Rolls-Royce 20/50 Saloon, 1935-ből. Egyedi gyártású karosszéria, eredeti állapotban
Rolls-Royce 20/50 Saloon, 1935-ből. Egyedi gyártású karosszéria, eredeti állapotban
Fotó megosztása:
A szerző Honda CB200-a a jobb sarokban
A szerző Honda CB200-a a jobb sarokban
Fotó megosztása:
Mezőgazdasági gépek is feltűnnek
Mezőgazdasági gépek is feltűnnek
Fotó megosztása:
A járművekhez illő korhű öltözetbe bújtak a lányok
A járművekhez illő korhű öltözetbe bújtak a lányok
Fotó megosztása:
Túlöltözött lány mégis jok is tudnak jó hangulatot teremteni
Túlöltözött lány mégis jok is tudnak jó hangulatot teremteni
Fotó megosztása:
1966-os Chevrolet Corvette C2, legnagyobb sebessége 245 km/h volt
1966-os Chevrolet Corvette C2, legnagyobb sebessége 245 km/h volt
Fotó megosztása:
Szolid stabilgép-bemutató is volt.
Szolid stabilgép-bemutató is volt.
Fotó megosztása:
Öreg versenymotorok tömkelege
Öreg versenymotorok tömkelege
Fotó megosztása:
A jó krómozó a veterános barátja
A jó krómozó a veterános barátja
Fotó megosztása:
Ez a DMC12, vagyis a Delorean 1981 november 17-én délután 5 órakor készült Írországban
Ez a DMC12, vagyis a Delorean 1981 november 17-én délután 5 órakor készült Írországban
Fotó megosztása:
Nincs fényezés, csak nemesacél karosszéria borítás
Nincs fényezés, csak nemesacél karosszéria borítás
Fotó megosztása:
Aki kedvet kapott restauráló műhely építésére, elkezdheti
Aki kedvet kapott restauráló műhely építésére, elkezdheti
Fotó megosztása:
Az Austin-Healey hathengeres soros motorja
Az Austin-Healey hathengeres soros motorja
Fotó megosztása:
A stabilmotorok míves kidolgozása figyelemreméltó
A stabilmotorok míves kidolgozása figyelemreméltó
Fotó megosztása:
Igazi kihívás
Igazi kihívás
Fotó megosztása:
Szép a Farmall is, de Guszti az igazi
Szép a Farmall is, de Guszti az igazi
Fotó megosztása:
A Vörös Csillag Gépgyárban készült az ötvenes években
A Vörös Csillag Gépgyárban készült az ötvenes években
Fotó megosztása:
Egy igazi klasszikus: Adler Junior. Sok Magyarországon készült filmben szerepelt, például a Sorstalanságban is
Egy igazi klasszikus: Adler Junior. Sok Magyarországon készült filmben szerepelt, például a Sorstalanságban is
Fotó megosztása:
Ki az aki a BMW Isettát nem ismeri? 1955-1962-ig gyártották, de kevés üzemképes maradt meg
Ki az aki a BMW Isettát nem ismeri? 1955-1962-ig gyártották, de kevés üzemképes maradt meg
Fotó megosztása:
DKW F8 Cabrio nyitható szélvédővel, csini úri-kisasszonnyal
DKW F8 Cabrio nyitható szélvédővel, csini úri-kisasszonnyal
Fotó megosztása:
Öröm a fenekekre nézni
Öröm a fenekekre nézni
Fotó megosztása:
Így néz ki egy népautó?
Így néz ki egy népautó?
Fotó megosztása:
Csőrös UAZ hadiorvos-ruhában
Csőrös UAZ hadiorvos-ruhában
Fotó megosztása:
Csongor fiam ennél a pontnál veszítette el a fejét. Kínzás a kordon mögé ilyesmit rakni. A mellette lévő nagy testvér, a DS-20 szükség esetén képes három keréken is haladni
Csongor fiam ennél a pontnál veszítette el a fejét. Kínzás a kordon mögé ilyesmit rakni. A mellette lévő nagy testvér, a DS-20 szükség esetén képes három keréken is haladni
Fotó megosztása:
A csendőr és az apáca örök szimbólum marad. A Citroen HY-furgon pedig egyik legszebb kisáruszállító
A csendőr és az apáca örök szimbólum marad. A Citroen HY-furgon pedig egyik legszebb kisáruszállító
Fotó megosztása:
Citroen 11 B.L. Traction Avant 1939-ből
Citroen 11 B.L. Traction Avant 1939-ből
Fotó megosztása:
Az Amerikaiak sem maradtak el
Az Amerikaiak sem maradtak el
Fotó megosztása:
Minden veterán-kiállításra kell Mini
Minden veterán-kiállításra kell Mini
Fotó megosztása:
Az olajválság vajon mi?
Az olajválság vajon mi?
Fotó megosztása:
Citroen Méhari, vagyis Teve
Citroen Méhari, vagyis Teve
Fotó megosztása:
Ez a Zündapp KS 750 futármotorként szolgált a II. világháborúban
Ez a Zündapp KS 750 futármotorként szolgált a II. világháborúban
Fotó megosztása:
NSU Kettenrad. Az Opel készítette hozzá a motort
NSU Kettenrad. Az Opel készítette hozzá a motort
Fotó megosztása:
Jeep Willis, négyhengeres, 2200 cm3-es motorja 36 lóerőt tud
Jeep Willis, négyhengeres, 2200 cm3-es motorja 36 lóerőt tud
Fotó megosztása:
A teherautókat nem tudtam lefényképezni, akkora volt a forgalom
A teherautókat nem tudtam lefényképezni, akkora volt a forgalom
Fotó megosztása:
Ikarus 311 1964-ből. Sötét korszakában egy homokbányában volt iroda
Ikarus 311 1964-ből. Sötét korszakában egy homokbányában volt iroda
Fotó megosztása:
Porsche 911 Targa 1977-ből
Porsche 911 Targa 1977-ből
Fotó megosztása:
A szoci blokk
A szoci blokk
Fotó megosztása:
A kommunisták legszebb hagyatéka
A kommunisták legszebb hagyatéka
Fotó megosztása:
Szoci farok
Szoci farok
Fotó megosztása:
Trabant P60. Gyorsulása 100 km/órára kb. egy perc
Trabant P60. Gyorsulása 100 km/órára kb. egy perc
Fotó megosztása:
Az ukrán Zaporozsec 968A. Gyermekkorom legcikibb autója. Ma már kéne.
Az ukrán Zaporozsec 968A. Gyermekkorom legcikibb autója. Ma már kéne.
Fotó megosztása:
Opel 6/16 Torpedo 1911-ből, teljesen eredeti állapotban
Opel 6/16 Torpedo 1911-ből, teljesen eredeti állapotban
Fotó megosztása:
Csak kurblival indítható
Csak kurblival indítható
Fotó megosztása:
Ferrari Dino 246GT - 1971-ből
Ferrari Dino 246GT - 1971-ből
Fotó megosztása:
Két legendás olasz egymás mellett
Két legendás olasz egymás mellett
Fotó megosztása:
Ennek a csodás 1918-as American La France lánchajtásos tűzoltóautónak 14500 cm3-es motorja volt. Egy gyerek chipset evett a volán mögött; ilyenek ezek a mai fiatalok
Ennek a csodás 1918-as American La France lánchajtásos tűzoltóautónak 14500 cm3-es motorja volt. Egy gyerek chipset evett a volán mögött; ilyenek ezek a mai fiatalok
Fotó megosztása:
7000 köbcenti
7000 köbcenti
Fotó megosztása: