Pancserek lepik el a Land Rover márkaszervizt. Az újságíróhorda számháborúba keveredett, csak úgy repkedtek a Nm-ek, lóerők, milliméterek, hárombetűs mozaikszavak, illetve minden, amit tudni lehet, érdemes az új Range Roverről.
Pancserek lepik el a Land Rover márkaszervizt. Az újságíróhorda számháborúba keveredett, csak úgy repkedtek a Nm-ek, lóerők, milliméterek, hárombetűs mozaikszavak, illetve minden, amit tudni lehet, érdemes az új Range Roverről.
Fotó megosztása:
Bár elpusztíthatatlannak néz ki, azért a Defenderek is igénylik a rendszeres törődést, lelkiismeretes szervizt. Cserébe aztán keményen dolgoznak, amíg csak kell.
Bár elpusztíthatatlannak néz ki, azért a Defenderek is igénylik a rendszeres törődést, lelkiismeretes szervizt. Cserébe aztán keményen dolgoznak, amíg csak kell.
Fotó megosztása:
Rafinált futómű teszi terepen magabiztossá, illetve autópályán, nagyobb sebességnél is stabillá a Range Rovert. A sebességtől függően változik a stabilizátorok engedékenysége.
Rafinált futómű teszi terepen magabiztossá, illetve autópályán, nagyobb sebességnél is stabillá a Range Rovert. A sebességtől függően változik a stabilizátorok engedékenysége.
Fotó megosztása:
A Range Rover alja szinte tökéletesen védett, az érzékenyebb részeket vastag alumínium lemez óvja a különféle káros behatásoktól. Egyedül ez a maroknyi csatlakozó maradt aggasztóan védtelen. Terepen, tolatás közben akár egy masszívabb faág is komoly kárt tehet bennük.
A Range Rover alja szinte tökéletesen védett, az érzékenyebb részeket vastag alumínium lemez óvja a különféle káros behatásoktól. Egyedül ez a maroknyi csatlakozó maradt aggasztóan védtelen. Terepen, tolatás közben akár egy masszívabb faág is komoly kárt tehet bennük.
Fotó megosztása:
Kár, hogy halandó emberként igen ritkán láthatunk Range Rovert alulról. A kipufogókígyó, illetve a hajtásláncba beépített temérdek alumínium, vagy a bő karvastagságú kardántengelyek igazán impozáns látványt nyújtanak.
Kár, hogy halandó emberként igen ritkán láthatunk Range Rovert alulról. A kipufogókígyó, illetve a hajtásláncba beépített temérdek alumínium, vagy a bő karvastagságú kardántengelyek igazán impozáns látványt nyújtanak.
Fotó megosztása:
Olajos kiállítási darabok várják, hogy boldogan felismerjük őket. Van az asztalon kormos turbó, és egyéb tréfás dolgok. Például új szép új satut még a Baumax-on kívül sehol nem láttunk.
Olajos kiállítási darabok várják, hogy boldogan felismerjük őket. Van az asztalon kormos turbó, és egyéb tréfás dolgok. Például új szép új satut még a Baumax-on kívül sehol nem láttunk.
Fotó megosztása:
Ő lesz a mai áldozatunk, neki kukkantunk majd a szoknyája alá, illetve pár elemet le is fogunk róla feszegetni. A legújabb Range nagyon durva fogyókúrán van túl, 39 százalékkal lett könnyebb, mint az elődje volt. Ugyan a számításban van egy kis trükk is, hogy még szebben mutasson az a százalékérték, de így is óriási az előrelépés.
Ő lesz a mai áldozatunk, neki kukkantunk majd a szoknyája alá, illetve pár elemet le is fogunk róla feszegetni. A legújabb Range nagyon durva fogyókúrán van túl, 39 százalékkal lett könnyebb, mint az elődje volt. Ugyan a számításban van egy kis trükk is, hogy még szebben mutasson az a százalékérték, de így is óriási az előrelépés.
Fotó megosztása:
Fájdalmas látvány. A hatalmas hátsó lámpatestek mennek a szemétbe, pedig csak a műanyag védőburkolatuk sérült. A LED-ek, illetve a teljes belső is odavész, hiszen a szétszedhetetlennek tűnik a nagy műanyagtömb.
Fájdalmas látvány. A hatalmas hátsó lámpatestek mennek a szemétbe, pedig csak a műanyag védőburkolatuk sérült. A LED-ek, illetve a teljes belső is odavész, hiszen a szétszedhetetlennek tűnik a nagy műanyagtömb.
Fotó megosztása:
Éppen a modellváltási ciklusok felgyorsulása felett tanakodunk. Az első szériás, 1970-ben bemutatkozott Range Rovert 26, a másodikat szériát már csak 8 éven át gyártották, míg a harmadik kerek egy évtizeden át készült kisebb nagyobb változtatásokkal.
Éppen a modellváltási ciklusok felgyorsulása felett tanakodunk. Az első szériás, 1970-ben bemutatkozott Range Rovert 26, a másodikat szériát már csak 8 éven át gyártották, míg a harmadik kerek egy évtizeden át készült kisebb nagyobb változtatásokkal.
Fotó megosztása:
Az alumínium elemek sosem rohadnak el, állhatnak reggeltől estig vízben, sárban. Egyes elemek az alumínium és magnézium mellett még szilíciumot is tartalmaznak, így még tartósabbak, ellenállóbbak.
Az alumínium elemek sosem rohadnak el, állhatnak reggeltől estig vízben, sárban. Egyes elemek az alumínium és magnézium mellett még szilíciumot is tartalmaznak, így még tartósabbak, ellenállóbbak.
Fotó megosztása:
Az alumínium lemezek eltávolítása után láthatóvá válik a hajtáslánc is. Ha ki tudnánk nagyítani a képet, akkor a díszes szerkezeten el lehetne olvasni a Magna Steyr Powertrain feliratot is.
Az alumínium lemezek eltávolítása után láthatóvá válik a hajtáslánc is. Ha ki tudnánk nagyítani a képet, akkor a díszes szerkezeten el lehetne olvasni a Magna Steyr Powertrain feliratot is.
Fotó megosztása:
Pancserek lepték el a minap a Land Rover márkaszervizt. Az újságíróhorda számháború áldozata lett, csak úgy repkedtek a Nm-ek, lóerők, milliméterek, hárombetűs mozaikszavak, illetve minden, amit tudni lehet, érdemes az új Range Roverről.
Pancserek lepték el a minap a Land Rover márkaszervizt. Az újságíróhorda számháború áldozata lett, csak úgy repkedtek a Nm-ek, lóerők, milliméterek, hárombetűs mozaikszavak, illetve minden, amit tudni lehet, érdemes az új Range Roverről.
Fotó megosztása:
Bár a képen nem nagyon látszik, de az új Range Roverbe építik be az autóipar történetének valaha készült legnagyobb, egy darabból készült alumínium elemét. Tervezésénél szempont volt, hogy minél kevesebb, és minél nagyobb darabokból készüljön a karosszéria. Ahol muszáj, ott pedig szegecseléssel illesztik össze a különböző elemeket.
Bár a képen nem nagyon látszik, de az új Range Roverbe építik be az autóipar történetének valaha készült legnagyobb, egy darabból készült alumínium elemét. Tervezésénél szempont volt, hogy minél kevesebb, és minél nagyobb darabokból készüljön a karosszéria. Ahol muszáj, ott pedig szegecseléssel illesztik össze a különböző elemeket.
Fotó megosztása:
A légrugó kényelmes, praktikus dolog. Beszálláshoz lehasal az autó, autópályán, temposabb haladásnál szintén csökkenti a hasmagasságot, míg terepen 145 milliméterrel is képes magasabbra emelni a kasztnit. Emellett még roppant kényelmes is.
A légrugó kényelmes, praktikus dolog. Beszálláshoz lehasal az autó, autópályán, temposabb haladásnál szintén csökkenti a hasmagasságot, míg terepen 145 milliméterrel is képes magasabbra emelni a kasztnit. Emellett még roppant kényelmes is.
Fotó megosztása:
Az alumínium karosszéria javítása roppant bonyolult és igen komoly befektetést igénylő feladat. Nem is végezheti akárki, a karosszéria sérült Range Roverek így olyan spéci üzemben nyerik vissza eredeti külsejüket, ahol Ferrarikat, Maseratikat is javíthatnak. A hátsó ajtó is pillekönnyű, de az kompozit műanyagból készül.
Az alumínium karosszéria javítása roppant bonyolult és igen komoly befektetést igénylő feladat. Nem is végezheti akárki, a karosszéria sérült Range Roverek így olyan spéci üzemben nyerik vissza eredeti külsejüket, ahol Ferrarikat, Maseratikat is javíthatnak. A hátsó ajtó is pillekönnyű, de az kompozit műanyagból készül.
Fotó megosztása:
Épp egy félköbméteres papírdobozban turkálunk, ahol mindenféle elromlott, vagy csak rosszul kinéző alkatrészt tartanak. Akadt itt automatikusváltó-fokozatválasztó egysége, USB-aljzat, többszáz méternyi kábelkorbács, ülésállító-vezérlés, és elektromos ablakemelő is.
Épp egy félköbméteres papírdobozban turkálunk, ahol mindenféle elromlott, vagy csak rosszul kinéző alkatrészt tartanak. Akadt itt automatikusváltó-fokozatválasztó egysége, USB-aljzat, többszáz méternyi kábelkorbács, ülésállító-vezérlés, és elektromos ablakemelő is.
Fotó megosztása:
Hol vannak már a régi jól bevált sztereotípiák. Az autóiparban már semmi nem az, aminek látszik. A Jaguar feliratú légrugó-vezérlőt Franciaországban készítik, ki tudja milyen nemzetiségű melósok.
Hol vannak már a régi jól bevált sztereotípiák. Az autóiparban már semmi nem az, aminek látszik. A Jaguar feliratú légrugó-vezérlőt Franciaországban készítik, ki tudja milyen nemzetiségű melósok.
Fotó megosztása:
A kolléga éppen az automatikusan állítható szellőzőnyílás-lezáró lamellákat kutatja. De a Range Rovernél gondoltak az autót takarító tulajra is, ha a hűtőből szeretné ki-gőzborotvázni a beleszáradt sarat, akkor felül lehet bírálni az automatikát és nyitni a lamellákat.
A kolléga éppen az automatikusan állítható szellőzőnyílás-lezáró lamellákat kutatja. De a Range Rovernél gondoltak az autót takarító tulajra is, ha a hűtőből szeretné ki-gőzborotvázni a beleszáradt sarat, akkor felül lehet bírálni az automatikát és nyitni a lamellákat.
Fotó megosztása:
Ugyanebben a szervizben gyógyulnak a Jaguarok is. Néhány évtizede még nem volt igazán jó hírük az angol autóknak, de ez mostanában már változni látszik.
Ugyanebben a szervizben gyógyulnak a Jaguarok is. Néhány évtizede még nem volt igazán jó hírük az angol autóknak, de ez mostanában már változni látszik.
Fotó megosztása: