Mr. Bean a száját nyaldosta, Stig piált, Räikkönen hozta magát – beleharaptam Goodwoodba.
Mr. Bean a száját nyaldosta, Stig piált, Räikkönen hozta magát – beleharaptam Goodwoodba.
Fotó megosztása:
A patinás brit márka névadójának hitvallása tökéletesen igaz az egész showra
A patinás brit márka névadójának hitvallása tökéletesen igaz az egész showra
Fotó megosztása:
Ezzel az 517 kilós szörnnyel nyert először F1-futamot McLaren 1968. június 8-án Spa Francorchamps-ban
Ezzel az 517 kilós szörnnyel nyert először F1-futamot McLaren 1968. június 8-án Spa Francorchamps-ban
Fotó megosztása:
Az M7C nevű versenyautó 2997 cm3-es Ford motorjának maximális teljesítménye 420 lóerő volt, csúcsnyomatéka 8300-as fordulatnál 332 Nm
Az M7C nevű versenyautó 2997 cm3-es Ford motorjának maximális teljesítménye 420 lóerő volt, csúcsnyomatéka 8300-as fordulatnál 332 Nm
Fotó megosztása:
És azok a kalapos brit rendek ott hátul?
És azok a kalapos brit rendek ott hátul?
Fotó megosztása:
Melyik kéne: egy vadiúj Mercedes C-osztály, vagy ez a bringa? Ritka hülye kérdésnek tűnik, de hát mégiscsak azonos árban mérik a 7000 grammos karbon bringával a prémium középkategóriást. Ma már ez is muzeális darab, 2011-ben nyert vele Mark Cavendish számos versenyt
Melyik kéne: egy vadiúj Mercedes C-osztály, vagy ez a bringa? Ritka hülye kérdésnek tűnik, de hát mégiscsak azonos árban mérik a 7000 grammos karbon bringával a prémium középkategóriást. Ma már ez is muzeális darab, 2011-ben nyert vele Mark Cavendish számos versenyt
Fotó megosztása:
Nem sikerült unalmas járművet fotózni a McLaren standján, ez itt egy 650S GT3. Kiszúrták a tükröt?
Nem sikerült unalmas járművet fotózni a McLaren standján, ez itt egy 650S GT3. Kiszúrták a tükröt?
Fotó megosztása:
Ez meg itten a szerény utcai változat V8-as, 3800-as Twin Turbo motorja
Ez meg itten a szerény utcai változat V8-as, 3800-as Twin Turbo motorja
Fotó megosztása:
Anya, fotózz le!
Anya, fotózz le!
Fotó megosztása:
A P1-től nehezen indult tovább az ember
A P1-től nehezen indult tovább az ember
Fotó megosztása:
Lord of March néven vált világhírűvé az angol milliárdos, aki immár igazi autós-motoros-veterános fesztválközponttá fejlesztette lenyűgöző kastélyát, és az ahhoz tartozó birtokot, amelyen minden évben több világhírű rendezvényt menedzsel. Ezek egyike a FoS - a képen a lak oldala látható a napi sztárfutam legjobbjai számára előkészített dobogóval
Lord of March néven vált világhírűvé az angol milliárdos, aki immár igazi autós-motoros-veterános fesztválközponttá fejlesztette lenyűgöző kastélyát, és az ahhoz tartozó birtokot, amelyen minden évben több világhírű rendezvényt menedzsel. Ezek egyike a FoS - a képen a lak oldala látható a napi sztárfutam legjobbjai számára előkészített dobogóval
Fotó megosztása:
Íme, elölről a házikó, az emeleten a really VIP-arcokkal. Évek óta szokás égbe nyúló, és valamilyen versenyautókat tartó szobrot építeni ide, 2014 nyarán a múlt és a jelen világverő Mercedesei emelkednek a többi jármű fölé
Íme, elölről a házikó, az emeleten a really VIP-arcokkal. Évek óta szokás égbe nyúló, és valamilyen versenyautókat tartó szobrot építeni ide, 2014 nyarán a múlt és a jelen világverő Mercedesei emelkednek a többi jármű fölé
Fotó megosztása:
Innen azért látszik, hogy az ott a tavalyi, akkor azért még nem világverő Merci
Innen azért látszik, hogy az ott a tavalyi, akkor azért még nem világverő Merci
Fotó megosztása:
Kevés embernek van több kilométeres versenypálya az erkélye alatt, ez egy ilyen ingatlan. Több tucatnyi különféle széria legjobb versenyautói – és pár showcar - mutatta meg magát most hétvégén a rajongóknak
Kevés embernek van több kilométeres versenypálya az erkélye alatt, ez egy ilyen ingatlan. Több tucatnyi különféle széria legjobb versenyautói – és pár showcar - mutatta meg magát most hétvégén a rajongóknak
Fotó megosztása:
Vannak még
Vannak még
Fotó megosztása:
Körbe a tehetősebb gyártók és a szervezők is építettek lelátókat a saját vendégeiknek, és a látogatóknak
Körbe a tehetősebb gyártók és a szervezők is építettek lelátókat a saját vendégeiknek, és a látogatóknak
Fotó megosztása:
Ahonnan olyan versenyautókat nézhet meg az emberfia, amiket a kontinensen ritkán
Ahonnan olyan versenyautókat nézhet meg az emberfia, amiket a kontinensen ritkán
Fotó megosztása:
Például őt is
Például őt is
Fotó megosztása:
És persze az a legjobb lelátó, amelyik a legmagasabb - ezúttal a Ford nyert
És persze az a legjobb lelátó, amelyik a legmagasabb - ezúttal a Ford nyert
Fotó megosztása:
Hátul a gyerkőcöket foglalkoztatták
Hátul a gyerkőcöket foglalkoztatták
Fotó megosztása:
De inkább előre volt érdemes figyelni
De inkább előre volt érdemes figyelni
Fotó megosztása:
Mivel igazi verseny is zajlott a pályán időre, ezért az eseményhez méltó volt a biztonság, több autó burkolatát lebontotta a víkenden 3 méter vastag szalmafal. Idén Loeb volt a leggyorsabb korábbi WRC-jével
Mivel igazi verseny is zajlott a pályán időre, ezért az eseményhez méltó volt a biztonság, több autó burkolatát lebontotta a víkenden 3 méter vastag szalmafal. Idén Loeb volt a leggyorsabb korábbi WRC-jével
Fotó megosztása:
Sokkoló élmény volt testközelből egymás után hallani a különféle szériákban versenyző autók eszement hangját, indokolt volt a kisgyerekek fején a fülvédő
Sokkoló élmény volt testközelből egymás után hallani a különféle szériákban versenyző autók eszement hangját, indokolt volt a kisgyerekek fején a fülvédő
Fotó megosztása:
Most éppen az első tengelye körül forog a showcar
Most éppen az első tengelye körül forog a showcar
Fotó megosztása:
Az állandó motorhang mellett benzin és gumiszag terjengett körülöttünk egész nap. Mint éhes kutya a húsboltban, néztek és szagoltak a világ minden részéről érkezett autóbolondok
Az állandó motorhang mellett benzin és gumiszag terjengett körülöttünk egész nap. Mint éhes kutya a húsboltban, néztek és szagoltak a világ minden részéről érkezett autóbolondok
Fotó megosztása:
Idén a Maserati márkát ünnepelte a fesztivál
Idén a Maserati márkát ünnepelte a fesztivál
Fotó megosztása:
Őt ugye nem kell bemutatni?
Őt ugye nem kell bemutatni?
Fotó megosztása:
Felfedezték a centenáriumi fényezést az előző képen?
Felfedezték a centenáriumi fényezést az előző képen?
Fotó megosztása:
Ez a füves-fás terület vált az egyik kedvenc, nyálcsorgató helyemmé. Minden túlzás nélkül állítható, parkolt itt több százmilliárd forintnyi érték
Ez a füves-fás terület vált az egyik kedvenc, nyálcsorgató helyemmé. Minden túlzás nélkül állítható, parkolt itt több százmilliárd forintnyi érték
Fotó megosztása:
Számomra a Maserati az ötvenes évek végén gyártotta a legszebb autóit, ez az 5000 GT Allemano 1959-ből az egyik nagy kedvencem
Számomra a Maserati az ötvenes évek végén gyártotta a legszebb autóit, ez az 5000 GT Allemano 1959-ből az egyik nagy kedvencem
Fotó megosztása:
Ugye?
Ugye?
Fotó megosztása:
Mondtam
Mondtam
Fotó megosztása:
Hasonlóan csodás a 3500 GT Coupe 1958-ból
Hasonlóan csodás a 3500 GT Coupe 1958-ból
Fotó megosztása:
Ellenállhatatlan - akárhonnan fotóztam
Ellenállhatatlan - akárhonnan fotóztam
Fotó megosztása:
Ez az autó nem az az autó, amely fennakad az ön fekvőrendőrös utcájában, mégpedig azon egyszerű oknál fogva, hogy még a városában sem jár sosem
Ez az autó nem az az autó, amely fennakad az ön fekvőrendőrös utcájában, mégpedig azon egyszerű oknál fogva, hogy még a városában sem jár sosem
Fotó megosztása:
És akkor most jöjjön a Híres ember a közelemben-rovat. A közismerten autóbuzi és McLaren F1-törő Rowan Atkinson kissé megöregedett Mr. Bean alakítása óta, testközelből komor, orra alatt mormogó, állandóan a szája szélét nyaldosó, és a megtekintett autókkal kapcsolatban minden részletre rákérdező embernek volt. A házigazda lord két asszisztense kísérgette, érdekes módon honfitársai bár fotózták, de egyikük sem lépett oda hozzá egy selfie-re
És akkor most jöjjön a Híres ember a közelemben-rovat. A közismerten autóbuzi és McLaren F1-törő Rowan Atkinson kissé megöregedett Mr. Bean alakítása óta, testközelből komor, orra alatt mormogó, állandóan a szája szélét nyaldosó, és a megtekintett autókkal kapcsolatban minden részletre rákérdező embernek volt. A házigazda lord két asszisztense kísérgette, érdekes módon honfitársai bár fotózták, de egyikük sem lépett oda hozzá egy selfie-re
Fotó megosztása:
Nem úgy a sokkal lazább Richard Pettyhez, aki minden idők egyik legnagyobb Nascar-versenyzője. Szerintem veszkó-csizmában és a híres kalapjában alszik, a V8-as versenyautója vezetése közben is viselte
Nem úgy a sokkal lazább Richard Pettyhez, aki minden idők egyik legnagyobb Nascar-versenyzője. Szerintem veszkó-csizmában és a híres kalapjában alszik, a V8-as versenyautója vezetése közben is viselte
Fotó megosztása:
Ott, a kék Chevy-ben látható a kalap, és 77 éves gazdája
Ott, a kék Chevy-ben látható a kalap, és 77 éves gazdája
Fotó megosztása:
Emmerson Fittipaldi sokkal jobb színben volt Pettynél, a vörösesbarna hajfesték is jobban állt a Forma-1 kétszeres világbajnokának. Igaz, a brazil csaknem egy évtizeddel ifjabb az amerikainál
Emmerson Fittipaldi sokkal jobb színben volt Pettynél, a vörösesbarna hajfesték is jobban állt a Forma-1 kétszeres világbajnokának. Igaz, a brazil csaknem egy évtizeddel ifjabb az amerikainál
Fotó megosztása:
Mivel a Ford vendégeként éltem át a csodát, együtt kajáltam a Top Gear történetének első Stig-jével. Az ott a szomszéd asztalnál a fordos pólóban Ben Collins. Nem árulom el, mit piált
Mivel a Ford vendégeként éltem át a csodát, együtt kajáltam a Top Gear történetének első Stig-jével. Az ott a szomszéd asztalnál a fordos pólóban Ben Collins. Nem árulom el, mit piált
Fotó megosztása:
Nálunk kevésbé ismert, de Hamiltonnál vagy Raikkönennél is nagyobb őrjöngés köszöntötte Chris Evans rádiós műsorvezetőt, a világ egyik leghíresebb Ferrari-gyűjtőjét (napszemüvegben, bőrjakóban). A következő Goodwood-cikkünkben bemutatjuk a kollekciója néhány darabját
Nálunk kevésbé ismert, de Hamiltonnál vagy Raikkönennél is nagyobb őrjöngés köszöntötte Chris Evans rádiós műsorvezetőt, a világ egyik leghíresebb Ferrari-gyűjtőjét (napszemüvegben, bőrjakóban). A következő Goodwood-cikkünkben bemutatjuk a kollekciója néhány darabját
Fotó megosztása:
Némi erős brit fontot kerestem volna - de ezt a képet nem én fotóztam Goodwoodban
Némi erős brit fontot kerestem volna - de ezt a képet nem én fotóztam Goodwoodban
Fotó megosztása:
Ha már kutyás metaforával éltem korábban, akkor tessék, itt a hétvége legcicásabb programja: Porsche Cayenekkel lehetett csapatni a sárban
Ha már kutyás metaforával éltem korábban, akkor tessék, itt a hétvége legcicásabb programja: Porsche Cayenekkel lehetett csapatni a sárban
Fotó megosztása:
Ennél cseppett, de csak cseppett volt komolyabb program a quattrók kipróbálása
Ennél cseppett, de csak cseppett volt komolyabb program a quattrók kipróbálása
Fotó megosztása:
A Bowlerek gyári sőfőrei sokkal brutálisabban nyomatták fel a hegyre, mivel nagy rajongója vagyok a márkának, és ez fizetős program volt, már készítettem is a kártyámat. Sajnos a 20 fontot csak apróban fogadták el, a hétvége egyetlen bakija volt a kiválóan szervezett eseményen, hogy nem hoztak kártyaleolvasót
A Bowlerek gyári sőfőrei sokkal brutálisabban nyomatták fel a hegyre, mivel nagy rajongója vagyok a márkának, és ez fizetős program volt, már készítettem is a kártyámat. Sajnos a 20 fontot csak apróban fogadták el, a hétvége egyetlen bakija volt a kiválóan szervezett eseményen, hogy nem hoztak kártyaleolvasót
Fotó megosztása:
A Forma-1-es autókra időhiány miatt éppen hogy csak rátekintettem – ezt a csokrot az autósporttal régóta jegyben járó TagHeuer állította ki
A Forma-1-es autókra időhiány miatt éppen hogy csak rátekintettem – ezt a csokrot az autósporttal régóta jegyben járó TagHeuer állította ki
Fotó megosztása:
Ezzel vége az első beszámolónak, ez a fotó csak előzetes a következőhöz
Ezzel vége az első beszámolónak, ez a fotó csak előzetes a következőhöz
Fotó megosztása:
Meg ilyesmik is lesznek a II. részben
Meg ilyesmik is lesznek a II. részben
Fotó megosztása:
Sőt, a veterán versenyautók híres hegymászást is végigfotóztam a pálya mellől
Sőt, a veterán versenyautók híres hegymászást is végigfotóztam a pálya mellől
Fotó megosztása: