Az oroszok is kitettek magukért
Az oroszok is kitettek magukért
Fotó megosztása:
A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele
A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele
Fotó megosztása:
Az ajtónyitás zseniális, ilyen eddig még nem nagyon volt. Igaz, nem túl praktikus
Az ajtónyitás zseniális, ilyen eddig még nem nagyon volt. Igaz, nem túl praktikus
Fotó megosztása:
Az elmaradhatatlan LED-ek
Az elmaradhatatlan LED-ek
Fotó megosztása:
Akár egy hatvanas évekbeli konyhai eszköz
Akár egy hatvanas évekbeli konyhai eszköz
Fotó megosztása:
Játéknak nem is rossz
Játéknak nem is rossz
Fotó megosztása:
A kamerák működnek benne
A kamerák működnek benne
Fotó megosztása:
Gázzal és benzinnek is megy a Crossover
Gázzal és benzinnek is megy a Crossover
Fotó megosztása:
Kétszínű karosszériával árulnák
Kétszínű karosszériával árulnák
Fotó megosztása:
Az elektromos hajtásról kondenzátorok gondoskodnak
Az elektromos hajtásról kondenzátorok gondoskodnak
Fotó megosztása:
5,2 méter hosszú a Sense tanulmány
5,2 méter hosszú a Sense tanulmány
Fotó megosztása:
Ipari húsdaráló a felni helyén
Ipari húsdaráló a felni helyén
Fotó megosztása:
Vágott, keskeny szem
Vágott, keskeny szem
Fotó megosztása:
A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál
A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál
Fotó megosztása:
A méreteken kívül semmit nem mondanak róla
A méreteken kívül semmit nem mondanak róla
Fotó megosztása:
Borzasztóan szélesnek látszik
Borzasztóan szélesnek látszik
Fotó megosztása:
Évek óta halljuk, hogy a kínai autógyártás hamarosan eléri azt a minőségi szintet, ami már az európai vásárlónak is megfelel, és a kínai modellek majd jól ellepik a piacot. Frankfurtban ennek idén semmi jelét nem láttuk
Évek óta halljuk, hogy a kínai autógyártás hamarosan eléri azt a minőségi szintet, ami már az európai vásárlónak is megfelel, és a kínai modellek majd jól ellepik a piacot. Frankfurtban ennek idén semmi jelét nem láttuk
Fotó megosztása:
Már-már autónak látszó tárgy
Már-már autónak látszó tárgy
Fotó megosztása:
Az egyetlen kínai kiállító a Changan
Az egyetlen kínai kiállító a Changan
Fotó megosztása:
Lexus, Mazda nyúlások a hátsó fertályon
Lexus, Mazda nyúlások a hátsó fertályon
Fotó megosztása:
Arcpirító Mercedes nyúlás a BlueCore embléma
Arcpirító Mercedes nyúlás a BlueCore embléma
Fotó megosztása:
A Clover elektromos hajtású
A Clover elektromos hajtású
Fotó megosztása:
Hat óra alatt tölthető fel a Clover,de a hatótávról nem írnak
Hat óra alatt tölthető fel a Clover,de a hatótávról nem írnak
Fotó megosztása:
33,8 kWh a fedélzeten
33,8 kWh a fedélzeten
Fotó megosztása:
Ó jaj, ez rémes lett
Ó jaj, ez rémes lett
Fotó megosztása:
Állítólag ötcsillagos töréstesztje is van. Persze a kínaiak szerint
Állítólag ötcsillagos töréstesztje is van. Persze a kínaiak szerint
Fotó megosztása:
Százról 42 méter alatt lassul állóra az 1250 kilós autó
Százról 42 méter alatt lassul állóra az 1250 kilós autó
Fotó megosztása:
Na, innen mire hasonlít a legjobban?
Na, innen mire hasonlít a legjobban?
Fotó megosztása:
Összetett lámpabura
Összetett lámpabura
Fotó megosztása:
Hátulról nem volt könnyű lefényképezni. Érthető, ezt én is rejtegetném
Hátulról nem volt könnyű lefényképezni. Érthető, ezt én is rejtegetném
Fotó megosztása:
A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál
A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál
Olyannyira, hogy az egyetlen kínai kiállítót is alig találtuk meg, egy pavilon emeletére bújtak el. A stand sem olyan volt, egy szinttel lejjebb, sem elég fény, sem igazán dekoratív teremtés nem jutott a forgó autók mellé.
És láthatóan a hölgyek is annyira voltak boldogak, mintha valami váltvaforgató eke és egy kezdő inszeminátor-készlet mellett kellett volna pörögniük egy mezőgazdasági kiállításon.
Hat óra alatt tölthető fel a Clover,de a hatótávról nem írnak
Ó jaj, ez rémes lett
A négy kiállított kínai modell közül a Sense a legimpozánsabb, ez 5,2 méteres hosszával, kétméteres szélességével igazán nagydarab. Leginkább korábbi Mazda tanulmányok íveit idézi a forma, de nem is lett annyira rossz a végeredmény, kár, hogy csupán egy 1:1-es méretarányú játékautó az egész, a méretein kívül semmiféle technikai információt nem árultak el róla.
Mellette még két másik, jóval kevésbé sikerült tanulmányt is megnézhettünk a Changan standján, a SUV, illetve a Clover nevű rémségeket, valamint egy tényleg autónak kinéző valamit, az Eado-t. Utóbbiról már azt is megtudhatjuk, hogy 1,6 literes, 126 lóerős benzinmotor dolgozik benne, ötfokozatú manuális váltóval, és valami fordítási hiba miatt azt is, hogy 6,2 liter olajat fogyaszt százon.
Játéknak nem is rossz
A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele
A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele
Ugyanitt pörgött egy vicces külsejű, de belül tetszetős orosz tanulmányautó is, igaz, biztos ami biztos alapon tettek mellé egy rémes példányt is, hogy tudnak ők ilyet is. A kétszínű, hibrid modell a katalógus szerint 3,5 liter üzemanyaggal is beéri száz kilométeren, bár arról, hogy ezt miféle motorral oldja meg, csak annyit tudtunk meg hogy négyütemű, gáz- és benzinüzemű darab, 60 lóerős teljesítménnyel, amellyel legfeljebb 130 km/órás sebességre képes a vállalhatatlan külsejű járgány.
Gázzal és benzinnek is megy a Crossover
Gázzal és benzinnek is megy a Crossover
A hibrid modell különlegessége, hogy nincsenek benne nehéz, drága akkumulátorok, az elektromotorok energiaigényét szuper-kondenzátorok biztosítják. Az autót érdekes extrákkal is felszerelték, így hálózati feszültséget adó konnektor is van benne, ezzel a világ végi hétvégi ház áramellátását lehet megoldani. Legalábbis a sajtóanyag szerint. Emellett ha valami műszaki probléma adódna, a Crossover képes odacsörögni a szervizbe, és elmondani, mi baja van.