A vezess.hu női megfelelője által életre keltett, 33 kívánság nevű akcióban nekünk jutott a megtisztelő feladat, hogy teljesíthettük az egyik kisfiú nagy vágyát. Erdélyi István Alain Menu, Rob Huff és a háromszoros túraautó-világbajnok, Yvan Muller társaságában
A vezess.hu női megfelelője által életre keltett, 33 kívánság nevű akcióban nekünk jutott a megtisztelő feladat, hogy teljesíthettük az egyik kisfiú nagy vágyát. Erdélyi István Alain Menu, Rob Huff és a háromszoros túraautó-világbajnok, Yvan Muller társaságában
Fotó megosztása:
Istvánt családja is elkísérte a Chevrolet WTCC csapatához. Rob Huff, a tavalyi vébé ezüstérmese nem izgulta túl a futamok előtti időszakot
Istvánt családja is elkísérte a Chevrolet WTCC csapatához. Rob Huff, a tavalyi vébé ezüstérmese nem izgulta túl a futamok előtti időszakot
Fotó megosztása:
Nincs V8: a modern kori Malibuban négyhengeres, 2,4 literes benzines és kétezres dízelmotor lesz
Nincs V8: a modern kori Malibuban négyhengeres, 2,4 literes benzines és kétezres dízelmotor lesz
Fotó megosztása:
István édesapja is nagy autósport-rajongó
István édesapja is nagy autósport-rajongó
Fotó megosztása:
Ez egy másolat a Cruze 1,6T-ről, amivel a Chevy idén is uralja a túraautó vébét
Ez egy másolat a Cruze 1,6T-ről, amivel a Chevy idén is uralja a túraautó vébét
Fotó megosztása:
Hű másolata a pályán küzdőnek a WTCC Cruze-replika
Hű másolata a pályán küzdőnek a WTCC Cruze-replika
Fotó megosztása:
157 pontjával Alain Menu második az összetett versenyben, két csapattársa között
157 pontjával Alain Menu második az összetett versenyben, két csapattársa között
Fotó megosztása:
Kaszás Zoltán, a Chevrolet PR-menedzsere segített megszervezni a találkozót a csapattal. Nagy élményt szereztek a kisfiúnak
Kaszás Zoltán, a Chevrolet PR-menedzsere segített megszervezni a találkozót a csapattal. Nagy élményt szereztek a kisfiúnak
Fotó megosztása:
A WTCC csapat nem engedte el a családot ajándékok nélkül
A WTCC csapat nem engedte el a családot ajándékok nélkül
Fotó megosztása:
X-Boxon is élmény az autóverseny
X-Boxon is élmény az autóverseny
Fotó megosztása:
Több mint ötvenezren voltak kint a hungaroringi WTCC-versenyhétvégén
Több mint ötvenezren voltak kint a hungaroringi WTCC-versenyhétvégén
Fotó megosztása:
Michelisz Norbert az első futamban hetedik lett, a másodikat pedig megnyerte a boldog hazai közönség előtt
Michelisz Norbert az első futamban hetedik lett, a másodikat pedig megnyerte a boldog hazai közönség előtt
Fotó megosztása:
Kollégánk, Nagy Dénes Erdélyi Istvánnal
Kollégánk, Nagy Dénes Erdélyi Istvánnal
Fotó megosztása:
Csak a Chevelle megszűnésével, az 1978-as modellévtől vált önálló típussá a Chevrolet kínálatában
Csak a Chevelle megszűnésével, az 1978-as modellévtől vált önálló típussá a Chevrolet kínálatában
Fotó megosztása:
Nem ordít róla, de az Opel Insignia testvérmodellje
Nem ordít róla, de az Opel Insignia testvérmodellje
Fotó megosztása:
Végleges árlista híján még nem tudni, mennyibe kerül itthon a Malibu
Végleges árlista híján még nem tudni, mennyibe kerül itthon a Malibu
Fotó megosztása:
Halk, közepes helykínálatú autó. Azt nyújtja, amit a kategória átlaga
Halk, közepes helykínálatú autó. Azt nyújtja, amit a kategória átlaga
Fotó megosztása:
Istvánt családja is elkísérte a Chevrolet WTCC csapatához. Rob Huff, a tavalyi vébé ezüstérmese nem izgulta túl a futamok előtti időszakot
Istvánt családja is elkísérte a Chevrolet WTCC csapatához. Rob Huff, a tavalyi vébé ezüstérmese nem izgulta túl a futamok előtti időszakot
Erdélyi István pilisi kisfiúnak egyszerű vágya volt: látni egy versenyautót. Ennél sokkal többet kapott; a Chevrolet csapat vendége volt a WTCC Magyar Nagydíján. A kívánság teljesítését nekem volt szerencsém levezényelni.
Amikor elkezdődött a Nők Lapja Café 33 kívánság akciója (Dévényi Tibi bácsi után szabadon), rögtön biztos voltam benne, hogy megpróbálok segíteni. Nem azért, mert 31 éves létemre felértem a csúcsra, és jobb híján nem tudok mit kezdeni a felhalmozott milliókkal, hanem a felismerés, hogy minimális szervezéssel felejthetetlen pillanatokat szerezhetek másoknak, nagyon izgalmasnak tűnt.
Több mint ötvenezren voltak kint a hungaroringi WTCC-versenyhétvégén
Több mint ötvenezren voltak kint a hungaroringi WTCC-versenyhétvégén
A pilisi kisfiú, István kívánsága mindössze annyi volt, hogy szeretne látni egy versenyautót. Egy percig nem volt kétséges számomra, hogy ennél sokkal többet össze lehet hozni neki. Amire kiderült, hogy a mi teljesítésünket szavazták meg a kedves olvasók, már ott voltak a kezemben a belépőjegyek a WTCC Magyar Nagydíjára.
A hölgyek és a kevésbé tájékozottak számára legyen annyi elég, hogy ez a WTCC egy majdnem olyan versenysorozat, mint a Forma-1, csak utcainak kinéző autók róják a köröket, és egyre többen beszélnek az egyik magyar pilótáról, Michelisz Norbiról, aki ráadásul fiatal, jóképű, kétdiplomás, külföldiül is nagyon szépen beszél, és sokkal sikeresebb, mint Baumgartner Zsolt volt egykoron.
Végleges árlista híján még nem tudni, mennyibe kerül itthon a Malibu
Hol tartottam? Ja igen: fixen lebeszéltem a versenyen induló csapatok magyar képviselőivel a találkozókat, és szereztem egy
Chevrolet Malibu tesztautót, amivel kijutottunk végül a
Hungaroringre.
Epica után Malibu
Csak a Chevelle megszűnésével, az 1978-as modellévtől vált önálló típussá a Chevrolet kínálatában
Csak a Chevelle megszűnésével, az 1978-as modellévtől vált önálló típussá a Chevrolet kínálatában
Jól bejáratott nevet visel az Epica utódja: a Malibu 1964-ben jelent meg a Chevrolet kínálatában. A típusjelzésben egy Los Angeles közelében fekvő, elegáns tengerparti város neve köszön vissza, a szó a Wikipedia szerint az őslakos indiánok humaliwu kifejezéséből ered, ami azt jelenti, hogy itt a hullámok hangosak.
Malibu, 1964-től
Malibu az 1964-1977 között gyártott Chevelle legjobban felszerelt kivitele volt, csak a Chevelle megszűnésével, az 1978-as modellévtől vált önálló típussá a Chevrolet kínálatában.
Nem ordít róla, de az Opel Insignia testvérmodellje
Nem ordít róla, de az Opel Insignia testvérmodellje
Nem sokkal később megszűnt a gyártása, 1983-tól közel másfél évtizedig nem készült Malibu. A bevált nevet 1997-re élesztette újjá a GM a 2003-ig futó ötödik generációval. A jelenlegi a nyolcadik széria, és ez az első, amely Európában is kapható.
Kívülről nem látszik, de az autó jórészt európai technikára épül. Padlólemezét az Opel Insignia adja, közeli rokonuk a Buick Regal.
Elsősorban a céges eladásoknak tehet jót a Malibu újdonság megjelenése, mert így az Orlando, a Cruze illetve a már dízelmotorral is kapható Aveo mellett a Chevy a középkategóriában is tud flottaajánlatot adni. Főleg, ha megjönnek belőle a kétliteres, 160 lóerős dízelek.
Ára még ismeretlen
Halk, közepes helykínálatú autó. Azt nyújtja, amit a kategória átlaga
Halk, közepes helykínálatú autó. Azt nyújtja, amit a kategória átlaga
Egyelőre a tesztautóban lévő 2,4 literes benzinessel kapható. A négyhengeres, 167 lóerős szívómotor életteli darab, energikusan gyorsul vele a terebélyes limuzin, de borzasztó sokat fogyaszt az agyonadóztatott benzinből.
8,5 liter volt a minimum, amivel országúton eljutottunk vele 100 kilométerre, városban pedig a 14 literes érték tartásához is ésszel kellett nyomni a gázt.
Tesztátlagunk 11,2 liter lett. A csendes, közepes helykínálatú autó körülbelül azt nyújtja, amit a kategória átlaga, de árlista híján még nem tudni, mennyiért. Bármennyibe kerül is majd, az összegben benne lesz – a Camarót kivéve – az összes Chevrolet modellre érvényes 5 év/150 000 kilométeres garancia. Az autóról ezen a linken találnak részletes bemutatót.
Kaszás Zoltán, a Chevrolet PR-menedzsere segített megszervezni a találkozót a csapattal. Nagy élményt szereztek a kisfiúnak
Kaszás Zoltán, a Chevrolet PR-menedzsere segített megszervezni a találkozót a csapattal. Nagy élményt szereztek a kisfiúnak
Kicsit fura érzés fogott el, ahogy mentem Istvánért szombat reggel. Azon járt az agyam, hogy ők vajon mit gondolnak rólam? Egy vadidegen ember jelentkezik egy internetes oldalon, hogy teljesítse egy általa soha nem látott 8 éves kisfiú kívánságát? A mai világban van még ilyen? Szerencsére egy percig nem volt érezhető ez a hangulat a találkozó után.
Istvánt apukája, szintén István kísérte a versenyre, aki nem meglepő módon maga is nagy autósport rajongó, így összeállt a kép, honnan a benzingőz szeretete.
A teljes hétvége alatt a világbajnok csapat vendégeként élvezhettük a jobbnál jobb versenyeket, ahol kaja, pia, kávé és igazi luxuskörülmények tették kényelmesebbé a szurkolást.
A WTCC csapat nem engedte el a családot ajándékok nélkül
A WTCC csapat nem engedte el a családot ajándékok nélkül
A Chevrolet csapat pilótáival külön fotózást szerveztek Istvánnak, és a fiú olyan ajándékokat kapott, amivel kétségkívül ő lesz a legmenőbb srác egy jó ideig az iskolában.
Ha napközben esetleg kérdéses is volt számomra, hogy István vajon jól érzi-e magát, teljesen biztos lettem a dologban, amikor hazaérkezte után egyből szaladt elújságolni mindent anyukájának, és hosszú percekig be sem állt a szája.
Máskor is, bármikor!
A Nők Lapja Café 33 kívánság akciójának további teljesítéseit itt nézheted meg!