmodelljének ára. (Igaz, ennyiért már bőven kapunk klímás Swiftet is.)

Alapmodell alatt a 3 ajtós karosszériát, az egyliteres motort, az alapszínt és a klímanélküliséget értik. Vezető- és utasoldali légzsákot, ABS-t, központi zárat és elektromos külső tükröket azért kapunk. Ha szeretnénk légkondit, plusz 270 ezerért rendelhetjük meg csomagban, igaz, így már CD-lejátszóval együtt adják.

5 csillag
-1

-1

-1


A negyedik generációs, D-vel jelölt Corsa 2006-ban esett át a tűzkeresztségen. Egyetlen vesztett ponttal ki is érdemelte az 5 darab csillagot.

Ráadásul nem csak az ütközéseknél, de mind a gyermek-, mind a gyalogosvédelem terén is remekül teljesített.