Az autóipar, azon belül is a terepjáró kategória korábbi Quasimodóira, a dél-koreai Ssangyong autóira rá sem lehetett ismerni Frankfurtban. Itt van például az XIV-1 koncepció:
De nem csak ez a narancsvörös tanulmány volt kifejezetten kívánatos a standon. És nem a szőke hostessre gondolok. A korábbi Actyon és Actyon Sports modellek, melyek csőrszerű, de valahogy mégis disznóra emlékeztető orrukkal vívták ki maguknak az autós társadalom elszörnyedését, eltűntek. És átadták helyüket egy gömbölyded, kissé unalmas, de formailag az Opel Antarától és a Renault Koleostól semmiben el nem maradó SUV-nak, a Korandónak:
A kifejezetten kívánatos új pick-up, az egykori Actyon Sports. Az egyszerűen csak SUT-1-re (Sport-Utility Truck) keresztelt, átfazonírozott autó már komolyan fenyegethetné a pick-upok élmezőnyét
A kifejezetten kívánatos új pick-up, az egykori Actyon Sports. Az egyszerűen csak SUT-1-re (Sport-Utility Truck) keresztelt, átfazonírozott autó már komolyan fenyegethetné a pick-upok élmezőnyét
Fotó megosztása:
A SUT-1 motorja kisebb, takarékosabb, mint a szokásos 2,5 literesek
A SUT-1 motorja kisebb, takarékosabb, mint a szokásos 2,5 literesek
Fotó megosztása:
A Ssangyong hossza öt méter alatt marad egy centivel
A Ssangyong hossza öt méter alatt marad egy centivel
Fotó megosztása:
A vezetőfülke amolyan egyszerűbb személyautós, kicsit amerikás
A vezetőfülke amolyan egyszerűbb személyautós, kicsit amerikás
Fotó megosztása:
A Ssangyong SUT-1 adattáblája
A Ssangyong SUT-1 adattáblája
Fotó megosztása:
Az új Korando
Az új Korando
Fotó megosztása:
Semmi különös, de nem is csúnya
Semmi különös, de nem is csúnya
Fotó megosztása:
Az Actyon félelmetes disznóorra immár a múlté
Az Actyon félelmetes disznóorra immár a múlté
Fotó megosztása:
Hátul elég jellegtelen, amolyan Captiva-forma
Hátul elég jellegtelen, amolyan Captiva-forma
Fotó megosztása:
Az utastér minősége hozza az olcsóbb SUV-ok átlagát
Az utastér minősége hozza az olcsóbb SUV-ok átlagát
Fotó megosztása:
Nem marad el formailag az olyan nem túl szép, de kurrens SUV-októl, mint az Antara vagy a Koleos
Nem marad el formailag az olyan nem túl szép, de kurrens SUV-októl, mint az Antara vagy a Koleos
Fotó megosztása:
Nem marad el formailag az olyan nem túl szép, de kurrens SUV-októl, mint az Antara vagy a Koleos
valamint az új Ssangyong pick-upnak, ami valójában csak orrában új, a SUT-1-nek:
A SUT-1 motorja kisebb, takarékosabb, mint a szokásos 2,5 literesek
A kocsik technikája maradt a régi. Független kerékfelfüggesztés, a kategóriában szokásos 2,5 literes dízel helyett a pick-upban is csak kétliteres közös nyomócsöves motor; sok extra, viszont a legkurrensebb pick-upoktól kissé elmaradó méret és jóval elmaradó terhelhetőség.
Egyelőre ezeket a szép, illetve legalább nem csúnya Ssangyongokat nemigen látjuk majd elszaporodni itthon. Az importőr ugyanis nem tudta meggyőzni a magyar terepjáró- és pick-up-vásárlókat, hogy a ronda is lehet finom, ezért a Ssangyong pillanatnyilag nincs jelen a hazai piacon.