Nem igazán találták el a színt, elméletileg ez a Sparkling brown nevezetű mélybarna, de annyira sötét lett, hogy bármilyen fényben fekete. Viszont a szemcseméret kiváló, ilyen téren sokat javultak a Paragon kisautói.
Nem igazán találták el a színt, elméletileg ez a Sparkling brown nevezetű mélybarna, de annyira sötét lett, hogy bármilyen fényben fekete. Viszont a szemcseméret kiváló, ilyen téren sokat javultak a Paragon kisautói.
Fotó megosztása:
A hatalmas fényszórók bura alatti része nem lett szebb, viszont maga a bura tisztább, mint eddig, ez is valami. A lökhárítóban nem túl minőségi kamurácsokat találunk.
A hatalmas fényszórók bura alatti része nem lett szebb, viszont maga a bura tisztább, mint eddig, ez is valami. A lökhárítóban nem túl minőségi kamurácsokat találunk.
Fotó megosztása:
Hatalmas modell, első ránézésre rendben is van, de az elnagyolt, itt-ott spórolós részletei miatt nem szívesen állítanám egy Kyosho mellé, ezzel a belsővel talán egy Norev modellnek is könnyű préda lenne.
Hatalmas modell, első ránézésre rendben is van, de az elnagyolt, itt-ott spórolós részletei miatt nem szívesen állítanám egy Kyosho mellé, ezzel a belsővel talán egy Norev modellnek is könnyű préda lenne.
Fotó megosztása:
A felni-fékrendszer egység még mindig egyszínű, a feliratok még nem fotomaratottak, de legalább már nem annyira matrica hatásúak.
A felni-fékrendszer egység még mindig egyszínű, a feliratok még nem fotomaratottak, de legalább már nem annyira matrica hatásúak.
Fotó megosztása:
Ennek a 450 lóerős, 4,4 literes V8-nak is sokkal jobban áll a takarás. Igazán lehetnének egy kicsit kreatívabbak!
Ennek a 450 lóerős, 4,4 literes V8-nak is sokkal jobban áll a takarás. Igazán lehetnének egy kicsit kreatívabbak!
Fotó megosztása:
Formák és színek rendben, szellőzők kidolgozva, sorják eltüntetve és még a műszeregység is jó szögben áll. Első körben ezt a színvonalat jó lenne tartani!
Formák és színek rendben, szellőzők kidolgozva, sorják eltüntetve és még a műszeregység is jó szögben áll. Első körben ezt a színvonalat jó lenne tartani!
Fotó megosztása:
A kormányon kicsit nagy az embléma ugyan, de a plüssözés szép, az első ülések formája jó, csak a középkonzoli gombokra fordíthatnának nagyobb figyelmet a jövőben.
A kormányon kicsit nagy az embléma ugyan, de a plüssözés szép, az első ülések formája jó, csak a középkonzoli gombokra fordíthatnának nagyobb figyelmet a jövőben.
Fotó megosztása:
Lenne mit finomítani a hátsó ülések kontúrozásán és a középső box kidolgozásán. A szellőzőrostélyok sincsenek rendesen kidolgozva, pedig a középkonzolon sikerült kivitelezni. Úgy érzem, ennek a beltérnek is a fekete fog inkább jól állni, az talán elrejti majd a hibákat.
Lenne mit finomítani a hátsó ülések kontúrozásán és a középső box kidolgozásán. A szellőzőrostélyok sincsenek rendesen kidolgozva, pedig a középkonzolon sikerült kivitelezni. Úgy érzem, ennek a beltérnek is a fekete fog inkább jól állni, az talán elrejti majd a hibákat.
Fotó megosztása:
Sajnos nem happy end a vége. A raktér oldalfalát és a háttámlákat is eléggé leegyszerűsítették. Bizonyára költséghatékony, de rendkívül kellemetlen megoldás a kétrészes csomagtérajtót egyrészessé alakítani, pedig a lefelé nyíló rész mechanikáját két apró pöcökkel is meg lehet oldani végső esetben.
Sajnos nem happy end a vége. A raktér oldalfalát és a háttámlákat is eléggé leegyszerűsítették. Bizonyára költséghatékony, de rendkívül kellemetlen megoldás a kétrészes csomagtérajtót egyrészessé alakítani, pedig a lefelé nyíló rész mechanikáját két apró pöcökkel is meg lehet oldani végső esetben.
Fotó megosztása: