Az indoklás egyszerű: a kormány szerint ez is egy olyan tehén lenne, ami itt legelne, de máshol adna tejet.

A január óta folyamatosan kampányoló Fiatnál azonban gondoltak egyet. Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez alapon sajátságos módszert vezettek be az eladások növelésének reményében. Egy halom kedvezményt ajánlanak azoknak, akik már legalább 5 évvel ezelőtt gépkocsi-tulajdonossá váltak, mindezt úgy, hogy még a tényleges váltást is önkéntessé teszi.

Feltétel nélkül?!

Panda
Punto

Punto

Punto


A program igazából csak egy pontban hasonlít nyugati testvéreire: a nevében. Bár nevét is csak a kiváló hangzásának köszönheti, hiszen ha benézünk a színfalak mögé, rájövünk, szó sincs arról, hogy az ezeréves pöfögő családi tragacsok helyét most pofás kis CO2-kibocsátástól mentes Fiatok fogják átvenni. Éppen ellenkezőleg.

Az új autót hazavihetjük anélkül, hogy a régit ott kéne hagynunk. Még csak eladnunk sem kell, így akinek a szeme előtt olyan rémképek lebegnek, hogy a család kedvence valahol egy bontóban végzi, az fellélegezhet. Nyugodtan megtarthatjuk, ha akarjuk, és ha képesek vagyunk két üres benzintartályt etetni.

Olyan feltétel sincs a kisbetűs részben, hogy környezettudatosságra kéne adnunk a fejünket és valami manapság divatos ökomodell beszerzését irányoznák elő. Az árlistáról tulajdonképpen azt a tételt választjuk, amelyik nekünk tetszik. Azaz nem egészen…

A kisbetűsben

Linea

Linea

Linea


Négy modell közül választhatunk. A Panda, a Grande Punto, a Bravo és a Linea vesz részt az akcióban. Az amúgy is kedvezményes áron porciózott autók vásárlása esetén további bruttó 187 ezer forint elengedését ígérik.

Ehhez rendelkeznünk kell egy legalább 5 évvel ezelőtt, idehaza forgalomba helyezett járművel, illetve a régi autó tulajdonosának vagy üzemben tartójának nevére vagy címére kell venni a frissen szerzett darabot.

Fiatplusz finanszírozás esetén így a Panda belépő ára másfél millió alá kerül, és a Grande Punto legkisebb ára sem megy 1,8 millió fölé. Ha szükség van otthon egy második, kisebb autóra, vagy egyszerűen nem bírjuk az öregebb és nagyobb autónkat fenntartani, tényleg nem tűnik sátántól eredő gondolatnak a beszerzés.

A Lineánál és a Bravónál sem találunk olcsóbbat a versenytársaknál. 2,3 milliós árával a Linea kísértésbe ejtheti a szedánok rajongóit. Ha pedig szükségünk van a 400 literes csomagtérre, Bravót már 2 590 000 forinttól vásárolhatunk úgy, hogy ehhez már klíma is jár.