Goodwoodban nem a Pagani a különleges, a LaFerraritól pedig – bocsánat – hányni lehet. Látták már Jay K zöld szörnyetegét?
Goodwoodban nem a Pagani a különleges, a LaFerraritól pedig – bocsánat – hányni lehet. Látták már Jay K zöld szörnyetegét?
Fotó megosztása:
Kezdjük mindjárt egy találós kérdéssel. Melyik tömeggyártó szülte e szörnyet? Az átlagosnál tájékozottabb autórajongóknak ki kell találni
Kezdjük mindjárt egy találós kérdéssel. Melyik tömeggyártó szülte e szörnyet? Az átlagosnál tájékozottabb autórajongóknak ki kell találni
Fotó megosztása:
Ez bizony egy Mazda, a Wankel-istenítők számára talán A MAZDA. Az RX-500-as a sok száz különleges jármű között is képes volt feltűnést kelteni
Ez bizony egy Mazda, a Wankel-istenítők számára talán A MAZDA. Az RX-500-as a sok száz különleges jármű között is képes volt feltűnést kelteni
Fotó megosztása:
Ha már a szupersportkocsigyártók über autói helyett népautós márkákkal indítottam, akkor ezt a csodaszép Ford GT40-est mindenképpen a sor elejére kell helyezni – nincs nélküle világszínvonalú veterántalálkozó
Ha már a szupersportkocsigyártók über autói helyett népautós márkákkal indítottam, akkor ezt a csodaszép Ford GT40-est mindenképpen a sor elejére kell helyezni – nincs nélküle világszínvonalú veterántalálkozó
Fotó megosztása:
Ahogy előző cikkünkben látták, egykor a Ford kéz a kézben a McLarennel gyűjtötte a babérokat. Amikor Bruce McLaren a 60’-as évek végén a fejébe vette, hogy megépíti a világ leggyorsabb középmotoros autóját, mégis a Chevrolet-tól szerzett be egy 500 lóerő fölé piszkált V8-ast, amely mellé ötfokozatú Hewland-váltót szerelt
Ahogy előző cikkünkben látták, egykor a Ford kéz a kézben a McLarennel gyűjtötte a babérokat. Amikor Bruce McLaren a 60’-as évek végén a fejébe vette, hogy megépíti a világ leggyorsabb középmotoros autóját, mégis a Chevrolet-tól szerzett be egy 500 lóerő fölé piszkált V8-ast, amely mellé ötfokozatú Hewland-váltót szerelt
Fotó megosztása:
Túlzás persze, de nem olyan nagyon: az 1969-es M12 GT-hez hasonlóan egy új Mclaren belseje ma is meglehetősen puritán
Túlzás persze, de nem olyan nagyon: az 1969-es M12 GT-hez hasonlóan egy új Mclaren belseje ma is meglehetősen puritán
Fotó megosztása:
Örökké viszonyítási pont marad a mai Lamborghiniktől nagyon távoli Miura
Örökké viszonyítási pont marad a mai Lamborghiniktől nagyon távoli Miura
Fotó megosztása:
És az ő híres szempillái. Háttérben a házigazda Lord of March hajlékának keleti szárnya az oldalsó bejárattal
És az ő híres szempillái. Háttérben a házigazda Lord of March hajlékának keleti szárnya az oldalsó bejárattal
Fotó megosztása:
A házigazda britek egykor szebb napokat látott márkái közül a Bristollal kezdem a sort
A házigazda britek egykor szebb napokat látott márkái közül a Bristollal kezdem a sort
Fotó megosztása:
Őuraságát Fighternek hívták, és ebben a változatban 2004-től küzdött a vevőkért. Ugye, nem nézik ki belőle, hogy a Dodge Viper V10-es motorja hajtja 525, vagy ha az kevés, 628 lóerővel
Őuraságát Fighternek hívták, és ebben a változatban 2004-től küzdött a vevőkért. Ugye, nem nézik ki belőle, hogy a Dodge Viper V10-es motorja hajtja 525, vagy ha az kevés, 628 lóerővel
Fotó megosztása:
1999-ben gyártották a TVR Cerbera Speed 12-t. Az orrát 7,7 literes, 840 lóerős blokk húzta az aszfaltra
1999-ben gyártották a TVR Cerbera Speed 12-t. Az orrát 7,7 literes, 840 lóerős blokk húzta az aszfaltra
Fotó megosztása:
Senkinek nem kell bemutatni egy TVR-t. Soha nem a feltűnés hiányával voltak gondok, hanem a megbízhatósággal
Senkinek nem kell bemutatni egy TVR-t. Soha nem a feltűnés hiányával voltak gondok, hanem a megbízhatósággal
Fotó megosztása:
A Lister Storm sem tipikus pékhez kifliért indultam vele autó, 1993-ban sokkoló, 450 ezer angol fontot kértek érte
A Lister Storm sem tipikus pékhez kifliért indultam vele autó, 1993-ban sokkoló, 450 ezer angol fontot kértek érte
Fotó megosztása:
Menjünk kicsit vissza az időben, csak, hogy megmutassam, 1925-ben milyen hátsó volt a menő. Ez Itt egy Amilcar CGS
Menjünk kicsit vissza az időben, csak, hogy megmutassam, 1925-ben milyen hátsó volt a menő. Ez Itt egy Amilcar CGS
Fotó megosztása:
Itt meg egy Salmson VAL 3 ugyanabból az esztendőből
Itt meg egy Salmson VAL 3 ugyanabból az esztendőből
Fotó megosztása:
Mindeközben bemondták, hogy kis pihenő után újra életre kel a házigazda saját bejáratú versenypályája, úgyhogy az alkalmi boxkijárat fölé helyezkedtem, hogy halljam az első gázadásokat
Mindeközben bemondták, hogy kis pihenő után újra életre kel a házigazda saját bejáratú versenypályája, úgyhogy az alkalmi boxkijárat fölé helyezkedtem, hogy halljam az első gázadásokat
Fotó megosztása:
És akkor Chris Evans elképesztő gyűjteményének F40-ese kezdett ordítani a jobbomon
És akkor Chris Evans elképesztő gyűjteményének F40-ese kezdett ordítani a jobbomon
Fotó megosztása:
Majd jött pár McLaren, a hibrid P1 hangja semmi máséhoz nem hasonlítható
Majd jött pár McLaren, a hibrid P1 hangja semmi máséhoz nem hasonlítható
Fotó megosztása:
Nem, ez nem megint egy Ferrari. Megint egy különleges, F12TRS Ferrari
Nem, ez nem megint egy Ferrari. Megint egy különleges, F12TRS Ferrari
Fotó megosztása:
1150 lóerejével a világ egyik legerősebb utcai autója a Koenigsegg Agera R
1150 lóerejével a világ egyik legerősebb utcai autója a Koenigsegg Agera R
Fotó megosztása:
A Pagani valahogy mégis szimpatikusabb, leginkább a Huayra-előd Zonda. Azért ennek V12-es Mercedes-motorja is brutálisan szólt
A Pagani valahogy mégis szimpatikusabb, leginkább a Huayra-előd Zonda. Azért ennek V12-es Mercedes-motorja is brutálisan szólt
Fotó megosztása:
No comment – hogy a használt nyelvnél maradjak
No comment – hogy a használt nyelvnél maradjak
Fotó megosztása:
A hosszú hétvége vasárnapjára csaknem megtelt a lord többszáz hektáros birtoka. Ha megéheztek, jobbra seafood and champagne
A hosszú hétvége vasárnapjára csaknem megtelt a lord többszáz hektáros birtoka. Ha megéheztek, jobbra seafood and champagne
Fotó megosztása:
Egyesek maguk hoztak otthonról halas szendvicset, és lehevertek a kastély főbejárata elé
Egyesek maguk hoztak otthonról halas szendvicset, és lehevertek a kastély főbejárata elé
Fotó megosztása:
Akkor most áttérek a Koenigseggeknél és Paganiknál is sokkal ritkább és különlegesebb sportkocsikra. Hallott már például az Arash AF8-ról?
Akkor most áttérek a Koenigseggeknél és Paganiknál is sokkal ritkább és különlegesebb sportkocsikra. Hallott már például az Arash AF8-ról?
Fotó megosztása:
És ez a márka megvan?
És ez a márka megvan?
Fotó megosztása:
Gondatlan gazdája a négyből 3 felnit lereszelt szegény Ginettán
Gondatlan gazdája a négyből 3 felnit lereszelt szegény Ginettán
Fotó megosztása:
A Spyker alkotja a legszebb belsőket. Pont. Összetéveszthetetlenek
A Spyker alkotja a legszebb belsőket. Pont. Összetéveszthetetlenek
Fotó megosztása:
Kívülről már kissé csicsás, de van stílusa
Kívülről már kissé csicsás, de van stílusa
Fotó megosztása:
Holland mestermunka
Holland mestermunka
Fotó megosztása:
Csak a popfenomén Jay K ronda LaFerrariját ne láttam volna meg élőben, annyira hihetetlenül ocsmány ebben a színben
Csak a popfenomén Jay K ronda LaFerrariját ne láttam volna meg élőben, annyira hihetetlenül ocsmány ebben a színben
Fotó megosztása:
Szerencsére egyáltalán nem számít ritkaságnak Goodwoodban. Ugye, mennyivel normálisabb tűzpirosban? Felhívnám a figyelmet az extrém első túlnyúlásra, amely Budapest nagy részén pl. lehetetlenné teszi vele a közlekedést
Szerencsére egyáltalán nem számít ritkaságnak Goodwoodban. Ugye, mennyivel normálisabb tűzpirosban? Felhívnám a figyelmet az extrém első túlnyúlásra, amely Budapest nagy részén pl. lehetetlenné teszi vele a közlekedést
Fotó megosztása:
A Porsche-standján lemérték, ki, milyen erővel képes hajtani a bringát, miközben a háttérben lévő kijelzőn versenyzőjük, Mark Webber csinálta ugyanazt
A Porsche-standján lemérték, ki, milyen erővel képes hajtani a bringát, miközben a háttérben lévő kijelzőn versenyzőjük, Mark Webber csinálta ugyanazt
Fotó megosztása:
A BMW-nél gyerkőcök játszhattak távvezérlős autókkal
A BMW-nél gyerkőcök játszhattak távvezérlős autókkal
Fotó megosztása:
Vajon mit törölget a magyar vízilabda-legenda?
Vajon mit törölget a magyar vízilabda-legenda?
Fotó megosztása:
A világ valaha gyártott legszebb autóinak csapatában játszik a Mercedes-Benz 500K Cabriolet A
A világ valaha gyártott legszebb autóinak csapatában játszik a Mercedes-Benz 500K Cabriolet A
Fotó megosztása:
Ugyanott a 380K Roadster Erdmann & Rossi 1933-ból
Ugyanott a 380K Roadster Erdmann & Rossi 1933-ból
Fotó megosztása:
Hosszú órákon át rajzolta az 500K-t a művész, amikor odalépett hozzá egy apuka a kisfiával, nekik készült pár perc alatt ez a skicc a 380K-ról. Sokan tértek haza szép emlékkel
Hosszú órákon át rajzolta az 500K-t a művész, amikor odalépett hozzá egy apuka a kisfiával, nekik készült pár perc alatt ez a skicc a 380K-ról. Sokan tértek haza szép emlékkel
Fotó megosztása: