Talán a pocsék nyárért kaptuk cserébe a tavaszias heteket. De ennek vége, itt az igazi ősz és a tél
Talán a pocsék nyárért kaptuk cserébe a tavaszias heteket. De ennek vége, itt az igazi ősz és a tél
Fotó megosztása:
Nem kellett a sarkkörig menni a gumitesztelőknek, hogy ismét leszerepeljen egy kínai téli gumi. Elég volt hozzá egy Swift Magyarországon
Nem kellett a sarkkörig menni a gumitesztelőknek, hogy ismét leszerepeljen egy kínai téli gumi. Elég volt hozzá egy Swift Magyarországon
Fotó megosztása:
A Genertel tesztjében a Wanli, az ADAC-nál a Star Performer teljesített riasztóan gyengén
A Genertel tesztjében a Wanli, az ADAC-nál a Star Performer teljesített riasztóan gyengén
Fotó megosztása:
Havonta pár száz forint az árkülönbség a gagyi és a kiváló gumi között
Havonta pár száz forint az árkülönbség a gagyi és a kiváló gumi között
Fotó megosztása:
A 205/55 R16 a modern kompakt és középkategóriás autók jellemző gumimérete
A 205/55 R16 a modern kompakt és középkategóriás autók jellemző gumimérete
Fotó megosztása:
A négyévszakos gumi fél évig a nyárinál, fél évig a télinél gyengébb, és nem is olcsó
A négyévszakos gumi fél évig a nyárinál, fél évig a télinél gyengébb, és nem is olcsó
Fotó megosztása:
Az elhasználódott lengéscsillapító is rontja a lassulást
Az elhasználódott lengéscsillapító is rontja a lassulást
Fotó megosztása:
A havas mérések sajnos kimaradtak a hazai gumitesztből, az eredmények így is közel vannak a sokkal nagyobb költséggel végzett nyugati vizsgálatok eredményeihez
A havas mérések sajnos kimaradtak a hazai gumitesztből, az eredmények így is közel vannak a sokkal nagyobb költséggel végzett nyugati vizsgálatok eredményeihez
Fotó megosztása:
Rég nem csak hóra való egy rendes téli abroncs. A gyárak a gyakoribb, nedves utakra optimalizálják őket
Rég nem csak hóra való egy rendes téli abroncs. A gyárak a gyakoribb, nedves utakra optimalizálják őket
Fotó megosztása:
M+S jelzés és hópihe is legyen az oldalfalán. 4 mm profilmélység alatt már ne használjuk a téli gumit!
M+S jelzés és hópihe is legyen az oldalfalán. 4 mm profilmélység alatt már ne használjuk a téli gumit!
Fotó megosztása:
Ijesztő: jégen 30-ról 68 m alatt áll meg egy autó nyári gumival a Michelin mérései szerint
Ijesztő: jégen 30-ról 68 m alatt áll meg egy autó nyári gumival a Michelin mérései szerint
Fotó megosztása:
Tavaly rendes tél volt, nemcsak a Bakonyban és a Mátrában esett sok hó
Tavaly rendes tél volt, nemcsak a Bakonyban és a Mátrában esett sok hó
Fotó megosztása:
Erősen eltér a téli és a nyári gumi mintázata és összetétele is
Erősen eltér a téli és a nyári gumi mintázata és összetétele is
Fotó megosztása:
Téli gumival már állnánk, nyárival vizes úton 21, havon 32 km/órával rongyolunk az előttünk lévőbe, a fának vagy neadjisten a gyalogosok közé
Téli gumival már állnánk, nyárival vizes úton 21, havon 32 km/órával rongyolunk az előttünk lévőbe, a fának vagy neadjisten a gyalogosok közé
Fotó megosztása:
Kerekenként nagyjából 1200-1800 forintba kerül az átszerelés
Kerekenként nagyjából 1200-1800 forintba kerül az átszerelés
Fotó megosztása:
Minden autó csak egy rendes téli gumival nyújt biztonságot
Minden autó csak egy rendes téli gumival nyújt biztonságot
Fotó megosztása:
Jégen 30 km/óráról fékezve 57 helyett 68, havon ötvenről vészfékezve 35 helyett 43 méteres úton áll meg ugyanez az autó téli illetve nyári gumival a Német Közlekedésbiztonsági Tanács szerint mérése szerint. Az egyik autó már áll, amikor a másik még bőven robog
Jégen 30 km/óráról fékezve 57 helyett 68, havon ötvenről vészfékezve 35 helyett 43 méteres úton áll meg ugyanez az autó téli illetve nyári gumival a Német Közlekedésbiztonsági Tanács szerint mérése szerint. Az egyik autó már áll, amikor a másik még bőven robog
Fotó megosztása:
Hideg időben, nedves, havas vagy jeges úton a nyári feladja és nem tapad rendesen
Hideg időben, nedves, havas vagy jeges úton a nyári feladja és nem tapad rendesen
Fotó megosztása:
Előrefelé törtetni könnyű, de rendesen lassulni egy összkerekes autó is csak téli gumival fog
Előrefelé törtetni könnyű, de rendesen lassulni egy összkerekes autó is csak téli gumival fog
Fotó megosztása:
Nedves úton 80-ról fékezve a legjobb lassulást biztosító téli gumival már állt az autó, míg egy hitvány kínai abronccsal még 45 km/órával ment az ADAC idei téligumitesztjében
Nedves úton 80-ról fékezve a legjobb lassulást biztosító téli gumival már állt az autó, míg egy hitvány kínai abronccsal még 45 km/órával ment az ADAC idei téligumitesztjében
Fotó megosztása: