A szervezők ismét kitettek magukért, az autópályán a forgalom változásának megfelelően tereltek a vásár felé és a parkolókba. Szükség is van erre a magas fokú precizitásra, hiszen 62 országból érkeznek kiállítók, 120-ból pedig látogatók. Új és fejlődő gyártókból idén sem volt hiány, nézzük is meg elsőként őket!




Testvércége a Model Icons – közös standjukon – ezúttal a tavalyi kollekcióban már megismert, angol autólegendákkal töltötte meg vitrinjeit. Ismétlésként láthattunk a klasszikus Rolls-okat, Jaguárokat.
Hát ez itt meg micsoda?
Kedves Olvasó! Ebben a rovatban Csepreghy Dániel, a modellautók nagy ismerője mesél a gyűjtögető életmód szépségeiről, elárulja, mi tesz igazán érdekessé egy-egy modellt, illetve miből és hogyan építhetünk méltó környezetet kisautónk köré. Mindezt szigorúan 1:18-ban. Kivéve, amikor nem. :)
Az OttO mobile sajnos elesett a Venturik gyártási jogától, ennek ellenére volt bőven mivel telerakni az üvegkalitkát. Nagy piaci rést töm be „OttO bácsi” a BMW E34-es kódjelű M5-össel és az E30 325is-sel, a mesésen szép Peugeot 406 Coupéval, az utcai változatú Renault Alpine A110-essel és még számos friss, ropogós újdonsággal.
Az igazi csemegék azonban az oldalsó vitrinben kaptak helyet, itt mutatták be ugyanis a GT Spirit szintén műgyanta modelljeit. Fő témájuk a sportautók, egyelőre csak Porsche 911-esek és egy pár 944 Cabrio állt az üvegpolcokon, de több márkával is szeretnék színesíteni a kínálatot a jövőben.
Welly és GT Autos
Megtetszett?
Ha megtetszett a bemutatott modell, és vágysz valami hasonlóra, itt biztosan megtalálod. Kattints ide, és szemezgess a webshop modellautós kínálatából.
A korábbi modellautós cikkekért nem kell messzire menni, elég csak erre a linkre kattintani.