Az oroszok is kitettek magukért
A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál

A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál

A tündérnek nincs jó kedve, pedig nem egy hígtrágya-szóró gép mellett álldogál


Olyannyira, hogy az egyetlen kínai kiállítót is alig találtuk meg, egy pavilon emeletére bújtak el. A stand sem olyan volt, egy szinttel lejjebb, sem elég fény, sem igazán dekoratív teremtés nem jutott a forgó autók mellé.

És láthatóan a hölgyek is annyira voltak boldogak, mintha valami váltvaforgató eke és egy kezdő inszeminátor-készlet mellett kellett volna pörögniük egy mezőgazdasági kiállításon.

Hat óra alatt tölthető fel a Clover,de a hatótávról nem írnak

Hat óra alatt tölthető fel a Clover,de a hatótávról nem írnak

Ó jaj, ez rémes lett

Ó jaj, ez rémes lett

Ó jaj, ez rémes lett


A négy kiállított kínai modell közül a Sense a legimpozánsabb, ez 5,2 méteres hosszával, kétméteres szélességével igazán nagydarab. Leginkább korábbi Mazda tanulmányok íveit idézi a forma, de nem is lett annyira rossz a végeredmény, kár, hogy csupán egy 1:1-es méretarányú játékautó az egész, a méretein kívül semmiféle technikai információt nem árultak el róla.

Mellette még két másik, jóval kevésbé sikerült tanulmányt is megnézhettünk a Changan standján, a SUV, illetve a Clover nevű rémségeket, valamint egy tényleg autónak kinéző valamit, az Eado-t. Utóbbiról már azt is megtudhatjuk, hogy 1,6 literes, 126 lóerős benzinmotor dolgozik benne, ötfokozatú manuális váltóval, és valami fordítási hiba miatt azt is, hogy 6,2 liter olajat fogyaszt százon.

Játéknak nem is rossz

Játéknak nem is rossz

A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele

A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele

A belsővel nincs baj, még egy iPad is jutott bele


Ugyanitt pörgött egy vicces külsejű, de belül tetszetős orosz tanulmányautó is, igaz, biztos ami biztos alapon tettek mellé egy rémes példányt is, hogy tudnak ők ilyet is. A kétszínű, hibrid modell a katalógus szerint 3,5 liter üzemanyaggal is beéri száz kilométeren, bár arról, hogy ezt miféle motorral oldja meg, csak annyit tudtunk meg hogy négyütemű, gáz- és benzinüzemű darab, 60 lóerős teljesítménnyel, amellyel legfeljebb 130 km/órás sebességre képes a vállalhatatlan külsejű járgány.

Gázzal és benzinnek is megy a Crossover

Gázzal és benzinnek is megy a Crossover

Gázzal és benzinnek is megy a Crossover


A hibrid modell különlegessége, hogy nincsenek benne nehéz, drága akkumulátorok, az elektromotorok energiaigényét szuper-kondenzátorok biztosítják. Az autót érdekes extrákkal is felszerelték, így hálózati feszültséget adó konnektor is van benne, ezzel a világ végi hétvégi ház áramellátását lehet megoldani. Legalábbis a sajtóanyag szerint. Emellett ha valami műszaki probléma adódna, a Crossover képes odacsörögni a szervizbe, és elmondani, mi baja van.