Benzinkutasnak állt motoros világbajnokunk. Szerencsére csak egy napra cserélte be a versenyzést a sokkal könnyebb, de unalmasabb benzinkutasi melóra. Amíg Talmácsi az üzemanyagot töltötte a meglepődött, szerencsés kuncsaftoknak, addig a kutakon ritkának számító, csinos tündérek mosták a koszt a szélvédőkről. Irigylésre méltó munkahely.
Új szezon, új kategória, változatlan szponzor
Talmácsi Gábor szerint az új sorozatként – április 11-én, Katarban – induló Moto2 igazán izgalmasnak, látványosnak ígérkezik. Összesen huszonöt csapat negyven versenyzője küzd majd a tizenöt pontszerző hely valamelyikéért.
Harc lesz, nem verseny
A futamok attól lesznek igazán kemények, hogy a 600 köbcentis négyütemű motorok nem sokban térnek el egymástól. Egy csapat sikerének kulcsa így leginkább a kreativitásban, illetve a versenyzők egyéni képességeiben rejtőzik majd. Hogy érezzük ennek súlyát, képzeljük el, hogy a futam leggyorsabb és leglassabb versenyzőjének ideje között alig van két és fél másodpercnyi különbség.
Miért kettes?
Talmácsi Gábor a Moto2-ben stílusosan a kettes rajtszámmal indul majd. Ez a legkisebb választható szám, de nemcsak emiatt esett erre a választása. Talma első, édesapja által épített motorja is nagy kettes rajtszámot kapott. Csak a szerénység miatt nem lett egyes, hiszen bármit ráfesthettek volna.
Úgy látszik, a rajtszám komoly mágikus erővel bír, hiszen a talmácsis pólókon is Talmác2i felirat díszeleg, sőt Talma négykerekűje, a benzinkút parkolójában álló narancsszínű Ford Focus ST elejét is irgalmatlan méretű kettes díszíti.
Elvárások
Hogy a MOL mennyire nem szeretetszolgálat, arról Somlyai Dóra, a cég kommunikációs igazgatója beszélt. A feltételezhetően nem csekély anyagi támogatásért cserébe maximális teljesítményt, eredményeket várnak az új szezonban új kategóriában induló motorversenyzőtől.
Talmácsi saját érzése szerint benne lesz az első hatban, ami a negyven fős mezőnyben nem is rossz teljesítmény. Mi azért ennél jobb, szebb eredményeket kívánunk neki.