Új gyártótól jön a nagymacska

Nemrégiben tettünk egy kísérletet arra, hogy a Maisto Jaguar MK2-es játékautóját modellközeli állapotba hozzuk. Nos, szerencsére a Model Icons nevű modellgyártó megalkotta ezt a brit jelképet, és nem is akárhogy! Profi modellautó minőségben. A két kisautó összehasonlításakor tipikusan a „zongorázni lehetne a különbséget” érzése támad az embernek.

Vad ebben a pirosban!

Igényes doboz, szép krómozás, British Racing Green szín

Igényes doboz, szép krómozás, British Racing Green szín

Hát ez itt meg micsoda?

Kedves Olvasó! Ebben a rovatban Csepreghy Dániel, a modellautók nagy ismerője mesél a gyűjtögető életmód szépségeiről, elárulja, mi tesz igazán érdekessé egy-egy modellt, illetve miből és hogyan építhetünk méltó környezetet kisautónk köré. Mindezt szigorúan 1:18-ban. Kivéve, amikor nem. :)

GMP Ford Fairnale

GMP Ford Fairnale

GMP Ford Fairnale


Lehúzza a rolót a GMP

Egyértelműen látszik, hogy a modellautó-világot is elérte a válság. Miért is történt volna ez másképp? Valószínű, hogy ennek következménye az is hogy a GMP a weboldalán közleményben tájékoztat arról, hogy „további értesítéséig felfüggeszti a működését”. Sajnálhatjuk, mert igazán nagy műgonddal megalkotott kis replikákat kaphattunk tőlük. Többek közt olyan klasszikusokat jelentettek meg, mint a Ford Fairlane, a Plymouth Road Runner, a Pontiac GTO, a Buick Regal, az 1965-ös Chevrolet Corvette Fastback, a Ferrari 312P és a 330P4. A kisautók mellett professzionális szervizberendezések méretarányos modelljei, vagy a pálinkafőző is remekbe szabott kivitelezéssel készültek.

AutoArt Signature újdonságok

Az AutoArt ismét nagyot alkotott! A parádésan aprólékos Pagani Zonda mellett ugyanebbe a szegmensbe pozicionálja a Lexus LFA és a Honda NSX 1:18-as modelljét, bár ez utóbbiak vételára sokkal kedvezőbb. Az említett három új modell, a népszerű modellgyártó „Signature” sorozatának tagja, amely egyet jelent a

Szép is, részletes is, de mégis többet vár az ember ennyi pénzért

Szép is, részletes is, de mégis többet vár az ember ennyi pénzért

Szép is, részletes is, de mégis többet vár az ember ennyi pénzért


professzionális kidolgozottsággal. A Pagani Zonda majd’ 290 $-os, de még a Lexus LFA és a Honda NSX gyári 180 $ körüli vételára – tapasztalataink szerint – nem feltétlenül kis hazánk gyűjtőinek pénztárcájához méretezett, de biztosak lehetünk benne, hogy a fanatikusok beszorítják a költségvetésükbe.

A korábbi modellautós cikkekért nem kell messzire menni, elég erre a linkre kattintani.