Audi A3 Clubsport quattro concept - Az Audi S3 szedánból építkező tanulmány az RS Q3 szabadidőautó öthengeres, 2,5 literes turbómotorját kapta meg. Ezt megnövelt turbó és nagyobb kapacitású töltőlevegő-hűtő segítségével 525 lóerőre húzták fel. Részletek itt!
Audi A3 Clubsport quattro concept - Az Audi S3 szedánból építkező tanulmány az RS Q3 szabadidőautó öthengeres, 2,5 literes turbómotorját kapta meg. Ezt megnövelt turbó és nagyobb kapacitású töltőlevegő-hűtő segítségével 525 lóerőre húzták fel. Részletek itt!
Fotó megosztása:
Audi TT quattro sport concept - A motorház alatt megbújó 2,0 literes TFSI motor teljesítménye 420 lóerő, ami új csúcsérték a kétliteres kategóriában. Ez literenként 210 lóerőt jelent, és 2400-6300 percenkénti fordulatszám tartományban 450 newtonméteres nyomatékot. Részletek itt!
Audi TT quattro sport concept - A motorház alatt megbújó 2,0 literes TFSI motor teljesítménye 420 lóerő, ami új csúcsérték a kétliteres kategóriában. Ez literenként 210 lóerőt jelent, és 2400-6300 percenkénti fordulatszám tartományban 450 newtonméteres nyomatékot. Részletek itt!
Fotó megosztása:
A GTI-találkozóra a meghívást az Auditól kaptuk. Elsőként Budapestről Münchenbe repültünk, aztán a reptér terültén lévő Audi Forum márkakereskedés előtt várták a sajtó képviselőit az Audik és Volkswagen Golfok hada. A választásom a 2,0 literes, 231 lóerős motorral szerelt Audi S1 quattrora esett. Ezzel a kis méregzsákkal teljesítettem a München-Wörthi-tó távot, ami durván 375 kilométer, javarészt az Alpokon keresztül. Pazar volt!
A GTI-találkozóra a meghívást az Auditól kaptuk. Elsőként Budapestről Münchenbe repültünk, aztán a reptér terültén lévő Audi Forum márkakereskedés előtt várták a sajtó képviselőit az Audik és Volkswagen Golfok hada. A választásom a 2,0 literes, 231 lóerős motorral szerelt Audi S1 quattrora esett. Ezzel a kis méregzsákkal teljesítettem a München-Wörthi-tó távot, ami durván 375 kilométer, javarészt az Alpokon keresztül. Pazar volt!
Fotó megosztása:
Szállodák - a Veldenben található Falkensteiner Schlosshotel - közvetlenül a Wörthersee partján, ahol egész nap méregdrága sportautók parkoltak...és az a pink, porig ültetett Audi.
Szállodák - a Veldenben található Falkensteiner Schlosshotel - közvetlenül a Wörthersee partján, ahol egész nap méregdrága sportautók parkoltak...és az a pink, porig ültetett Audi.
Fotó megosztása:
Motorcsónakkal szállítottak miket a 33. GTI-találkozó helyszínére, Reifnitzbe. A képen az látható ahogy távolodunk szállodánktól.
Motorcsónakkal szállítottak miket a 33. GTI-találkozó helyszínére, Reifnitzbe. A képen az látható ahogy távolodunk szállodánktól.
Fotó megosztása:
A nyár színeivel beborított T1-es, és a hatalmas Willkommen felirat fogadta a vendégeket a mólóról kiérve.
A nyár színeivel beborított T1-es, és a hatalmas Willkommen felirat fogadta a vendégeket a mólóról kiérve.
Fotó megosztása:
A Wörthi-tó annyira megszerette a GTI-Treffent, hogy 1987-ben Reifnitz főterén egy gránit Golf II GTI szobrot állítottak a Volkswagen ausztriai importőrének támogatásával. A szoborállítás jó ötletnek bizonyult, a félig nyers gránittömb a Volkswagen közösség Kába-kövévé vált: az utóbbi években a látogatók száma rendre meghaladja a 200 ezret.
A Wörthi-tó annyira megszerette a GTI-Treffent, hogy 1987-ben Reifnitz főterén egy gránit Golf II GTI szobrot állítottak a Volkswagen ausztriai importőrének támogatásával. A szoborállítás jó ötletnek bizonyult, a félig nyers gránittömb a Volkswagen közösség Kába-kövévé vált: az utóbbi években a látogatók száma rendre meghaladja a 200 ezret.
Fotó megosztása:
A Volkswagen is kivonult a gyári vasakkal.
A Volkswagen is kivonult a gyári vasakkal.
Fotó megosztása:
A GTE a GTI és a GTD mellé érkezik a Golf-sorba, mint hihetetlenül takarékos élményautó. A 150 lóerős, 1,4 literes turbómotor mellé 101 lóerős villanymotort is beépítettek a hatfokozatú, dupla kuplungos automata váltóval szerelt autóba. A villanymotort konnektorról is feltölthető, 8,8 kWh kapacitású, akár 50 km füstmentes haladást is lehetővé tévő lítium-akku táplál. A kombinált rendszer 201 lóerős összteljesítményre képes, ami nem sokban marad el a GTI 220 lóerejétől. A 7,6 másodperces 0-100 viszont nem valami fényes, a 180 lóerős GTD-től is elmarad egy tizeddel.
A GTE a GTI és a GTD mellé érkezik a Golf-sorba, mint hihetetlenül takarékos élményautó. A 150 lóerős, 1,4 literes turbómotor mellé 101 lóerős villanymotort is beépítettek a hatfokozatú, dupla kuplungos automata váltóval szerelt autóba. A villanymotort konnektorról is feltölthető, 8,8 kWh kapacitású, akár 50 km füstmentes haladást is lehetővé tévő lítium-akku táplál. A kombinált rendszer 201 lóerős összteljesítményre képes, ami nem sokban marad el a GTI 220 lóerejétől. A 7,6 másodperces 0-100 viszont nem valami fényes, a 180 lóerős GTD-től is elmarad egy tizeddel.
Fotó megosztása:
A 315 lóerős Volkswagen Polo R WRC-t is kiállították.
A 315 lóerős Volkswagen Polo R WRC-t is kiállították.
Fotó megosztása:
A nyájasan mosolygó, hosszú hajú, bajszos úriember Mándoki László (Leslie Mandoki), a Németországban élő magyar zenész és zenei producer, a Volkswagen AG és az Audi AG zenei-programigazgatója.
A nyájasan mosolygó, hosszú hajú, bajszos úriember Mándoki László (Leslie Mandoki), a Németországban élő magyar zenész és zenei producer, a Volkswagen AG és az Audi AG zenei-programigazgatója.
Fotó megosztása:
Az elmúlt évek, évtizedek GTI-találkozóinak legendás pillanatai egyetlen falon. A Scooter zenekar is a fellépők között volt az egyik évben.
Az elmúlt évek, évtizedek GTI-találkozóinak legendás pillanatai egyetlen falon. A Scooter zenekar is a fellépők között volt az egyik évben.
Fotó megosztása:
A védőital kötelező!
A védőital kötelező!
Fotó megosztása:
Az Audi is prezentálta haderejét, a legerősebb modelleket állította csatasorba
Az Audi is prezentálta haderejét, a legerősebb modelleket állította csatasorba
Fotó megosztása:
Ez tényleg egy igazi családi esemény, még a véletlenül betévedt Honda Civicet sem fütyülték ki.
Ez tényleg egy igazi családi esemény, még a véletlenül betévedt Honda Civicet sem fütyülték ki.
Fotó megosztása:
Az autó beindított motorral, sofőrrel a volán mögött, érces gázfröccsök közepette adta a sajtó képviselői és a látogatót tudtára, hogy bizony ez nem csak egy papírmasé, hanem a 3,0 literes, ikerturbós VR6-os motor valóban életre kelti a "játékautót". 503 lóerő, 665 Nm nyomaték, állandó összkerékhajtás és hétsebességes dupla kuplungos automata váltó, ez a lapos roadster rövid specifikációja. De mi ez? Itt a válasz!
Az autó beindított motorral, sofőrrel a volán mögött, érces gázfröccsök közepette adta a sajtó képviselői és a látogatót tudtára, hogy bizony ez nem csak egy papírmasé, hanem a 3,0 literes, ikerturbós VR6-os motor valóban életre kelti a "játékautót". 503 lóerő, 665 Nm nyomaték, állandó összkerékhajtás és hétsebességes dupla kuplungos automata váltó, ez a lapos roadster rövid specifikációja. De mi ez? Itt a válasz!
Fotó megosztása:
A 300 lóerős Golf R-nél kerek 100 lóerővel erősebb, 100 km/órára 4,9 helyett 3,9 másodperc alatt gyorsuló, a 250 km/órás leszabályozást hírből sem ismerő újdonsággal a szériagyártás határait igyekszik feltérképezni a Volkswagen. A Golf R 400 minden egyes lóerejére csupán 3,55 kilogramm tömeg jut, a 2.0 TFSI motor 450 Nm nyomatéka állandó összkerékhajtáson keresztül jut az aszfaltra. Részletek...
A 300 lóerős Golf R-nél kerek 100 lóerővel erősebb, 100 km/órára 4,9 helyett 3,9 másodperc alatt gyorsuló, a 250 km/órás leszabályozást hírből sem ismerő újdonsággal a szériagyártás határait igyekszik feltérképezni a Volkswagen. A Golf R 400 minden egyes lóerejére csupán 3,55 kilogramm tömeg jut, a 2.0 TFSI motor 450 Nm nyomatéka állandó összkerékhajtáson keresztül jut az aszfaltra. Részletek...
Fotó megosztása:
A találkozó legszexibb idomait IDE KATTINTVA láthatod!
A találkozó legszexibb idomait IDE KATTINTVA láthatod!
Fotó megosztása:
Off-road pálya, a bátor vállalkozóknak
Off-road pálya, a bátor vállalkozóknak
Fotó megosztása:
A szikrázó napsütéstől leégett homlokkal, jóleső fáradtsággal és több száz tuningautóval a hátunk mögött intettünk búcsút a 33. Wörthensee GTI-találkozónak.
A szikrázó napsütéstől leégett homlokkal, jóleső fáradtsággal és több száz tuningautóval a hátunk mögött intettünk búcsút a 33. Wörthensee GTI-találkozónak.
Fotó megosztása: