A kedvezmények alakulása emelkedő számsorrendben a következő:
Kis autó, kis kedvezmény
Természetesen a legkisebbnek számító 107-es enged magából a legkevesebbet. Peugeot finanszírozással 200 ezret. Anélkül, csupán 90 ezerrel csökkent az ár. A belépés 2,2 milliónál kezdődik, a tető 2,5 milliónál van. Az így kapott kedvezményt azonban rögtön el is költhetjük, ki-ki vérmérséklete szerint, hiszen a széria listán a klíma, a CD-s rádió nem kapott helyet, mint ahogy az oldal- és függönylégzsákok sem.
Kettesek
A 206+ már jobban lejjebb engedi magát. A modellre jellemző árak 370 ezer forinttal csökkentek. A 106-oséhoz hasonló belső adottságokkal 2 3350 000-ről indul, az plusz két ajtó felára 100 ezer.
A 207 mindhárom kivitelben 200 ezer, illetve 400 ezerrel kerül kevesebbe. A három ajtós 2 709 ezerről indul, a legolcsóbb klímás verzió 3 159 000 forintot ér részletre. Ha öt ajtót szeretnénk 150 ezerrel többel kell számolni, az sw felára 380 000.
Cabrio
A legújabb 308 CC természetesen csak listaáron kapható, de ha megelégszünk a régebbi 207-essel és a vásárlási szándékunk sokkal inkább emocionális, mintsem racionális alapú, akkor 800 ezer forinttal olcsóbban kapjuk meg a lecsukható tetőt. 4,7 milliós persze még nélkülözni kell például a riasztót, az ESP-t, a navigációt és bőrkárpitozást, de annyi baj legyen.
A legnépszerűbb
Hitelre 700 ezer forinttal kerül kevesebbe a 308-as 3 ajtós, 5 ajtós és break kivitelben. 800 ezerrel a 308SW. Itt már az alapmodellekben sem kell leadni a komfort iránt érzett vágyakról. A árak újratervezése után az induló összegek 3,3 és 3,8 millió alatt vannak a kisebb csomagtartóval. De 4 millió alá esik az induló összeg a break esetében is, és 4,4 milliós induló vételárával az SW sem rossz vétel.
Az 1 millás
A legkisebb hétszámjegyű összeget engedik el a 407 SW árából, és 50 ezerrel kevesebbet a 4 ajtóséból. A kikiáltási ár a puttonyos esetében 5 320 000, puttony nélkül 5,1 millió forint. Javítani persze mindig mindenen lehet, de a használatba vételhez a felszereltség listán itt sincs szükség életbe mentő beavatkozáshoz.
A Coupé sem marad le: 9 065 000 forintos induló árát 900 ezres kedvezménnyel nyújtása után éri el.
Az egyterű
720 ezerrel kerül kevesebbe, és így 8,9 millióról indul a 807-es. Igaz ebből az összegből csak még csak 5 ember fuvarozására alkalmas a Peugeot bálnája. Ha ennél többet szeretnénk még 188 000 ezret kell fizetnünk.
Négy számjegyesek
A 3008 és a 4007 is beleesik a szórásba. Az első esetében igaz csak csekélynek tűnő 200 ezret engednek, de így már a lélektaninak tűnő 5 millió forint alatt is vehetünk 3008-ast, még akkor is, ha csak 10 000 forinton múlik a határ átlépése – 4 990 000 Ft.
A 4007-es magasabb árából többet enged. Mindkét elérhető szint 420 ezerrel kerül kevesebbe: 8 880 000 forinttól utaztathatjuk 7 tagú családunkat.
Peugeot teszteket ide kattintva találhatnak!