Kit vihetnénk magunkkal, hogy beüljön egy versenyautóba egy gyors körre a Hungaroringen? Kivel lehetne ezt megcsinálni, hogy valami mókás dolog süljön ki belőle? Naná, hogy egy humoristával.
A World Series by Renault fordulóját idén harmadik alkalommal rendezték meg a Hungaroringen. A kiváló idő a kisgyermekes családoknak is kedvezett, amíg az apukák a futamokat követték és szurkoltak a leendő F1-es versenyzőknek, a gyerekek jót játszottak a vurstliban, vagy éppen a vezess.hu standjánál, egy fotó erejéig egy igazi Forma-1-es pilóta bőrébe bújhattak.
Egy sorban vagy egy oszlopban?
Az utolsó napon a futamok után a szerencsés kiválasztottak élménykörei követeztek, az exkluzív kétüléses két- és 3,5 literes formulaautókban, vagy Megane Trophy versenyautóban.
A vezess is kapott lehetőséget arra, hogy a munkatársak beüljenek a tapasztalt pilóták mellé és három kört tegyenek meg a pályán a versenyautókkal. Szerkesztőségünk tagjai mellett megleptük Kiss Ádámot is ezzel az élménykörrel.
Ádám nem most kezdte a vezetést, a család Ladájával már 12 évesen rótta a köröket a szőlőben. Jézusról, a százezerért vásárolt Yugo Skaláról pedig sokan hallhattak már, hiszen fellépései során sokszor emlegette szeretett autóját.
Első gond: be kellene ülni
Az élménykörök során a humorista is beülhetett egy tapasztalt pilóta mögé egy Formula Renault 2.0 versenyautóba. Illetve csak beülhetett volna, mert Ádám lábai túl hosszúnak bizonyultak.
Hiába tolta-nyomta-passzírozta szegényt a segítő személyzet, egy félguggoló embriópóznál jobban nem sikerült betuszkolni a kocsiba. Úgy látszik, a humoristákkal tényleg mindig történik valami. Ádám végül a pilóta mellé került egy Mégane Trophyba.
Ráz a rázókő
Kiss Ádám a gyors kör után elmondta, tényleg fantasztikusan érezte magát, bár a pilótát megkérte, azért vigyázzon az életére. A Trophyban ülve kicsit sajnálta, hogy ilyen nagyra nőtt, kipróbálta volna a kisebb autókat is, de így is akadt húzós élményekben része.
A rázókő a tévében nem látszik ennyire durvának, de tényleg ráz – nyilatkozta, és azt is megtudhattuk, hogy ő bizony pár száz méterrel hamarabb lépett volna a fékre a kanyarok előtt a pilótánál.