Szigorú, belsősávtakarító pofa. Nem csoda, hogy sötétkék elődjének minden darabja pár nap alatt elkelt, kívülről szemlélve tényleg remek modell az OttO M5-öse.
Szigorú, belsősávtakarító pofa. Nem csoda, hogy sötétkék elődjének minden darabja pár nap alatt elkelt, kívülről szemlélve tényleg remek modell az OttO M5-öse.
Fotó megosztása:
Az összkép meggyőző, a fényezés szép, bár - szerintem - a szemcseméret egy hangyányit nagyobb a kelleténél. Az illesztésekre persze, nem lehet panasz.
Az összkép meggyőző, a fényezés szép, bár - szerintem - a szemcseméret egy hangyányit nagyobb a kelleténél. Az illesztésekre persze, nem lehet panasz.
Fotó megosztása:
Az arányokkal sincsen gond, pontosan visszaadja a megszokott limuzinsziluettet. Az antracit színű felnik különösen jól sikerült darabok. Mögöttük természetesen ott van a féktárcsa és a nyereg.
Az arányokkal sincsen gond, pontosan visszaadja a megszokott limuzinsziluettet. Az antracit színű felnik különösen jól sikerült darabok. Mögöttük természetesen ott van a féktárcsa és a nyereg.
Fotó megosztása:
Látható a fejlődés, javult az összeszerelési minőség, a kibuggyanó ragasztócsíkok eltűntek és a vékony ablakok sem állnak el. Pompás!
Látható a fejlődés, javult az összeszerelési minőség, a kibuggyanó ragasztócsíkok eltűntek és a vékony ablakok sem állnak el. Pompás!
Fotó megosztása:
A számok: ez a 760-as sorszámú modell a 2500 darabból, 44 euróért és némi postaköltségért kaparinthatjuk meg, az igazinak egy 4,9 literes, 400 lóerős V8-as szívómotor dolgozik az orrában, aminek csúcsnyomatéka 500 Nm és 5,3 másodperc alatt repíti nulláról százra az autót, végsebessége pedig 250 km/h.
A számok: ez a 760-as sorszámú modell a 2500 darabból, 44 euróért és némi postaköltségért kaparinthatjuk meg, az igazinak egy 4,9 literes, 400 lóerős V8-as szívómotor dolgozik az orrában, aminek csúcsnyomatéka 500 Nm és 5,3 másodperc alatt repíti nulláról százra az autót, végsebessége pedig 250 km/h.
Fotó megosztása:
Kifogástalanok a lámpatestek, a bura szép tiszta, még ragasztónyom sincsen rajta, alatta pedig kellően részletes minden és még fényszórómosója is van. Az alsó légbeömlőknél kamuráccsal találkozunk, de ez egy resin modellnél - ahol motor egészen biztosan nem lapul a fedél alatt - teljesen érthető.
Kifogástalanok a lámpatestek, a bura szép tiszta, még ragasztónyom sincsen rajta, alatta pedig kellően részletes minden és még fényszórómosója is van. Az alsó légbeömlőknél kamuráccsal találkozunk, de ez egy resin modellnél - ahol motor egészen biztosan nem lapul a fedél alatt - teljesen érthető.
Fotó megosztása:
Gyönyörű a négy, krómozott kipufogóvég és a fotomaratott M5 logó. A lökhárító kézzel festett koptatócsíkjainál sajnos néhány helyen nem sikerült a vonalon belül maradni, pedig ezt általában még gyerekként elsajátítja az ember.
Gyönyörű a négy, krómozott kipufogóvég és a fotomaratott M5 logó. A lökhárító kézzel festett koptatócsíkjainál sajnos néhány helyen nem sikerült a vonalon belül maradni, pedig ezt általában még gyerekként elsajátítja az ember.
Fotó megosztása:
A csomagolás mellett a másik gyenge pontja az OttO modelleknek a kidolgozatlan, elnagyolt beltér. A műszerfal formái tökéletesek, csupán a finom részletek hiányoznak. Az ajtóburkolatra és az ülésekre utólag, kézzel festik a világos részt és ez sajnos nagyon meg is látszik rajta.
A csomagolás mellett a másik gyenge pontja az OttO modelleknek a kidolgozatlan, elnagyolt beltér. A műszerfal formái tökéletesek, csupán a finom részletek hiányoznak. Az ajtóburkolatra és az ülésekre utólag, kézzel festik a világos részt és ez sajnos nagyon meg is látszik rajta.
Fotó megosztása:
Plüss padlóborítást és öveket hiába keresnénk, ezeket a filléres közérzetjavító megoldásokat nem alkalmazzák a franciák. Sajnos ez nem csak a resin modellekre jellemző mostanság, hanem a nyitható, fém Norevekre is.
Plüss padlóborítást és öveket hiába keresnénk, ezeket a filléres közérzetjavító megoldásokat nem alkalmazzák a franciák. Sajnos ez nem csak a resin modellekre jellemző mostanság, hanem a nyitható, fém Norevekre is.
Fotó megosztása: