Mielőtt jelenlegi Ford Focusomra
Egy Opel Astrával jelentem meg az eseményen. Valamiért az én autóm is részt vehetett a szépségversenyen, de kétlem, hogy kaptam volna szavazatot az olasz autók rajongóitól.
Egy Opel Astrával jelentem meg az eseményen. Valamiért az én autóm is részt vehetett a szépségversenyen, de kétlem, hogy kaptam volna szavazatot az olasz autók rajongóitól.
Fotó megosztása:
Fenyegető kinézettel rendelkezik a kis Punto
Fenyegető kinézettel rendelkezik a kis Punto
Fotó megosztása:
150-160 LE mozgatja az apró autót
150-160 LE mozgatja az apró autót
Fotó megosztása:
Itt látszik, hogy mennyivel deltásabb, mint a gyári változat
Itt látszik, hogy mennyivel deltásabb, mint a gyári változat
Fotó megosztása:
Szerintem a találkozó legszebbje
Szerintem a találkozó legszebbje
Fotó megosztása:
Gyönyörű fényezés
Gyönyörű fényezés
Fotó megosztása:
Formás popsi
Formás popsi
Fotó megosztása:
Spártai műszerfal
Spártai műszerfal
Fotó megosztása:
Méretes motor
Méretes motor
Fotó megosztása:
Ekkorák vannak a játékautókon is
Ekkorák vannak a játékautókon is
Fotó megosztása:
Minden részletre figyeltek
Minden részletre figyeltek
Fotó megosztása:
Igazi méregzsák az első generációs Punto GT változata
Igazi méregzsák az első generációs Punto GT változata
Fotó megosztása:
Érzelmeket ébreszt
Érzelmeket ébreszt
Fotó megosztása:
Mérges Seicento
Mérges Seicento
Fotó megosztása:
Bravo ralliváltozat
Bravo ralliváltozat
Fotó megosztása:
2.0 turbo, csaknem 350 lóerő
2.0 turbo, csaknem 350 lóerő
Fotó megosztása:
Meg lehetett tekinteni két új olaszt is
Meg lehetett tekinteni két új olaszt is
Fotó megosztása:
Lancia Delta HF, a legenda
Lancia Delta HF, a legenda
Fotó megosztása:
Puntok, Bravok
Puntok, Bravok
Fotó megosztása:
Kicsit foghíjas a kiállítási terület
Kicsit foghíjas a kiállítási terület
Fotó megosztása:
Jól megfér egymás mellett a gyári állapotú és a tuningolt
Jól megfér egymás mellett a gyári állapotú és a tuningolt
Fotó megosztása:
Különböző korszakok
Különböző korszakok
Fotó megosztása:
Apróságok egymás közt
Apróságok egymás közt
Fotó megosztása:
Nem lehet nem észrevenni
Nem lehet nem észrevenni
Fotó megosztása:
Látványos részletek
Látványos részletek
Fotó megosztása:
Szeretik tuningolni a Mareát
Szeretik tuningolni a Mareát
Fotó megosztása:
Érdekes megoldás az oldalra kivezetett kipufogó
Érdekes megoldás az oldalra kivezetett kipufogó
Fotó megosztása:
1961 és 1969 között készült a Fiat 2300
1961 és 1969 között készült a Fiat 2300
Fotó megosztása:
Soros hathengeres motor hajtja
Soros hathengeres motor hajtja
Fotó megosztása:
Készült még kupé és kombi verzióban is
Készült még kupé és kombi verzióban is
Fotó megosztása:
Videoton hangfal, Szokol rádió, drótos távirányítású játékautó
Videoton hangfal, Szokol rádió, drótos távirányítású játékautó
Fotó megosztása:
Négysebességes kormányváltó
Négysebességes kormányváltó
Fotó megosztása:
Martini Racing fényezés
Martini Racing fényezés
Fotó megosztása:
Feltűnő reklámhordozó
Feltűnő reklámhordozó
Fotó megosztása:
Testvérek
Testvérek
Fotó megosztása:
Megérkezett a Fiat 127
Megérkezett a Fiat 127
Fotó megosztása:
Kockákból is lehet szép autót hajtogatni
Kockákból is lehet szép autót hajtogatni
Fotó megosztása:
Látványos a középen kivezetett kipufogó
Látványos a középen kivezetett kipufogó
Fotó megosztása:
V6, hátsókerék-hajtás, halálra ítélt gumik
V6, hátsókerék-hajtás, halálra ítélt gumik
Fotó megosztása:
Szlalompálya
Szlalompálya
Fotó megosztása:
A Nap nem volt túlságosan kíváncsi az olasz autókra
A Nap nem volt túlságosan kíváncsi az olasz autókra
Fotó megosztása:
Ötvös Csöpi is belefért
Ötvös Csöpi is belefért
Fotó megosztása:
Komoly autók is felsorakoztak a néha komolytalan versengésen
Komoly autók is felsorakoztak a néha komolytalan versengésen
Fotó megosztása:
Klasszikus sportautó
Klasszikus sportautó
Fotó megosztása:
Szervizpark
Szervizpark
Fotó megosztása:
Figyelemreméltó rakomány
Figyelemreméltó rakomány
Fotó megosztása:
Ipari méretű kerekek az Audin
Ipari méretű kerekek az Audin
Fotó megosztása:
Túltolták?
Túltolták?
Fotó megosztása:
Lezuziusz rombolója
Lezuziusz rombolója
Fotó megosztása:
Családi versenyautó, boldog utasokkal
Családi versenyautó, boldog utasokkal
Fotó megosztása:
Elnézett az olasz autók közé is, de a versenyre érkezett
Elnézett az olasz autók közé is, de a versenyre érkezett
Fotó megosztása:
Iszonyatos hangja volt
Iszonyatos hangja volt
Fotó megosztása:
Rend és tisztaság a Mitsubishiben
Rend és tisztaság a Mitsubishiben
Fotó megosztása:
Koros versenyautó
Koros versenyautó
Fotó megosztása:
Suzuki slickeken
Suzuki slickeken
Fotó megosztása:
Alkoholos Trabant
Alkoholos Trabant
Fotó megosztása:
Indításra várva
Indításra várva
Fotó megosztása:
A (közel)múlt közkedvelt autói álruhában
A (közel)múlt közkedvelt autói álruhában
Fotó megosztása:
Még mindig megy
Még mindig megy
Fotó megosztása:
A Lada megpördült az utolsó kanyarban
A Lada megpördült az utolsó kanyarban
Fotó megosztása:
Lassan megtalálta a megfelelő irányt
Lassan megtalálta a megfelelő irányt
Fotó megosztása:
Csak néhány gumi bánta
Csak néhány gumi bánta
Fotó megosztása:
Sok Honda Civic állt rajthoz
Sok Honda Civic állt rajthoz
Fotó megosztása:
"A mi autónk"
"A mi autónk"
Fotó megosztása:
Nem biztos, hogy ez az ideális ív
Nem biztos, hogy ez az ideális ív
Fotó megosztása:
Már csak egy kanyar a célig
Már csak egy kanyar a célig
Fotó megosztása:
Ezerkettes a pályán
Ezerkettes a pályán
Fotó megosztása:
Még egy Civic
Még egy Civic
Fotó megosztása:
LEcsúszott az ívről
LEcsúszott az ívről
Fotó megosztása:
Padlógáz
Padlógáz
Fotó megosztása:
Ügyesen fordult a Swift
Ügyesen fordult a Swift
Fotó megosztása:
Hihetetlen hang kísérte
Hihetetlen hang kísérte
Fotó megosztása:
Szűkre vett forduló
Szűkre vett forduló
Fotó megosztása:
Farmotor, hátsókerék-hajtás
Farmotor, hátsókerék-hajtás
Fotó megosztása:
Csak az erő hiányzott
Csak az erő hiányzott
Fotó megosztása:
Lelkesek voltak
Lelkesek voltak
Fotó megosztása:
Legtöbben Ladával érkeztek
Legtöbben Ladával érkeztek
Fotó megosztása:
Meg is tettek mindent a jó eredményért
Meg is tettek mindent a jó eredményért
Fotó megosztása:
Mondd azt, hogy 33!
Mondd azt, hogy 33!
Fotó megosztása:
Szépen emeli az ívbelső kerekét hátul
Szépen emeli az ívbelső kerekét hátul
Fotó megosztása:
Fenyegető kinézettel rendelkezik a kis Punto
Fenyegető kinézettel rendelkezik a kis Punto
szavaztam volna, három olasz autóm is volt. Az elsőt szerettem (Fiat Punto S), a másodikat imádtam (Fiat Punto HLX), a harmadik azonban kiábrándított (Fiat Stilo). Azóta sem vágyom rá, hogy ismét birtokoljak egy olaszt.
Ennek ellenére megértem azokat, akik életérzésként tekintenek ezek birtoklására, s nem egyszerű használati tárgyként kezelik azokat.
Olasz autók a repülőtéren
Ők gyűltek össze szeptember 4-én – immár negyedik alkalommal – a kiskunlacházi reptéren, hogy megmustrálják egymás autóit, elbeszélgethessenek, összemérhessék tudásukat, ügyességüket.
Tervbe volt véve
V6, hátsókerék-hajtás, halálra ítélt gumik
V6, hátsókerék-hajtás, halálra ítélt gumik
megannyi komoly és komolytalan program, s valószínűleg a szervezők terveztek a jó idővel is, ám az nem tette tiszteletét a találkozón.
Talán ennek köszönhető, hogy kissé lassan kezdtek gyülekezni az olasz autót imádók és szemük fényét képező járművek.
A lelkesebbek egy kicsiny csoportja azonban már 11 óra körül a helyszínen volt, s egy részük szorgalmasan gyakorolt a minirali-pályán.
A legkitartóbb egy Alfa Romeo 75-ös gazdája volt, aki egymás után rótta a köröket, nem kímélve a technikát és a gumikat. Igaz, hogy a hajtott kerekekre olyan abroncsok voltak szerelve, amik a kivégzésükre érkeztek ide.
A sok gyakorlás
Mérges Seicento
ellenére minden körben volt egy pont, ahol az autó feneke lecsúszott az aszfaltról, ám ez nem szegte kedvét, addig próbálkozott, míg össze nem jött neki egy tiszta kör.
Az újonnan érkezők sem parkolták le autóikat, hanem szépen beálltak a sorba a pálya elején. Úgy látszik, hogy sokan nemcsak a szépség-, hanem az autóversenyt is szerették volna megnyerni.
A legszebbek
Míg az edzőket szemléltem, szépen összegyűltek a nap főszereplői, így megérte egy sétát tenni köztük.
Az utóbbi évek típusaiból szinte csak mutatóban akadt, amit személy szerint kevéssé bántam. Az igazi szépségeket véleményem szerint úgyis a múltban készítették. Az akkori éra képviselői meg tudják dobogtatni a szívemet. Leginkább a Lancia Delta, melynek látványa néha most is beindítja a birtoklási vágyat.
Lancia Delta HF, a legenda
Rally a kifutópályán
Mivel az olasz autók
Családi versenyautó, boldog utasokkal
Családi versenyautó, boldog utasokkal
táborát hamar végigjártam, dolgom végeztével akár hazafelé is vehettem volna az irányt, ám szerencsére nem tettem.
A repülőtér egy másik részén ugyanis rally zajlott, rendkívül színes autófelhozatal és szurkolói gárda mellett.
Már a bejáratnál mosolyogva néztem arra a Ladára, amely előttem érkezett, hiszen még az amúgy látványos mezőnyből is sikerült kitűnnie.
Benne a család apraja-nagyja, akik arcukon boldog mosollyal hajtottak be a többi Lada közé.
Igazából ekkor következett a nap legérdekesebb része. Figyeltem a rajtnál álló autókat, s azt próbáltam megtippelni, hogy a feltűnőre matricázott autók vajon hogyan teljesítenek majd a pályán.
A pálya szűk
Csak az erő hiányzott
fordítóiban jól kijött az első-, és hátsókerék-hajtás különbözősége. Az utóbbiak fordultak jobban, míg az előbbiek rendesen tolták az orrukat a kanyarokban.
Természetesen minden versenyző ki akarta hozni magából és az autójából a legtöbbet, aminek gyakran az lett a vége, hogy célba éréskor csúsztak ki.
Lelkesedésből nem volt hiány, és éppen ez az, ami megadta a báját ennek a versenynek.
Rövidre vágva
Nos, a zord időjárás megtréfált, akárcsak az olasz autók barátait. Gyanítom, hogy a hangulat sokkal jobban alakult volna, ha több autós kilátogat és nem 15 fokos hőmérséklet várja a látogatókat.
Mindenesetre számomra a rallye megmentette a napot.