A Négyhengeres, a BMW irodaháza, mellette a Salátástál, a múzeum eredeti épülete
A Négyhengeres, a BMW irodaháza, mellette a Salátástál, a múzeum eredeti épülete
Fotó megosztása:
Egy mezei 520-as fogad furára festve: Art Car, alacsony költségvetéssel
Egy mezei 520-as fogad furára festve: Art Car, alacsony költségvetéssel
Fotó megosztása:
Wartburg típus az előcsarnokban: 15 lóerő, 1930-ból
Wartburg típus az előcsarnokban: 15 lóerő, 1930-ból
Fotó megosztása:
Egy impozáns idősor a kisebb BMW-kből
Egy impozáns idősor a kisebb BMW-kből
Fotó megosztása:
303-as, 02-es, Kiscápa
303-as, 02-es, Kiscápa
Fotó megosztása:
1200 köbcenti, 30 lóerő 1933-ból
1200 köbcenti, 30 lóerő 1933-ból
Fotó megosztása:
A 02-es szériát eredetileg nem hívták 02-esnek; az még 1600-ként indult 1966-ban
A 02-es szériát eredetileg nem hívták 02-esnek; az még 1600-ként indult 1966-ban
Fotó megosztása:
A 02-es szériát eredetileg nem hívták 02-esnek; az még 1600-ként indult 1966-ban
A 02-es szériát eredetileg nem hívták 02-esnek; az még 1600-ként indult 1966-ban
Fotó megosztása:
Egy évvel azelőtt készült, hogy megszülettem
Egy évvel azelőtt készült, hogy megszülettem
Fotó megosztása:
A Kiscápa: 1800-as, karburátoros modell, 90 lóerős M10-es blokkal. (Az M10 jelzésű négyhengeres egy csoda volt. )
A Kiscápa: 1800-as, karburátoros modell, 90 lóerős M10-es blokkal. (Az M10 jelzésű négyhengeres egy csoda volt. )
Fotó megosztása:
Az M10 jelzésű négyhengeres egy csoda volt. Már a 02-esben is használták, de Forma-1 motort is építettek belőle, turbóval. Erről később
Az M10 jelzésű négyhengeres egy csoda volt. Már a 02-esben is használták, de Forma-1 motort is építettek belőle, turbóval. Erről később
Fotó megosztása:
1979-es BMW M1 Turbo eldugva plexifalak közé. Higgyék el, nem makett egy dobozban, ott van, 1:1-ben Münchenben
1979-es BMW M1 Turbo eldugva plexifalak közé. Higgyék el, nem makett egy dobozban, ott van, 1:1-ben Münchenben
Fotó megosztása:
Roadsterek a galériáról
Roadsterek a galériáról
Fotó megosztása:
Z8, James Bond egyik BMW-je
Z8, James Bond egyik BMW-je
Fotó megosztása:
Gyönyörű 507-es, a Z8 őse. 1956-tól '59-ig készült
Gyönyörű 507-es, a Z8 őse. 1956-tól '59-ig készült
Fotó megosztása:
A Wartburg csónaksegge
A Wartburg csónaksegge
Fotó megosztása:
A motorokat plexifal mögé zárták, a filozófia szerint így nem tűnnek olyan veszélyesnek a motorozástól félő látogatók számára
A motorokat plexifal mögé zárták, a filozófia szerint így nem tűnnek olyan veszélyesnek a motorozástól félő látogatók számára
Fotó megosztása:
Gyönyörű boxer a háború előttről
Gyönyörű boxer a háború előttről
Fotó megosztása:
Ilyenekkel száguldoztak a nácik az erdőkben az amerikai filmekben. A BMW nem túl büszke erre a hagyatékra
Ilyenekkel száguldoztak a nácik az erdőkben az amerikai filmekben. A BMW nem túl büszke erre a hagyatékra
Fotó megosztása:
A könnyűszerkezetes autóépítést nem ma találták fel: 328-váz a '30-as évek derekáról, fenn a falon, fenn a falon 6-os váz nemrégről
A könnyűszerkezetes autóépítést nem ma találták fel: 328-váz a '30-as évek derekáról, fenn a falon, fenn a falon 6-os váz nemrégről
Fotó megosztása:
328 Kamm Coupé 1940-ből
328 Kamm Coupé 1940-ből
Fotó megosztása:
Brabham BT50 F1-autó a '80-as évek elejéről
Brabham BT50 F1-autó a '80-as évek elejéről
Fotó megosztása:
Nelson Piquet egykori autója. Ugyanaz az M10-es blokk volt benne, khm, szóval kicsit átdolgozva, mint az én 28 éves 318-asomban
Nelson Piquet egykori autója. Ugyanaz az M10-es blokk volt benne, khm, szóval kicsit átdolgozva, mint az én 28 éves 318-asomban
Fotó megosztása:
A BT50 volt az első turbós F1-bajnok versenyautó, Nelson Piquet-vel, 1983-ban
A BT50 volt az első turbós F1-bajnok versenyautó, Nelson Piquet-vel, 1983-ban
Fotó megosztása:
Úgy 600 lóerő mmásfél literből, 1982-83-ban
Úgy 600 lóerő mmásfél literből, 1982-83-ban
Fotó megosztása:
A BMW 2005-ös F1-motorja
A BMW 2005-ös F1-motorja
Fotó megosztása:
Tárgyi versenyemlékek
Tárgyi versenyemlékek
Fotó megosztása:
A csodálatos M10-es blokk egyik kihegyezett verziója
A csodálatos M10-es blokk egyik kihegyezett verziója
Fotó megosztása:
Az első valóban bevetett jet-motorja 1944-ből
Az első valóban bevetett jet-motorja 1944-ből
Fotó megosztása:
A Messerschmidt 262-ben használták, Hitler nagy örömére. Ma valahogy nem olyan büszke erre a BMW, a motor alatti magyarázó szövegben egy szót nem szól háborúról
A Messerschmidt 262-ben használták, Hitler nagy örömére. Ma valahogy nem olyan büszke erre a BMW, a motor alatti magyarázó szövegben egy szót nem szól háborúról
Fotó megosztása:
A Messerschmidt 262-ben használták, Hitler nagy örömére. Ma valahogy nem olyan büszke erre a BMW, a motor alatti magyarázó szövegben egy szót nem szól háborúról
A Messerschmidt 262-ben használták, Hitler nagy örömére. Ma valahogy nem olyan büszke erre a BMW, a motor alatti magyarázó szövegben egy szót nem szól háborúról
Fotó megosztása:
Arado AR 234, egy kevésbé ismert német lökhajtásos gép
Arado AR 234, egy kevésbé ismert német lökhajtásos gép
Fotó megosztása:
14 hengeres 801-es csillagmotor, a Focke-Wulf 190-es motorja. Már 1944-ben volt turbós, direkt-befecskendezős(!) változata (801 H, H, mint Hoch, magas légköri verzió)
14 hengeres 801-es csillagmotor, a Focke-Wulf 190-es motorja. Már 1944-ben volt turbós, direkt-befecskendezős(!) változata (801 H, H, mint Hoch, magas légköri verzió)
Fotó megosztása:
Z1-es padlóba süllyesztett ajtókkal
Z1-es padlóba süllyesztett ajtókkal
Fotó megosztása:
Cápa 7-es felfüggesztve
Cápa 7-es felfüggesztve
Fotó megosztása:
Cápa-sor vertikálisan
Cápa-sor vertikálisan
Fotó megosztása:
Cápa-sor vertikálisan
Cápa-sor vertikálisan
Fotó megosztása:
A luxus-sor, majdnem napjainkig
A luxus-sor, majdnem napjainkig
Fotó megosztása:
A '68-as E3 széria kupéja a gyönyörű E9 - hamarosan érkezik
A '68-as E3 széria kupéja a gyönyörű E9 - hamarosan érkezik
Fotó megosztása:
A 7-es sort az E38 zárja, Bangle Hetese még feltépné a márkarajongók sebeit. Majd kicsit később
A 7-es sort az E38 zárja, Bangle Hetese még feltépné a márkarajongók sebeit. Majd kicsit később
Fotó megosztása:
No comment
No comment
Fotó megosztása:
No comment
No comment
Fotó megosztása:
Megkérdeztem, mi hiányzik a kék Neue Klasse mellől. Kísérőnk feszengve vallotta be: semmi, sőt: a koncepció szerint a kéknek nem kéne itt lennie, az emblémák alá művészileg üres teret terveztek. Csak egy fejes nem bírta ki, hogy kihasználatlanul maradjon egy állás
Megkérdeztem, mi hiányzik a kék Neue Klasse mellől. Kísérőnk feszengve vallotta be: semmi, sőt: a koncepció szerint a kéknek nem kéne itt lennie, az emblémák alá művészileg üres teret terveztek. Csak egy fejes nem bírta ki, hogy kihasználatlanul maradjon egy állás
Fotó megosztása:
Oldalkocsis rémálom
Oldalkocsis rémálom
Fotó megosztása:
Ez nem motor, célgép, aszimmetrikus kormánnyal
Ez nem motor, célgép, aszimmetrikus kormánnyal
Fotó megosztása:
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
Fotó megosztása:
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
Fotó megosztása:
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
A Tojás: kompresszoros 500-as motorral 280 km/h-s sebességrekordot csinált 1937-ben
Fotó megosztása:
Dakar-motor abból a korszakból, amikor még nem volt GPS
Dakar-motor abból a korszakból, amikor még nem volt GPS
Fotó megosztása:
Az 1-es kupé agyagmodellje. Koncepciózusan fölötte vannak a krómgolyók, amikből lett az Ötlet, alatta pedig egy prototípus, mert múzeumot tervezni is művészet
Az 1-es kupé agyagmodellje. Koncepciózusan fölötte vannak a krómgolyók, amikből lett az Ötlet, alatta pedig egy prototípus, mert múzeumot tervezni is művészet
Fotó megosztása:
A kedvenc BMW-m mindörökké: E9
A kedvenc BMW-m mindörökké: E9
Fotó megosztása:
Z9 koncepció; nagyjából ebből lett a mostani 6-os
Z9 koncepció; nagyjából ebből lett a mostani 6-os
Fotó megosztása:
Az oldalajtó szárnyként felfelé is nyílik, de kétfelé is, elöl-hátul külön
Az oldalajtó szárnyként felfelé is nyílik, de kétfelé is, elöl-hátul külön
Fotó megosztása:
Egy 328-as enteriőrje a NVH (Noise, Vibration, Harshness) elleni harc előtti időkből
Egy 328-as enteriőrje a NVH (Noise, Vibration, Harshness) elleni harc előtti időkből
Fotó megosztása:
Hidrogénes rekordautó
Hidrogénes rekordautó
Fotó megosztása:
A roadster-sor, talajszintről
A roadster-sor, talajszintről
Fotó megosztása:
Z1, 1989-91
Z1, 1989-91
Fotó megosztása:
Z8, 2000-2003
Z8, 2000-2003
Fotó megosztása:
Ebben a konkrét Z8-ban valóban ült Pierce Brosnan a James Bond forgatásán
Ebben a konkrét Z8-ban valóban ült Pierce Brosnan a James Bond forgatásán
Fotó megosztása:
Ebben a konkrét Z8-ban valóban ült Pierce Brosnan a James Bond forgatásán
Ebben a konkrét Z8-ban valóban ült Pierce Brosnan a James Bond forgatásán
Fotó megosztása:
Megkérdeztem, a kedvemért nem lehet-e becsukni és újra kinyitni, vagyis felemelni és leengedni az ajtót, mert még sosem láttam ilyet élőben. Nem lehetett. Ennyit a sajtó hatalmáról
Megkérdeztem, a kedvemért nem lehet-e becsukni és újra kinyitni, vagyis felemelni és leengedni az ajtót, mert még sosem láttam ilyet élőben. Nem lehetett. Ennyit a sajtó hatalmáról
Fotó megosztása:
80 év roadsterei 15*15 méteren
80 év roadsterei 15*15 méteren
Fotó megosztása:
Az 1940-ben tervezett Kamm Coupé alapján épített Mille Miglia Concept
Az 1940-ben tervezett Kamm Coupé alapján épített Mille Miglia Concept
Fotó megosztása:
ÉS végül az Art Carok. Elsőnek a gyönyörű E9 CSL Batmobile összemázolt változatai
ÉS végül az Art Carok. Elsőnek a gyönyörű E9 CSL Batmobile összemázolt változatai
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
34 éves gyönyörűségek
34 éves gyönyörűségek
Fotó megosztása:
Egy E21-es Kiscápa is milyen jól mutat kiszélesítve! Még a tarka festés sem rontja el
Egy E21-es Kiscápa is milyen jól mutat kiszélesítve! Még a tarka festés sem rontja el
Fotó megosztása:
6-os kupé és középmotoros M1
6-os kupé és középmotoros M1
Fotó megosztása:
Egy standard E30
Egy standard E30
Fotó megosztása:
E30-ak megművészelve
E30-ak megművészelve
Fotó megosztása:
Pályaautó, mint négykerekű szobor, gyönyörű. Kéne egy otthonra
Pályaautó, mint négykerekű szobor, gyönyörű. Kéne egy otthonra
Fotó megosztása:
8-as kupé átértelmezve
8-as kupé átértelmezve
Fotó megosztása:
Bocs, de nekem sokkal jobban tetszik, ami a festés alatt van
Bocs, de nekem sokkal jobban tetszik, ami a festés alatt van
Fotó megosztása:
Nyomott rá pár festékpöttyöt a müvészur, aztán felgyorsított 250-re?
Nyomott rá pár festékpöttyöt a müvészur, aztán felgyorsított 250-re?
Fotó megosztása:
Hasznos infók
Hasznos infók
Fotó megosztása:
A BMW múzeum nem nagy, de így is csak a túra végén fedeztük fel, hogy pár termet kihagytunk. Például az M-szekciót
A BMW múzeum nem nagy, de így is csak a túra végén fedeztük fel, hogy pár termet kihagytunk. Például az M-szekciót
Fotó megosztása:
Gyönyörű M3 E30
Gyönyörű M3 E30
Fotó megosztása:
Isetta, körülötte a tulajok korabeli élményfotóival isettás túrákról
Isetta, körülötte a tulajok korabeli élményfotóival isettás túrákról
Fotó megosztása:
2002 tii; '72 és '74 között készült, 130 lóerővel 10 másodpercen belül volt százon
2002 tii; '72 és '74 között készült, 130 lóerővel 10 másodpercen belül volt százon
Fotó megosztása: