Folytassuk hát a beszámolót a második futammal! Nem kisebb gyártók jutnak itt szóhoz, mint a Norev vagy az Autoart, de ne feledkezünk meg a kisszériás műgyanta modelljeiről híres OttO-ról sem.
Gyönyörű Aston Martin Rapide az Autoart-tól
Gyönyörű Aston Martin Rapide az Autoart-tól
Fotó megosztása:
Autoart V12 Vantage még nem szériaérett, hatalmasak az illesztési hézagok
Autoart V12 Vantage még nem szériaérett, hatalmasak az illesztési hézagok
Fotó megosztása:
Nem sokat késlekedtek, az új Lamborghini Aventador az Autoart-tól csúcs lesz!
Nem sokat késlekedtek, az új Lamborghini Aventador az Autoart-tól csúcs lesz!
Fotó megosztása:
Nyílik mindene 1:43-ban! És még az illesztései is rendben vannak! Bámulatos!
Nyílik mindene 1:43-ban! És még az illesztései is rendben vannak! Bámulatos!
Fotó megosztása:
Ennek a 155-ösnek igazán jöhetne az utcai változata is
Ennek a 155-ösnek igazán jöhetne az utcai változata is
Fotó megosztása:
1967-es Alfa Romeo Stradale
1967-es Alfa Romeo Stradale
Fotó megosztása:
Autoart Willys Jeep teljes felszereléssel, külön érdekesség a szövetkárpit az üléseken
Autoart Willys Jeep teljes felszereléssel, külön érdekesség a szövetkárpit az üléseken
Fotó megosztása:
Ék alakú Corvette is hiányzott már
Ék alakú Corvette is hiányzott már
Fotó megosztása:
Végre nem egy újabb Vissza a jövőbe autó!
Végre nem egy újabb Vissza a jövőbe autó!
Fotó megosztása:
Autoart Jaguar E-Type Coupe
Autoart Jaguar E-Type Coupe
Fotó megosztása:
Elképesztően hangulatos az Autoart 190 SL-je
Elképesztően hangulatos az Autoart 190 SL-je
Fotó megosztása:
Egyik nagy kedvencem ez az aranyos, piros Honda S800
Egyik nagy kedvencem ez az aranyos, piros Honda S800
Fotó megosztása:
Alig van már gyártó, akinek nincs a kínálatában Bogár
Alig van már gyártó, akinek nincs a kínálatában Bogár
Fotó megosztása:
Sok-sok féle kombinációban érkeznek a Veyron-ok...
Sok-sok féle kombinációban érkeznek a Veyron-ok...
Fotó megosztása:
... most éppen ezek az alumínium színűek a divatosak
... most éppen ezek az alumínium színűek a divatosak
Fotó megosztása:
BBR Ferrari FF tükörmerénylet. Ki és mit fog ezért kapni?
BBR Ferrari FF tükörmerénylet. Ki és mit fog ezért kapni?
Fotó megosztása:
A hátsó zöld FF-nek szép színe van, de biztosan nem ez lesz a legnépszerűbb változat
A hátsó zöld FF-nek szép színe van, de biztosan nem ez lesz a legnépszerűbb változat
Fotó megosztása:
Részletesen kidolgozott az alváza a környezetvédő Ferrari-nak
Részletesen kidolgozott az alváza a környezetvédő Ferrari-nak
Fotó megosztása:
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo 4C
Fotó megosztása:
Pagani Huayra
Pagani Huayra
Fotó megosztása:
Narancs BMW M1 a Norev-től. Az első sorozat pirosban és fehérben jelent meg, 2500-as limitációval egy nagy modellautós webshop oldalán. Én meggondolatlanul a fehéret választottam, ezért várom nagyon ezt a narancssárgát
Narancs BMW M1 a Norev-től. Az első sorozat pirosban és fehérben jelent meg, 2500-as limitációval egy nagy modellautós webshop oldalán. Én meggondolatlanul a fehéret választottam, ezért várom nagyon ezt a narancssárgát
Fotó megosztása:
Norev Citroën DS kombi. Miért nem lehetett megcsinálni nyithatóra azt a hátsó ajtót?
Norev Citroën DS kombi. Miért nem lehetett megcsinálni nyithatóra azt a hátsó ajtót?
Fotó megosztása:
Norev Citroën DS WRC
Norev Citroën DS WRC
Fotó megosztása:
Norev Citroën DS WRC
Norev Citroën DS WRC
Fotó megosztása:
Sokféle Kacsa volt kint, ez éppen a Norev-é
Sokféle Kacsa volt kint, ez éppen a Norev-é
Fotó megosztása:
Norev Renault Clio 16S
Norev Renault Clio 16S
Fotó megosztása:
Egyre csak szaporodnak a Clio-k
Egyre csak szaporodnak a Clio-k
Fotó megosztása:
Hihetetlenül zöld R5-ös
Hihetetlenül zöld R5-ös
Fotó megosztása:
Egy ilyen piros Countryman-re pályázok én is!
Egy ilyen piros Countryman-re pályázok én is!
Fotó megosztása:
Folytassuk hát a beszámolót a második futammal! Nem kisebb gyártók jutnak itt szóhoz, mint a Norev vagy az Autoart, de ne feledkezünk meg a kisszériás műgyanta modelljeiről híres OttO-ról sem
Folytassuk hát a beszámolót a második futammal! Nem kisebb gyártók jutnak itt szóhoz, mint a Norev vagy az Autoart, de ne feledkezünk meg a kisszériás műgyanta modelljeiről híres OttO-ról sem
Fotó megosztása:
Race Touareg
Race Touareg
Fotó megosztása:
Nagyon nagy dobás a Norev-től a Golf...
Nagyon nagy dobás a Norev-től a Golf...
Fotó megosztása:
... főleg, hogy több változatban érkezik...
... főleg, hogy több változatban érkezik...
Fotó megosztása:
... a modellpaletta aljától egészen a GTI-ig!
... a modellpaletta aljától egészen a GTI-ig!
Fotó megosztása:
Fehér CLS fekete felnikkel nagyon el van találva!
Fehér CLS fekete felnikkel nagyon el van találva!
Fotó megosztása:
Magyar Merci fehérben
Magyar Merci fehérben
Fotó megosztása:
Új SL-hez jár majd tető is
Új SL-hez jár majd tető is
Fotó megosztása:
1968-as Norev Mercedes-Benz 200 Universal
1968-as Norev Mercedes-Benz 200 Universal
Fotó megosztása:
Picurka Peugeot 208-as
Picurka Peugeot 208-as
Fotó megosztása:
1:43-as 508 a Norev-től
1:43-as 508 a Norev-től
Fotó megosztása:
508 RXH szép bordó színben
508 RXH szép bordó színben
Fotó megosztása:
OttO Mobile BMW M5-ösből én már elő is rendeltem. Csodás kék színe van!
OttO Mobile BMW M5-ösből én már elő is rendeltem. Csodás kék színe van!
Fotó megosztása:
Még csak prototípus az M3 Cabrio
Még csak prototípus az M3 Cabrio
Fotó megosztása:
Korát megelőző Avantime modellben biztosan sikeresebb lesz
Korát megelőző Avantime modellben biztosan sikeresebb lesz
Fotó megosztása:
Széles a választék
Széles a választék
Fotó megosztása:
4-es Golf munkadarabja
4-es Golf munkadarabja
Fotó megosztása:
Citroën BX 4TC készülőben
Citroën BX 4TC készülőben
Fotó megosztása:
UH R5-ösök különböző változatban
UH R5-ösök különböző változatban
Fotó megosztása:
1:18-as Ducati Diavel a Maisto-tól
1:18-as Ducati Diavel a Maisto-tól
Fotó megosztása:
A Bburago egyetlen érdekessége
A Bburago egyetlen érdekessége
Fotó megosztása:
Minimalista OttO Mobile stand
Minimalista OttO Mobile stand
Fotó megosztása:
Minichamps falanszter
Minichamps falanszter
Fotó megosztása:
Gyönyörű Aston Martin Rapide az Autoart-tól
Gyönyörű Aston Martin Rapide az Autoart-tól
Autoart
Nem kellett csalódnom a kedvenc modellgyártómban sem, hiszen számos új, gyönyörű, részletes modellel töltötték meg üvegkalitkáikat és ezekről gyári fotósorozatot is nyilvánosságra hoztak. Sokszínű a mezőny, van itt 1955-ös VW Bogár, Lamborghini Aventador, Aston Martin Rapide, Honda S800, 1968-as Corvette, Alfa Romeo 155 DTM és Mustang-ok számtalan változatban, valamint a várva várt széria DeLorean DMC-12 is.
Hát ez itt meg micsoda?
Kedves Olvasó! Ebben a rovatban Csepreghy Dániel, a modellautók nagy ismerője mesél a gyűjtögető életmód szépségeiről, elárulja, mi tesz igazán érdekessé egy-egy modellt, illetve miből és hogyan építhetünk méltó környezetet kisautónk köré. Mindezt szigorúan 1:18-ban. Kivéve, amikor nem. :)
OttO Mobile
Sok üvegpolcon sok szép műgyantamodellt lehetett megcsodálni, de nem minden újdonság jutott el időre a kiállításra, például a BMW E30-as Rally-t és az Audi S8-ast sem láthattuk, ellenben prototípusként szerepelt a BMW E30 jelű M3-mas kabriója. Modellautó berkekben globális hiánypótlóként megjelenik végre a BMW M5 (E39) és formavilágában a korát bőven megelőző Renault Avantime. A kiállított darabok minősége parádés ebben a szegmensben, és érkezésüknek nagyon örülök.
Széles a választék
Universal Hobbies
Valamilyen okból egy időre leálltak az 1:18-as autók gyártásával, pedig a klasszikus Land Rover Defender többféle változata igazán remekre sikeredett. Az utóbbi időben inkább mezőgazdasági gépeket csináltak szuper kivitelben, amelyeket láthattunk is a standon.
UH R5-ösök különböző változatban
A mostani seregszemlén a korábban már gyártott Renault 5-ösök különböző változatait is felvonultatták a márka híveinek nagy örömére. Bízzunk benne, hogy náluk is újra megkezdődött az autógyártás!
… főleg, hogy több változatban érkezik…
… főleg, hogy több változatban érkezik…
Norev
A vásár egyik legszimpatikusabb kiállítói voltak a franciák. A Norev-nél mindig viszonylag sok az újdonság, ez idén sem lesz másképpen. A kiállításra az összes, előre bejelentett, friss modellel és három kettes Golffal érkeztek. 1:18-asok közül számos újdonság parkolt a nagy vitrinekben, például a Citroën DS kombi munkadarabja, a DS3 WRC-k, valamint a Clio 16S és a Rallye változat.
Itt még nincs vége a sornak! Lesz még vadiúj Mercedes-Benz SL, CLS és B-osztály fehérben, narancs BMW M1-es, Audi A5 Cabrio és 2009-es Dakar Volkswagen Race Touareg. Természetesen a népszerű 1:43-as méretarányt sem hagyták figyelmen kívül. Alig jelentek meg az első fotók az igazi Peugeot 208-asról, itt már kész modellként mutatkozott be az 508-as nagytestvér különböző változataival, és a Citroën DS5-össel együtt.
BBR
Részletesen kidolgozott az alváza a környezetvédő Ferrari-nak
Modellgyűjtő körökben mindig is
patinás név volt a BBR. Viszonylag kis példányszámban limitált és sorszámozott modelljeit elsősorban az olasz klasszikusok alkotják. Legnépszerűbb újdonságuk a Ferrari FF, a Pagani Huayra és az Alfa Romeo 4C 1:18-as változata volt. Míg a Ferrariból legalább négyféle színváltozatot láthattunk, addig Pagani csillogó vörösben, az Alfa pedig matt piros verzióban díszelgett.
Boxutca
Minichamps falanszter
Kiállítás lévén érdemes pár szót ejteni a standokról is. Láthattunk hightech megjelenést, ötletes és extrém formavilágú, valamint egyszerű, üvegvitrines kiállítóhelyeket is.
A Kyosho forgó és statikus vitrinjeit a cég piros színe uralta, a Minichamps fényvetőkkel megvilágított, csillogó, fém hullámlemez burkolata egyértelműen a csúcstechnikára utalt. Egyszerű, fehér elemekből épített bemutatótermet a TSM Model, az Autoart-nál a diszkréten elválasztott tárgyalóhelyekre helyezték inkább a hangsúlyt. Komoly méretű, esztétikus és elegáns volt a Welly, a Maisto és a Bburago bemutatóhelye. Míg a Maisto standján egy igazi Ducati Diavel és annak különböző méretarányban elkészített replikái csalogatták a látogatót, addig a Bburago igyekezett a gyönyörű, fehér Lamborghini Aventador segítségével vonzani a kíváncsi tekinteteket.
Bár a Norev ötletesen elválasztotta gyermek és felnőtt részlegre terebélyes méretű standját, a bejutás kissé nehézkes volt a szűkre szabott bejáraton. Ami a „nagyoknál” mindenhol látszott, az az üzlet előtérbe helyezése. A kisebb és új kiállítóknál a minden érdeklődővel szemben tanúsított kedvesség volt a fő irányelv. Lehet, hogy valamikor a nagyok is így kezdték?
A korábbi modellautós cikkekért nem kell messzire menni, elég erre a linkre kattintani.