A cél szentesíti az eszközt, ez a Mazda pickup valahol Dél-Amerikában teljesít szolgálatit. Láthatólag nem emésztett fel komoly összeget az átalakítás.
A cél szentesíti az eszközt, ez a Mazda pickup valahol Dél-Amerikában teljesít szolgálatit. Láthatólag nem emésztett fel komoly összeget az átalakítás.
Fotó megosztása:
Bár van kerékpáros lehetőség is, a környezettudatosság jegyében egy Toyota Prius is jó megoldásnak tűnik.
Bár van kerékpáros lehetőség is, a környezettudatosság jegyében egy Toyota Prius is jó megoldásnak tűnik.
Fotó megosztása:
Eredeti funkcióját teljesen megőrizve alakították át az 1996-os Chevrolet Caprice-t. A motortérbe 6.0 literes, GM V8-as blokkot raktak, ami 3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára a kegyeleti járművet, amely simán eléri a bő 250 km/órát. Ezeket az adatokat, és a videót elnézve, valószínűleg a világ leggyorsabb halottaskocsijáról van szó.
Eredeti funkcióját teljesen megőrizve alakították át az 1996-os Chevrolet Caprice-t. A motortérbe 6.0 literes, GM V8-as blokkot raktak, ami 3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára a kegyeleti járművet, amely simán eléri a bő 250 km/órát. Ezeket az adatokat, és a videót elnézve, valószínűleg a világ leggyorsabb halottaskocsijáról van szó.
Fotó megosztása:
Egy angol munkás negyven évig dolgozott JCB munkagépekkel. Utolsó útjára is egy ilyen márkájú homlokrakodó vitte.
Egy angol munkás negyven évig dolgozott JCB munkagépekkel. Utolsó útjára is egy ilyen márkájú homlokrakodó vitte.
Fotó megosztása:
A Phantom Hearse B12 néven futó gép érdekessége, hogy nemcsak az első üléssort tartották meg, de a hátsókat is, ahová ráadásul továbbra is előre nyíló ajtókon lehet beszállni. Csak ezt követi a 234 centis koporsórekesz. A kiegészítő részeket az alap autó karosszériájához hasonlóan alumíniumból készítették. Megmaradt az 6,75 literes V12-es benzinmotor és a szintszabályozós légrugózás is.
Pontos összeget nem közölt a kocsi áráról az építő, csak annyit hogy körülbelül félmillió euró, azaz 144 millió forint.
A Phantom Hearse B12 néven futó gép érdekessége, hogy nemcsak az első üléssort tartották meg, de a hátsókat is, ahová ráadásul továbbra is előre nyíló ajtókon lehet beszállni. Csak ezt követi a 234 centis koporsórekesz. A kiegészítő részeket az alap autó karosszériájához hasonlóan alumíniumból készítették. Megmaradt az 6,75 literes V12-es benzinmotor és a szintszabályozós légrugózás is.
Pontos összeget nem közölt a kocsi áráról az építő, csak annyit hogy körülbelül félmillió euró, azaz 144 millió forint.
Fotó megosztása:
Dél-Amerikában még a Renault 19-esből is készült temetésekre szánt kivitel.
Dél-Amerikában még a Renault 19-esből is készült temetésekre szánt kivitel.
Fotó megosztása:
Egy lengyel cég olyan olcsó, népszerű alapokból épített halottaskocsikkal találta meg saját közönségét, mint a képen látható Opel Astra F.
Egy lengyel cég olyan olcsó, népszerű alapokból épített halottaskocsikkal találta meg saját közönségét, mint a képen látható Opel Astra F.
Fotó megosztása:
Praktikusság szempontjából biztosan kitűnő ötlet egy Ford Transit alkalmazása a feladatra.
Praktikusság szempontjából biztosan kitűnő ötlet egy Ford Transit alkalmazása a feladatra.
Fotó megosztása:
A leggyakoribb szín természetesen a fekete, a szürke, ritkábban a fehér. De vannak temetkezési vállalkozók, akik szakítanak a hagyományokkal, és kék autókat is kínálnak.
A leggyakoribb szín természetesen a fekete, a szürke, ritkábban a fehér. De vannak temetkezési vállalkozók, akik szakítanak a hagyományokkal, és kék autókat is kínálnak.
Fotó megosztása:
Egy halottaskocsivá átalakított Lada Niva, hogy a nehezen elérhető temetők se maradjanak autós temetés nélkül.
Egy halottaskocsivá átalakított Lada Niva, hogy a nehezen elérhető temetők se maradjanak autós temetés nélkül.
Fotó megosztása:
Az amerikai izomautók rajongóinak ennél találóbb megoldás nem létezik. V8-as Mustanggal rotyogni a túlvilágra.
Az amerikai izomautók rajongóinak ennél találóbb megoldás nem létezik. V8-as Mustanggal rotyogni a túlvilágra.
Fotó megosztása:
Dél-Amerikában tényleg mindent, mindent átalakítanak halottaskocsivá. Ez a Fiat is a példák egyike.
Dél-Amerikában tényleg mindent, mindent átalakítanak halottaskocsivá. Ez a Fiat is a példák egyike.
Fotó megosztása:
Akinek a Rolls-Royce valamilyen indokból nem nyeri el a tetszését, annak ez a Maserati Q500 lehet az alternatíva. A 4.2 literes V8-as legnagyobb nyomatéka 451 Nm, teljesítménye pedig kereken 400 lóerő.
Olasz elegancia, angyalokhoz szóló motorhang, ez a q500.
Akinek a Rolls-Royce valamilyen indokból nem nyeri el a tetszését, annak ez a Maserati Q500 lehet az alternatíva. A 4.2 literes V8-as legnagyobb nyomatéka 451 Nm, teljesítménye pedig kereken 400 lóerő.
Olasz elegancia, angyalokhoz szóló motorhang, ez a q500.
Fotó megosztása:
Aki életében környezettudatos, zöld gondolkodású volt, annak az utolsó útján sem kell mindezzel szembefordulni. Több cég kínál már kerékpáros temetkezési lehetőséget.
Aki életében környezettudatos, zöld gondolkodású volt, annak az utolsó útján sem kell mindezzel szembefordulni. Több cég kínál már kerékpáros temetkezési lehetőséget.
Fotó megosztása:
A képen egy FV432-es páncélozott csapatszállítóból átalakított halottaskocsi látható, a belső pedig egy Ford Granada Cardinal szintén hasonló célokat szolgáló kiviteléből való.
A képen egy FV432-es páncélozott csapatszállítóból átalakított halottaskocsi látható, a belső pedig egy Ford Granada Cardinal szintén hasonló célokat szolgáló kiviteléből való.
Fotó megosztása: