18,6 millió forintos vételár, 14,9 literes átlagfogyasztás: az élet császára pozíciót nem adják ingyen. Budapest legjobb részein megnéztük, mit szólnak a lányok egy 325 lóerős Infiniti G37 kabrióhoz.
1/57 18,6 millió forintos vételár, 14,9 literes átlagfogyasztás: az élet császára pozíciót nem adják ingyen. Budapest legjobb részein megnéztük, mit szólnak a lányok egy 325 lóerős Infiniti G37 kabrióhoz.
18,6 millió forintos vételár, 14,9 literes átlagfogyasztás: az élet császára pozíciót nem adják ingyen. Budapest legjobb részein megnéztük, mit szólnak a lányok egy 325 lóerős Infiniti G37 kabrióhoz.
Fotó megosztása:
2/57 Talán Trabanttal is volna esélyem, de nem árt a kabrió
Talán Trabanttal is volna esélyem, de nem árt a kabrió
Fotó megosztása:
3/57 Még engem is vonzóbbá tesz egy fehér kabrió
Még engem is vonzóbbá tesz egy fehér kabrió
Fotó megosztása:
5/57 Magára vonzza a tekinteteket
Magára vonzza a tekinteteket
Fotó megosztása:
6/57 17 millióért is van nyitott G37, de nem a csúcsmodell
17 millióért is van nyitott G37, de nem a csúcsmodell
Fotó megosztása:
7/57 Elegáns helyen is öltöztet a japán kabrió
Elegáns helyen is öltöztet a japán kabrió
Fotó megosztása:
9/57 Én lennék a háttérben elsuhanó herceg, fehér lovon
Én lennék a háttérben elsuhanó herceg, fehér lovon
Fotó megosztása:
10/57 13 hangszóróból szól a zene. Nyitott tetős autózáshoz jól jön a Bose hangrendszer külön hangszórója a fejtámlákban
13 hangszóróból szól a zene. Nyitott tetős autózáshoz jól jön a Bose hangrendszer külön hangszórója a fejtámlákban
Fotó megosztása:
11/57 Hátul csak addig jó ülni, amíg nyitva van a tető
Hátul csak addig jó ülni, amíg nyitva van a tető
Fotó megosztása:
13/57 Anna és Eszter (ő fényképez) segített a fotózásban, amit nagyon szépen köszönünk!
Anna és Eszter (ő fényképez) segített a fotózásban, amit nagyon szépen köszönünk!
Fotó megosztása:
14/57 A lányok Porschének hitték, de már tudják: nem mind Porsche, ami szép, erős, nyitott és nagyon drága
A lányok Porschének hitték, de már tudják: nem mind Porsche, ami szép, erős, nyitott és nagyon drága
Fotó megosztása:
15/57 A Nissan luxusmárkája az Infiniti
A Nissan luxusmárkája az Infiniti
Fotó megosztása:
17/57 Monaco-vörösnek hívják a bőrkárpitot
Monaco-vörösnek hívják a bőrkárpitot
Fotó megosztása:
18/57 Három részben nyílik a keménytető
Három részben nyílik a keménytető
Fotó megosztása:
19/57 Azt mondják, nem az autón múlik a hódítás
Azt mondják, nem az autón múlik a hódítás
Fotó megosztása:
21/57 Nem vicc: a fehér szatyrok kitöltik a csomagteret
Nem vicc: a fehér szatyrok kitöltik a csomagteret
Fotó megosztása:
22/57 Hangja és ereje tébolyító, de a G messze nem sportautó
Hangja és ereje tébolyító, de a G messze nem sportautó
Fotó megosztása:
23/57 Furcsa: a menetszél előrefelé fújja a hajunkat
Furcsa: a menetszél előrefelé fújja a hajunkat
Fotó megosztása:
25/57 Vannak jobb autók ebben a kategóriában, de kit érdekel
Vannak jobb autók ebben a kategóriában, de kit érdekel
Fotó megosztása:
26/57 Feltűnő jelenség, főleg fehérben, vörös bőrkárpittal
Feltűnő jelenség, főleg fehérben, vörös bőrkárpittal
Fotó megosztása:
27/57 Feldobja a hétköznapokat az erős és sikkes kabrió
Feldobja a hétköznapokat az erős és sikkes kabrió
Fotó megosztása:
29/57 Holdfény fehérnek hívja a gyár ezt a fényezést
Holdfény fehérnek hívja a gyár ezt a fényezést
Fotó megosztása:
30/57 Közeli rokona a Nissan 370Z
Közeli rokona a Nissan 370Z
Fotó megosztása:
31/57 Hatgangos kézi váltóval 6,2, automatával 6,4 s alatt gyorsul százra
Hatgangos kézi váltóval 6,2, automatával 6,4 s alatt gyorsul százra
Fotó megosztása:
33/57 Helyet kell hagyni a hátrafelé nyíló fedélnek is
Helyet kell hagyni a hátrafelé nyíló fedélnek is
Fotó megosztása:
34/57 Fél percig tart a nyitás és a zárás
Fél percig tart a nyitás és a zárás
Fotó megosztása:
35/57 Ma divatos a nyitható keménytető
Ma divatos a nyitható keménytető
Fotó megosztása:
37/57 Nemsokára vége a nyitási folyamatnak
Nemsokára vége a nyitási folyamatnak
Fotó megosztása:
38/57 Még lezárul a fedél és kész
Még lezárul a fedél és kész
Fotó megosztása:
39/57 A kabrió hátsó nyomtávja szélesebb a kupéénál, kicsit eltér a futóműve is a tető helyigénye miatt
A kabrió hátsó nyomtávja szélesebb a kupéénál, kicsit eltér a futóműve is a tető helyigénye miatt
Fotó megosztása:
41/57 Nyitott ablakkal, B-oszlop nélküli kupéként is jó vele suhanni
Nyitott ablakkal, B-oszlop nélküli kupéként is jó vele suhanni
Fotó megosztása:
42/57 Nem szabad összekeverni egy sportautóval
Nem szabad összekeverni egy sportautóval
Fotó megosztása:
43/57 Elegáns siklás illik a négyüléses kabrióhoz
Elegáns siklás illik a négyüléses kabrióhoz
Fotó megosztása:
45/57 Elsősorban az észak-amerikai piacot célozta meg a Nissan az Infintivel
Elsősorban az észak-amerikai piacot célozta meg a Nissan az Infintivel
Fotó megosztása:
46/57 Kamera segít tolatni
Kamera segít tolatni
Fotó megosztása:
47/57 Négy ember elfér a nyitott Infinitiben
Négy ember elfér a nyitott Infinitiben
Fotó megosztása:
49/57 Felismeri az autó a slusszkulcsot, nem muszáj bedugni a töltőjére
Felismeri az autó a slusszkulcsot, nem muszáj bedugni a töltőjére
Fotó megosztása:
50/57 A kormány mögötti fülekkel is kapcsolható a hét fokozat
A kormány mögötti fülekkel is kapcsolható a hét fokozat
Fotó megosztása:
51/57 Érdemes a kézi helyett a hétfokozatú automata váltót választani, jobban illik egy elegáns és erős autóhoz
Érdemes a kézi helyett a hétfokozatú automata váltót választani, jobban illik egy elegáns és erős autóhoz
Fotó megosztása:
53/57 Nem, a fabetétet nem meggybefőtt levével színezték ilyenre
Nem, a fabetétet nem meggybefőtt levével színezték ilyenre
Fotó megosztása:
54/57 Csodás az ülésszellőztetés, így nem fülled be a hátunk a bőrülésben
Csodás az ülésszellőztetés, így nem fülled be a hátunk a bőrülésben
Fotó megosztása:
55/57 Extraként mérik a jávorfa betétet
Extraként mérik a jávorfa betétet
Fotó megosztása:
57/57 Minek ráírni, hogy végigfutnak egy gombnyomásra? Ennek magától értetődőnek kellene lennie
Minek ráírni, hogy végigfutnak egy gombnyomásra? Ennek magától értetődőnek kellene lennie
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hangja és ereje tébolyító, de a G messze nem sportautó
Hangja és ereje tébolyító, de a G messze nem sportautó
6600-7000-7300. Végül 7600. A váltástól csak tizedmásodpercekre szűnik meg az üvöltés az erdei országúton, majd újra a motor uralja a környéket.
Egy fenevadat engedtem szabadjára, amely sportautókban van otthon és nehezen tűri egy domesztikált kabrió előkelő dresszét.
Visszafojtott fenevad
De le kell nyugodni, Budapestre tartok. Hármas leszabályozáson nem látom majd, kinek jön be az Infiniti G37 Convertible, amely a Lexus IS, a Volvo C70 és a 3-as BMW mintájára nyitható keménytetős.
Én lennék a háttérben elsuhanó herceg, fehér lovon
Monaco-vörösnek hívják a bőrkárpitot
Monaco-vörösnek hívják a bőrkárpitot
A Mercedes-Benz E Cabriolet, az Audi A5 Cabrio és a Saab 9-3 Cabriolet maradt a vászontetőnél, mint a Bentley és a Rolls-Royce luxuskabriói. Talán azért, mert egy vászontetős autóban akkor is kabriózunk, ha zárva a tető, míg a többi kupévá válik.
Merész színek
Léteznek kevésbé rikító kombinációk, de a kihívó autó fehérben, Monaco-vörös bőrrel ideális párosítás.
Egy 911-est sem tudsz dögunalmas rejtőszínnel (ezüst) eldugni a tömegben, egy sokkal ritkább autóval ez még kevésbé megy. Ne félj kitűnni! – üzeni a Nissanhoz tartozó prémiummárka.
Fél percig tart a nyitás és a zárás
Fél percig tart a nyitás és a zárás
Elmúlt fél nyolc, alig van forgalom, a pesti belvárosban szelídül a hőség. Az Andrássy úton a légkondi hűvösét lecseréljük nyáresti szellőre.
Fél perc kell a tető nyitásához vagy zárásához, menet közben nem működik a dolog, egy lámpaváltás pedig kevés hozzá.
Miénk a pálya!
Fölösleges volna sürgetni: amíg a három tetőelem táncol, miénk a pálya.
Minket néz a kutyás néni a zebrán, a padról a szerelmespár és a fémdobozba hegesztett többi autós.
Vannak jobb autók ebben a kategóriában, de kit érdekel
Vannak jobb autók ebben a kategóriában, de kit érdekel
Közben beindíthatjuk az ülésszellőztetést, hogy ne az izzadság olvasszon egybe szívünk hölgyével. Ez működik, hat a ventilátorral elszívott meleg levegő, talán nem szúrja ki a bordó fabetétet a váltó előtt. Kicsit meggybefőttel színezett műanyagnak tűnik, pedig nem az.
Csomagtér nincs
Cirógat az esti szellő, az élet császáraként suhanunk egy igenis gyönyörű fővárosban, ahol lüktet az élet, pezseg a kultúra, és igazán jó helyekre ülhetünk be. Csak vásárolni ne akarjanak a lányok, mert az elegáns utazók két alapkelléke, a hitelkártya és a fogkefe is nehezen fér el csomagtartóban. A három tetőelem mögé-alá szinte semmit nem lehet berakni.
Ön egy kattintásnyira megközelítette a cikk második oldalát!
Kabriózni egy pár százezer forintért összeszedett Renault 19-cel vagy Peugeot 205 CTI-vel is élmény, de kicsit más egy listaáron 18,6 milliós, 325 lóerős luxusautóban. Az automata helyettem választ a hét fokozat közül, a Bose hangrendszer 13 hangszórójából az első fejtámlákba is jutott néhány, hogy a szél ne zilálja szét a zenei élményt.
Kit érdekel a VVEL?
17 millióért is van nyitott G37, de nem a csúcsmodell
17 millióért is van nyitott G37, de nem a csúcsmodell
A V6-os motor selymesen forog, a normál közlekedést elintézi alig az alapjárati fordulatszám felett. 3696 köbcentivel nem meglepő.
A szelepvezérlésben van hidraulikus elem, amely a fordulatszám és az olajnyomás növekedésével változtatja a szelepnyitást és zárást, míg a szelepnyitás mélységét elektronika módosítja a szívóoldalon.
De aki a VVEL (Variable Valve Event and Lift) szelepvezérléssel akar elkápráztatni bárki nőneműt, az vehetne a randira makkoscipőt, fehér bokazoknival. A nőket az sem érdekli, hogy a sportcsomaggal magnéziumból lévő váltófülek járnak.
Modell:
Váltó:
Ár:
G37 GT Cabrio
6 fok. manuális
17 000 000
G37 GT Cabrio
7 fok. automatikus
17 625 000
G37 GT-Premium Cabrio
6 fok. manuális
17 950 000
G37 GT-Premium Cabrio
7 fok. automatikus
18 575 000
Hátul csak addig jó ülni, amíg nyitva van a tető
Fejtér híján hátul csak addig jó ülni, amíg nyitva van a tető
Nem sok súlyt lehet rajtuk megtakarítani, de a hightech részletek is táplálják a hitet, hogy jól költeném el egy csinos budai öröklakás árát.
Vissza kettő és üvöltés
Átérünk a Lánchídon, nem bírom kihagyni az üresen ásító Alagutat. Tényleg jó edzés visszaváltani és versenyt üvölteni a motorral, ahogy Wolfgang Böck szokta.
Ő az osztrák színjátszás Máté Gábora, egyébként egy Jaguar E-Type-ban gyakorol. Ahogy a japán V6 felszabadul, a fülön át a szívbe diffundál a rajongás ezért a motorért, még ha az autó körülötte el is marad egy nyitott A5-től, 3-as BMW-től vagy E-osztálytól.
Elegáns helyen is öltöztet a japán kabrió
A kormány mögötti fülekkel is kapcsolható a hét fokozat
A kormány mögötti fülekkel is kapcsolható a hét fokozat
Ha kihívás érkezik, a hathengeres kivirul, 5000 felett úgy szól, mintha a hangjával akarná megsemmisíteni az ellenfelet. A futómű eltűri, ha az autót agresszíven dobom be a kanyarba, de ez méltatlan egy nyitott négyüléseshez. A G Convertible nem tapad elég jól és főleg nem elég merev ahhoz, hogy sportautóként is megállja a helyét. Hiába közeli rokon a Nissan 370Z, a sportos és a sportautók között akkor is nagy a különbség, ha motorjuk megegyezik.
Nem baj, a G37 kupéként sem sportautó, egy kabrióval eleve nyugodtabban jó autózni, mint a kupékkal. Elöl még autópályán is huzatmentes a száguldás, hátul a menetszél előrefújja a lányok haját. Tényleg nem hátra, az örvények miatt. Nem véletlenül hordanak a nők kendőt a filmeken. Ezt leszámítva tökéletes az illúzió, egy napra miénk volt a világ.
Köszönjük Anna és Eszter segítségét a fotózásban, a helyszínt pedig a Dunapark Kávéháznak!